En gladsak

frans

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.12.2003
Innlegg
1.457
Antall liker
2
Siden Bhatti ikke var en som jeg omgikk med til daglig, tror jeg neppe at Norge blir et bedre sted om han flytter.

Enkelte har vel sitt å stri med siden de blir glad når noen flytter. ::)
 

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Innlegg
4.390
Antall liker
316
Torget vurderinger
3
Så du ser ikke lenger enn din egen vennekrets, frans?

Om en dømt kriminell gunslinger vil flytte fra landet i protest så sier jeg bare: Ikke la døren treffe deg på veien ut!
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.540
Antall liker
7.863
Torget vurderinger
0
Å det er nok bare tomme løfter! Han trener på bli politiker skal du se! ;D
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.540
Antall liker
7.863
Torget vurderinger
0
Han kommer nok til å sende ungene nedover slik at de ikke skal bli forurenset av norsk påvirkning! Men selv? Nei det tror jeg lite på!
 

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Innlegg
3.476
Antall liker
12
frans skrev:
Siden Bhatti ikke var en som jeg omgikk med til daglig, tror jeg neppe at Norge blir et bedre sted om han flytter.

Enkelte har vel sitt å stri med siden de blir glad når noen flytter. ::)

Jeg flyttet nettopp, det gjorde bl.a. meg glad ???


Mvh. RS
 

Gubra

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2004
Innlegg
2.998
Antall liker
724
Spiralis skrev:
Han kommer nok til å sende ungene nedover slik at de ikke skal bli forurenset av norsk påvirkning! Men selv? Nei det tror jeg lite på!
Kødden gjør vel som de fleste som reiser hjem til islamparadiset, skaffer seg en månedlig utbetaling fra norske skattebetalere (også kallt trygd) og lever som grever der. Ja også slipper de at barna tilsmusses med norske verdier. Når ungene er gifteklare kommer de tilbake, veloppdratte i en middelalderkultur, og dermed nok en spiker i kista for Norge.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Gubra skrev:
Spiralis skrev:
Han kommer nok til å sende ungene nedover slik at de ikke skal bli forurenset av norsk påvirkning! Men selv? Nei det tror jeg lite på!
Kødden gjør vel som de fleste som reiser hjem til islamparadiset, skaffer seg en månedlig utbetaling fra norske skattebetalere (også kallt trygd) og lever som grever der. Ja også slipper de at barna tilsmusses med norske verdier. Når ungene er gifteklare kommer de tilbake, veloppdratte i en middelalderkultur, og dermed nok en spiker i kista for Norge.
Underforstått at Arfan Bhatti er en typisk pakistaner? At alle pakistanere er som Arfan Bhatti?
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.540
Antall liker
7.863
Torget vurderinger
0
Zomby_Woof skrev:
Gubra skrev:
Spiralis skrev:
Han kommer nok til å sende ungene nedover slik at de ikke skal bli forurenset av norsk påvirkning! Men selv? Nei det tror jeg lite på!
Kødden gjør vel som de fleste som reiser hjem til islamparadiset, skaffer seg en månedlig utbetaling fra norske skattebetalere (også kallt trygd) og lever som grever der. Ja også slipper de at barna tilsmusses med norske verdier. Når ungene er gifteklare kommer de tilbake, veloppdratte i en middelalderkultur, og dermed nok en spiker i kista for Norge.
Underforstått at Arfan Bhatti er en typisk pakistaner? At alle pakistanere er som Arfan Bhatti?
Typisk pakistaner?? Finnes det?? Men han sa det selv til Dagbla' at han ville sende barna til Pakistan for at de ikke skulle bli forurenset av norsk kultur! Etter mine begrep bekrefter det at han er en typisk drittsekk, men derfra til å antyde at alle pakistanere er drittsekker er vel noe langt å gå??
 

frans

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.12.2003
Innlegg
1.457
Antall liker
2
Spiralis skrev:
Å det er nok bare tomme løfter! Han trener på bli politiker skal du se! ;D
Sikkert. ;) Da passer han jo inn i FrP - partiet for folk flest. ;D
 
S

Slubbert

Gjest
Gubra skrev:
Spiralis skrev:
Han kommer nok til å sende ungene nedover slik at de ikke skal bli forurenset av norsk påvirkning! Men selv? Nei det tror jeg lite på!
Kødden gjør vel som de fleste som reiser hjem til islamparadiset, skaffer seg en månedlig utbetaling fra norske skattebetalere (også kallt trygd) og lever som grever der. Ja også slipper de at barna tilsmusses med norske verdier. Når ungene er gifteklare kommer de tilbake, veloppdratte i en middelalderkultur, og dermed nok en spiker i kista for Norge.
Og plutselig nådde debatten VGD-nivå. :-\
 
Topp Bunn