FZ skrev:
Finnes det noen virkelig gode pressinger av Hejira? Har den på original vinyl, men litt overflatestøy på mitt eksemplar.
Har heller ikke sett den utgitt av noen av de såkalte audiofile selskapene men tror også at det kun er snakk om tid, håper iallefall det, det er en perle. Har imidlertid den, "Mingus..." og "Wild things..." på noen japanske pressinger, er ikke mye overflate støy der, cover og inserts er bare helt topp men de låter....japansk, så jeg ser frem til at Rhino, Speakers etc. gjør noe med det. Det finnes en testpressing av "Wild things..." fra Alto som låter fra en annen verden i forhold til japaneren.
Kunne også tenkt meg at noen ga ut "Shadows and light", er noen skikkelig irriterende skrapelyder på min som gjør at den ikke spilles, men koser meg med videoen sånn innimellom så jeg får jo hørt den..
Ser at også "Hissings..." er kommet ut igjen, denne gang mastret av B.G., har Speakers pressingen og den skal låte veldig bra hvis den er bedre enn denne, men igjen; det gjør jo ingenting da hvis den gjør det.