Diverse en kjærlighetserklæring til alle audiofile!

Sevald

Avviker.
Ble medlem
27.02.2005
Antall liker
27.963
Sted
Aksdal, Rogaland
Torget vurderinger
1
Tror kanskje du misforstår akkurat det litt, rama. :)
Det man eventuelt mister lysten på, er ikke hifi, men hifi-sentralen. Og ikke fordi man behøver å ha samme mening om noe som helst, men heller fordi det i en del sammenhenger oppstår en ganske unison negativitet overfor en del holdninger, og det er faktisk i direkte strid med det glimrende førsteinnlegget ditt i denne tråden.
Jeg har funnet en del flotte kompiser på HFS, og det var vel grunn god nok i massevis til å være her, men alt har vel sin slutt en gang. 🧞‍♂️
Synd hvis en sitter igjen med kun medlemer som er enig om det meste. Synes det er fint å lese andres meninger og erfaringer på sentralen. Trenger ikke å være å mene det samme som meg. Tenk om vi skulle mene noe om selve musikken? Krangle om hva som er bra. Så mitt bidrag til tråden er som følger. Drit litt i hva andre mener. Finn di greie. Del det du vil dele. Får du noen motsvar, som du ikke liker, så drit i det. Betyr ikke at en har hele sentralen i mot seg. God helg😀

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.793
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Tror kanskje du misforstår akkurat det litt, rama. :)
Det man eventuelt mister lysten på, er ikke hifi, men hifi-sentralen. Og ikke fordi man behøver å ha samme mening om noe som helst, men heller fordi det i en del sammenhenger oppstår en ganske unison negativitet overfor en del holdninger, og det er faktisk i direkte strid med det glimrende førsteinnlegget ditt i denne tråden.
Jeg har funnet en del flotte kompiser på HFS, og det var vel grunn god nok i massevis til å være her, men alt har vel sin slutt en gang. 🧞‍♂️

joa, jeg vitser og gjøgler og overforenkler.
det eneste viktige med denne tråden er å ikke ta den på alvor.

torf

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.06.2003
Antall liker
200
Ende opp med enda ei plate heismusikk med fantastisk lyd..

Topp Bunn