Klær, briller og klokker En syltynn og gjerne kortvarig affære

Status
Stengt for ytterligere svar.

Svein Arne

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.07.2013
Innlegg
8.826
Antall liker
8.382
Sted
På kanten.
Sendte moderator en PM og ba om forklaring på hvorfor 'I en tynn tråd.' ble stengt.
Fikk som forklaring at den ble stengt for å beskytte meg personlig og andre i mine omgivelser.
Det var neppe angrep jeg og mine skulle beskyttes mot, ei heller hets og løgn - men mot meg selv.

Jadda, har visst visst havnet på en feil klode. Hahaha.
Er det der lista legges, så har jeg neppe mye her inne å gjøre. Eller motsatt; er det der de legger lista, så er det uendelig mye igjen å gjøre her inne. dere er pinadø ikke ferdigkrenket.
Og noen mener vi er i mål. Jøye meg, at det går an.
Vi er på langt nær i mål, for dette kan vanskelig forstås som noe annet enn frislepp til trollene og legitimering av pur homofiendtlighet. Fra nå av er det fritt frem i å spre løgner og bringe minoriteter i ringeakt. Helt uten konsekvenser eller represalier.
Kan jo like gjerne invitere nynazistene inn og gjøre kort prosess på hele homolobbyen.

Kan være siste antrekk dette. Dere får nyte det, håndsydd som det er hos W&S. Jaja, ikke slips og strømper da, de er hooket over disk hos CT. Og loafers, i anledning temperaturstigningen, fra Loake.


InkedPB070007 – Kopi_LI.jpg

PB070028.jpg

PB070022.jpg
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.515
Antall liker
9.285
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Kjekk mann sier kona, men hun synes buksene er litt korte, og jeg ser jo at du kjører den stilen. Er det noen spesiell grunn til det Svein Arne? Jeg mener er det slik det har vært og er hos de som kommer fra møblerte hjem eller er det noe som har kommet i nyere tid?
 

Svein Arne

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.07.2013
Innlegg
8.826
Antall liker
8.382
Sted
På kanten.
Kanskje 1 cm for kort de buksene - skal være akkurat nedpå vristen.
Moten krever at buksebeina ligger i en dynge nederst.
Klassisk stil krever rette linjer, da ser menn lengre ut, og det vil vi jo gjerne.
 

Dire Wolf

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2016
Innlegg
3.369
Antall liker
9.389
Sted
Viken
Torget vurderinger
1
Har Hareide gitt seg på Sentralen nå som makta i venstre fil gikk rett til Svarten?
 
6

65finger

Gjest
Kult at du er tilbake! fant et par pent brukte Alden på fretex i dag til 199.- leverte de til Dagestaf for en rens og innersåleskift. passet som fot i hanske
alden-blucher-suede_1500x1500_176.jpg
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Dumt om tråden skal forsvinne helt. Men kanskje det kan være en ide å dele den i to? En på OT for klær, sko etc. og en annen privatlivsblogg under 'Mitt anlegg og billedtråder'. Der er jo listen lagt på et litt annet nivå, og det er samtidig mye mer uvanlig med for mye personlig kritikk.
 

Dire Wolf

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2016
Innlegg
3.369
Antall liker
9.389
Sted
Viken
Torget vurderinger
1
Hvorfor i alle dager skal Hareide et. al. bestemme? Mannen er klar som krystall og skarp som en kniv. I tillegg kler han seg som en Gud og liker øl og god musikk. Jesus.
 
C

cruiser

Gjest
Homofiendlighet og nynazister? Bra med vrangforestillinger her..
 

Svein Arne

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.07.2013
Innlegg
8.826
Antall liker
8.382
Sted
På kanten.
Takk Ludvig. Ikke så verst du heller.

Den Tynne tråden blir ikke åpnet igjen sier moderator, og som også forteller at moderatorene har visst min identitet i lang tid.
Hva han nå måtte mene med det.
Han sier jeg burde ha selvinnsikt nok til å skjønne hvorfor den stenges.
Jeg undres hvor en lærer opp moderatorene, og forstår i alle fall at en aldri får et bedre forum enn en har moderatorer til.
Uansett gis jeg skylden alene for det moderator mener en en utålelig utvikling i tråden. Jadda, serru.

Jeg bør vel finne meg en annen plattform å skrive fra.
Her inne er det noen som elsker å plage, å kaste perler for svin er jo en ekstravaganse jeg knapt kan ta meg råd til.
Har mye på hjertet, og Darling digger ikke bare kølla og kassa mi, men også mine skriverier. Hun er helt med på at jeg fortsetter skrivingen et annet sted.

Mine homofile venner her inne, joda, jeg er ikke den eneste, skjønner heller ikke greia med at jeg må beskyttes mot meg selv. Underligste forklaring jeg har hørt siden Riksdagsbrannen.
Stengingen er jo ikke annen enn rein sensur og frigang av psykiatri og og frislepp av sosialt avvik. Helt uten moderering og styring av de som spammer og kjørte tråden grøfta gang på gang.

Takk til alle som har støttet meg i denne prosessen som har vært. Det er også mange fine folk her inne, som har både noe i hodet og i hjertet.

Så dett var dett.
 
