EMI i krise

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
3.995
Elendig salg.
To toppsjefer har fått sparken.

Greit..da er det bare å fortsette å kjøre i samme sporet som tidligere, gjøre alt det som ikke funka enda litt til... enda litt mere... og enda litt hardere. Da må det nå i herrens navn funke!
Gi ut enda mere døgnfluer uten substans i musikken. Hva med å utgi Beatles katalogen på nytt med 0-1 db dynamikk ? Kanskje i tillegg benytte alt som er av No Noise systmer slik at folk skal syns at det låter så bra at det høres ut som om musikken er innspilt i 2007 ?
Hva med å utvikle noen nye kopisperrer?

http://e24.no/oppogfrem/article1599519.ece#AF

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Antall liker
4.863
Elendig salg.
To toppsjefer har fått sparken.

Greit..da er det bare å fortsette å kjøre i samme sporet som tidligere, gjøre alt det som ikke funka enda litt til... enda litt mere... og enda litt hardere. Da må det nå i herrens navn funke!
Gi ut enda mere døgnfluer uten substans i musikken. Hva med å utgi Beatles katalogen på nytt med 0-1 db dynamikk ? Kanskje i tillegg benytte alt som er av No Noise systmer slik at folk skal syns at det låter så bra at det høres ut som om musikken er innspilt i 2007 ?
Hva med å utvikle noen nye kopisperrer?

http://e24.no/oppogfrem/article1599519.ece#AF
*** applaus ***

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
EMI har alltid vært et ultrakjipt plateseskap.

###

1977: EMI fires Sex Pistols
The music publisher EMI has ended its contract with the Sex Pistols punk rock group because of their notorious behaviour in public.

###

A

Akle

Gjest
EMI har alltid vært et ultrakjipt plateseskap.

###

1977: EMI fires Sex Pistols
The music publisher EMI has ended its contract with the Sex Pistols punk rock group because of their notorious behaviour in public.

###
Sex Pistols kan vel knapt kalles et band. Latterlig guttegjeng. Nå liker jeg ikke å ha en nedlatende holdning ovenfor ting av subjektiv natur, men når det gjelder Sex Pistols gjør jeg gledelig et unntak.

Ai

Zed

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
3
I perioden 94-2000, CD salg var enorm, gigantisk. De solgte (uten dårlig samvitighet) gamle plater for 150-170 kr stk selv om det var samme plater de solgte på 60,70 og 80 tallet og selv om produksjonskostnader var tilnarmet 0 kr/stk. Hadde de solgt gamle plater for ca 50-60 kr/stk da ville jeg støte dem, men no håper jeg at de alle sammen havner ganske dypt nede og tenker en gang til om hva er det som skjedde.

Topp Bunn