- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 4.349
Er virkelig virkeligheten virkelig i virkeligheten?=> Tråden heter "justering av virkeligheten", men virkeligheten kan vel ikke justeres? Så hva er det da som er justert?
;-)
|
Er virkelig virkeligheten virkelig i virkeligheten?=> Tråden heter "justering av virkeligheten", men virkeligheten kan vel ikke justeres? Så hva er det da som er justert?
;-)
Som du kanskje har lagt merke til, skaper de fleste seg en virkelighet basert på forståelsen av hva de omgir seg med.JUSTERING AV VIRKELIGHETEN?
Artig tråd. Fint med brukererfaringer hvor vi beskriver nye innsikter og ny lærdom!
Men jeg har et spørsmål av den filosofiske varianten til TS (og andre som liker spørsmålet):
=> Tråden heter "justering av virkeligheten", men virkeligheten kan vel ikke justeres? Så hva er det da som er justert?
;-)
There is no spoonEr virkelig virkeligheten virkelig i virkeligheten?=> Tråden heter "justering av virkeligheten", men virkeligheten kan vel ikke justeres? Så hva er det da som er justert?
;-)
Har hatt den spilleren på lista i over 10 år og la den inn som bakgrunnsbilde på PCen til min elskede kone allerede etter en uke med dating. At det har tatt så lang tid er grunnet min 5 årige sabbat fra hele hobbyen. NÅ STÅR DEN HER!;DGratulerer med den siste kverna du har behov for ANM.
Sitter her og ser på min egen Dais mens jeg skriver, og vet at den skal ikke ut av huset så lenge jeg lever.
Den kommer til og fortsette og imponere deg hver eneste gang du sveiver igang en skive, og demonstrere
hvor langt bak andre platespillerprodusenter ligger.
Jelcoarmene er en like stor no-brainer som Nottingham, latterlig mye for pengene.
Jeg er oppriktig glad for at du har investert i den eiergleden og musikkopplevelsene denne kverna vil gi deg,
99 prosent av platespillere er jo tross alt rene forbruksvarer, Dais er ikke blant de...
/ Morten
Ingenting som ferskt blod for å sparke i gang litt aktivitet. Om jeg skal dømme etter bilder er ingen av dere spesielt unge og kjekke. Tenker at en kar som meg, med kropp som Pavarotti i sine glansdager og manke som Yul Brynner kommer til å skape glede og harmoni!Miljøet eksisterer, men ligger litt i dvale mua. enkelte små grupper, så det gjelder bare å skape litt liv i det.![]()
Da satser jeg mine 5 vekttall fra ex.phil.:Spør noen med Ex-phil. OK?![]()
Beklager, men Ortofon lager nok de beste pickupene. Så mye som noen av dere jakter på det beste og er nødt til å ha flere driverk påmonter 50 armer er det tydelig at alt dette japserælet ikke holder mål.Jeg leste trådtittelen som at deg hadde skjedd en slags fininnstilling av ANM's verdensbilde. Altså ikke helt på paradigmeskifte-nivå. For å komme dit, må han nok bytte ut Ortofon med Dynavector!
("Paradigm Shift" er forøvrig en fet låt fra Liquid Tension Experiment.)
....kan bare ikke huske hvor?;DHar sett det verre, betydelig verre.
Tunggromt! Jeg føler trang til å beføle Daisen...