6

65finger

Gjest
hvilken moderator er dette? fortsett å skriv her inne
 

Svein Arne

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.07.2013
Innlegg
8.826
Antall liker
8.382
Sted
På kanten.
Selv om andre outer meg, så blir jeg vel pælmet ut om jeg outer han.
Med det er jo sånn sett ikke vanskelig å lese hvem som stengte I en tynn tråd.

Nja, jeg tror jeg tar en pause og ser om det ikke er mer egnede steder å skrive. Dette er jo tross alt et ganske nerdete Hi-Fi sted, og jeg får jo lite stimulans på både homoen eller satorialisten i meg.
Litt synd jeg ikke laget en egen reisetråd av Færøy-turen, men sauset den turen sammen med kles-homo-tråden. Hadde vært kjekt å fortsatt med reisetråder.
Men gjort er gjort, og kan ikke omgjøres.
Og reisetråder kan også lages flere steder, skulle jeg tror.
Det er jo litt tilfeldig at jeg havnet her inne for en ti års tid siden; en pasient som tipset meg. Så lurket jeg ett år eller så, før jeg begynte å poste, under det gamle nicket.
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.515
Antall liker
9.285
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Det er umåtelig trist at
nettroll1.png
for lov til å holde på slik at flere gode bidragsytere velger å forsvinne fra sentralen.

Men jeg vil minne moderatorene på noen trekk som typiske troll har;

1. Nettrollene legger ut agn i form av provoserende utsagn. I det noen biter på er leken med offeret i gang. (Se f.eks. innlegg 11 i denne tråden)

2. Påpeke andres feil og får de til å framstå som svært følsomme eller tåpelige.

3. Hensikten er ikke å diskutere en sak, fremme egne synspunkter, men å provosere, skape forvirring og konflikter, kun for den rene glede å se hva som skjer når de gjør det!

4. Bruker gjerne kraftige overdrivelser, fargerikt språk.
 
C

cruiser

Gjest
Det er umåtelig trist at
Vis vedlegget 516419
for lov til å holde på slik at flere gode bidragsytere velger å forsvinne fra sentralen.

Men jeg vil minne moderatorene på noen trekk som typiske troll har;

1. Nettrollene legger ut agn i form av provoserende utsagn. I det noen biter på er leken med offeret i gang. (Se f.eks. innlegg 11 i denne tråden)

2. Påpeke andres feil og får de til å framstå som svært følsomme eller tåpelige.

3. Hensikten er ikke å diskutere en sak, fremme egne synspunkter, men å provosere, skape forvirring og konflikter, kun for den rene glede å se hva som skjer når de gjør det!

4. Bruker gjerne kraftige overdrivelser, fargerikt språk.
Tja, man er jo troll uansett hva man diskuterer på dette forumet. Det er åpenbart mange sarte gamle sjeler på forumet som ikke tåler kritikk og/eller å bli motsagt. Å stemple alle man er uenig med som troll, homofiendtlig, målemafia eller hva det måtte være, samt sette seg selv i offerrollen som en eller annen forfulgt stakkar.. er sikkert sjarmerende for noen. Heldigvis ikke alle.
 
6

65finger

Gjest
Det er umåtelig trist at
Vis vedlegget 516419
for lov til å holde på slik at flere gode bidragsytere velger å forsvinne fra sentralen.

Men jeg vil minne moderatorene på noen trekk som typiske troll har;

1. Nettrollene legger ut agn i form av provoserende utsagn. I det noen biter på er leken med offeret i gang. (Se f.eks. innlegg 11 i denne tråden)

2. Påpeke andres feil og får de til å framstå som svært følsomme eller tåpelige.

3. Hensikten er ikke å diskutere en sak, fremme egne synspunkter, men å provosere, skape forvirring og konflikter, kun for den rene glede å se hva som skjer når de gjør det!

4. Bruker gjerne kraftige overdrivelser, fargerikt språk.
Tja, man er jo troll uansett hva man diskuterer på dette forumet. Det er åpenbart mange sarte gamle sjeler på forumet som ikke tåler kritikk og/eller å bli motsagt. Å stemple alle man er uenig med som troll, homofiendtlig, målemafia eller hva det måtte være, samt sette seg selv i offerrollen som en eller annen forfulgt stakkar.. er sikkert sjarmerende for noen. Heldigvis ikke alle.
det er så opplagt at du ikke er velkommen i tråden. må du ha det inn med teskje. Stakkars deg ble du kalt homofiendlig. offerrollen kler deg dårlig cruiser.
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.949
Antall liker
19.801
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Nå sa vel trådstarter at det var over. Sannelig på tide.

Nuff said.
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.927
Antall liker
8.237
Torget vurderinger
1
Hei,

Jeg ser at moderatorene betegnes som troll. Det er uthenging av moderatorer som er satt til å forvalte Hifisentralen, og jeg vil påminne alle her om at Hifisentralen er et nettsted med privat eierskap, og har et redaktøransvar for innholdet som publiseres her. Denne tråden er en fortsettelse av en tråd som av ulike årsaker ble stengt, og som ikke skal gjengis her. Videre gjengis det innhold i PM'er her som er brudd på Hifisentralens reglement:

5) Det er ikke tillatt å offentliggjøre innhold fra meldinger sendt via Hifisentralens email-tjeneste (også kalt PM), eller innhold fra vår bruktbørs, uten tillatelse fra den som har skrevet den private meldingen/annonsen.

Tråden stenges.

Bjørn.H, moderator
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp Bunn