En djevel...

haifi

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.10.2003
Innlegg
187
Antall liker
90
Sted
Ås
...er på besøk..

Vil bare fortelle dere om en hifi/musikk opplevelse i ultraklassen.

Jeg har testet alle integrerte forsterkers mor (regner med at djevelen er en kvinne..). The Gryphon Diablo. Tror det kan ta lang tid før jeg får "nullstilt" meg. Den fikk alle de integrerte forsterkerne jeg har hørt før til å høres ut som kjøkkenradioer.. Selv min egen Gryphon Callisto 2200, som er i tung gåsehudklasse.., ble litt lillebror her.

Steike.. Hørtes ut som den var koblet rett til grunnfjellet, og samtidig utrolig luftig og gjennomsiktig topp. Lydbildet strakte seg lang ut i hagen. Fantastisk..

Bare måtte nevne det..
;)
 

haifi

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.10.2003
Innlegg
187
Antall liker
90
Sted
Ås
Det er godsakene ja..

Har ikke turt å spørre om pris enda..
 

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Innlegg
873
Antall liker
0
Hvem er det som selger disse i Norge?

Edit: Tror UK pris er GBP 6100, så den bør jo ikke koste mer enn 80k NOK
 

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Innlegg
2.376
Antall liker
4
De solgte grypton på hifiklubben før, vet ikke om de fortsatt gjør det.
 

haifi

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.10.2003
Innlegg
187
Antall liker
90
Sted
Ås
Prøv et lett klikk øverst på siden hans der det står "hot spot"..
 

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Innlegg
873
Antall liker
0
Prøv et lett klikk øverst på siden hans der det står "hot spot"..

Ho-ho, se der ja.... At jeg ikke tok den første gangen, dumme meg.... ;D Men betyr det at Morten faktisk har en Diablo inne som det er mulig å lytte til?
 

haifi

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.10.2003
Innlegg
187
Antall liker
90
Sted
Ås
Han har en Diablo inne ja...hvis denne blir levert tilbake og ikke solgt med en gang..
 

Lexluthor

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.02.2002
Innlegg
519
Antall liker
51
Torget vurderinger
2
...er på besøk..

Vil bare fortelle dere om en hifi/musikk opplevelse i ultraklassen.

Jeg har testet alle integrerte forsterkers mor (regner med at djevelen er en kvinne..). The Gryphon Diablo. Tror det kan ta lang tid før jeg får "nullstilt" meg. Den fikk alle de integrerte forsterkerne jeg har hørt før til å høres ut som kjøkkenradioer.. Selv min egen Gryphon Callisto 2200, som er  i tung gåsehudklasse.., ble litt lillebror her.

Steike.. Hørtes ut som den var koblet rett til grunnfjellet, og samtidig utrolig luftig og gjennomsiktig topp. Lydbildet strakte seg lang ut i hagen. Fantastisk..

Bare måtte nevne det..
 ;)
Høres veldig bra ut - må ta en tur til NAT .... men 2 x 250W i 8 ohm og kun 30 kg gjør vel ikke Diablo til det tyngste innen hifi ???
 

prnesse

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2005
Innlegg
1.525
Antall liker
321
Sted
Southwest
Torget vurderinger
2
Hvis jeg husker riktig, var det vel en svenske som hadde en Diablo til salgs på bruktbørsen for en stund siden.....
(kunne dog ikke finne den nå)
 

haifi

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.10.2003
Innlegg
187
Antall liker
90
Sted
Ås
Legg merke til at jeg skrev det frekkeste av integrerte forsterkere (som jeg har hørt)...men tror den gruser mange tunge separate løsninger også...
 
Topp Bunn