Re: En ny solrik dag i November, som skapt for syk
åå... jeg savner syklingen....... :-/
Har syklet for Rye i noen korte perioder (i 15t og noe i ekspresspulja). Kan bekkrefte at dette er en flott gjeng! Ble veldig godt mottatt og ble fort venner. Du finner alle treningtider/-sted fra 2005 her;
http://www.sportsklubbenrye.no/
Dessverre fikk jeg i slutten av mai helt treningssperre.
Jeg ble frakjørt tidlig i et veterancupritt på flata og ristet på hodet resten av rittet. Dagen etter ble det 20 mils tur med ekspressen... noen dager etterpå var det bakketrening. Og jeg var helt tom.. såvidt jeg karret meg oppover... Og siden den dagen har ikke vært oppe på landeveissykkelen. Og har blitt tykk. :-[ :-[
Orket ikke tanken på å trene etter den dagen. Hjernen ville bare ikke... litt merkelig også..
Jeg skal sette i gang med trening og sunn kost nå men det er for sent til å være aktiv i klubben denne sesongen.
Jeg var engang aktiv rytter i CK-Victoria, senere som turrytter i BOC og NCK. Den klubben jeg trivdes best i var helt klart Nittedal Cykkelklubb.
Jeg ble veldig motivert til å gjenta syklingen da jeg i en sesong bodde i Frankrike. Her tærer kulden, biltrafikken og lagpuljer hardt på entusiasmen dessverre. Absolutt medvirkende til trenigssperren.
Flotte sykler forresten