Endelig

cerwin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2009
Antall liker
29
Sted
TELEMARK
Har jeg fått min drømmespiller,Systemdek IIX,med en Goldring Eroica,spiller dark side of the moon,og kan ikke si meg annet enn meget fornøyd.:D

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
45.151
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Har jeg fått min drømmespiller,Systemdek IIX,med en Goldring Eroica,spiller dark side of the moon,og kan ikke si meg annet enn meget fornøyd.:D
Gratulerer med flott spiller,hvilken riaa bruker du ? :)

mvh

cerwin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2009
Antall liker
29
Sted
TELEMARK
Tør nesten ikke si det,men bruker et aurora riaa:eek:Har bestillt meg et Nad pp2,som jeg håper er greit,,brukte riaa som var i marantzen men det blei liksom ikke noe fart i det måtte nesten vri på fullt her,så nå har jeg Nad av 117 forforsterker med aurora trinnet inntil vidre,blei egentlig veldig bra,syntes jeg da,,hehehe,,men håper nad riaa.en er litt bedre,,mulighet for og bruke både mm og mc iallefall,,ikke det på eurora trinnet.

cerwin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2009
Antall liker
29
Sted
TELEMARK
Da var nytt riaa på plass,nad pp2,og for en forskjell når jeg fikk MC inngang,da skal det nytes vinyl fremover vet jeg.

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Antall liker
8.042
Sted
Oslo
@cerwin: Hva med å prøve Manley Chinhook? NOK: 25k. Lillebroren til Steelhead. Vet jeg foreslår dyrt utstyr, men i aller beste mening:). RIIA jeg sikter til, dersom tvil. Stadig i beste mening.

mvh

Sist redigert:

cerwin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2009
Antall liker
29
Sted
TELEMARK
Hehehehe,jo takk for tipset,men ligger nok litt over mitt budsjett desverre.

cerwin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2009
Antall liker
29
Sted
TELEMARK
Hei,ja takk for det.Så langt får det nye nad riaa duge,synes det blei veldig bra så langt.

Topp Bunn