About frakkin´time! For Telenor mener jeg...
I jobbsammenheng har jeg i lang tid vært bundet til en eller annen HTC-modell på øverste hylle.
I de siste 2 årene(før jeg kjøpte meg en åpen, legalt mind you, iPhone) har jeg byttet telefon 11 ganger(!)
Ikke fordi jeg er så helvetes glad i gadgets, men fordi de sluttet å virke, spontant brøt samtaler, mistet lyd
etc etc - en haug med forskjellige feil som gjerne dukket opp når jeg trengte den som mest på en flyplass
i Frankfurt, i et møte i Seattle, hjemme eller på kontoret for den del. 11 ganger på under 2 år.
Så kjøpte jeg iPhone 3G(jeg er jo en apple-man, men jobb er jobb, så dette var ikke opplagt). Satte den opp til
å kommunisere med Exchange-maskineriet på jobben, syncet outlook, kalendere etc - og har siden ikke sett meg tilbake, eller opplevd noe i nærheten av graverende feil. Den er ikke perfekt, men av alle de telefonene jeg har hatt(fra Nokia, Sony E, Samsung og ja...disse HTC-greiene med windows), så er den TOTALT overlegen i bruk. På alle måter.
Det eneste jeg håper de fikser snart er muligheten til å sikkerhetsgradere mail og møter, samt copy & paste.
Bortsett fra det - fantastic.
Og da har jeg ikke nevnt alt det andre man får! Med lyd, bilde og et voksende applikasjonsmarked for nær sagt hva som helst...Uslåelig dings.
P.S En god venn som er windowsmann på sin hals(han utvikler for den plattformen, så det skulle bare mangle) kjøpte seg den største HTCen før jul HD Touch eller noe slikt. Etter 2 måneder ga han opp - "jeg kjøper meg en iPhone, jeg orker ikke mer" ;D Det sier det meste.
O.