Politikk, religion og samfunn Elon Musk

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Ole_Martin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Antall liker
    1.427
    Da venter vi bare på svaret fra mister "move the goalposts"
    I visses øyne så er jo Torbjørn Røe Isaksen (TRI blant noen) en radikal ytre-venstre rabulist en forræder mot det norske folket, en forkjemper for å bytte ut befolkningen. Verden har virkelig gått framover når selv ord som imam-sleiker blir for tannlaust.
    Hehe move the goalposts..? Hva er det nå for en ny avsporing du søker når du ikke klarte å svare på noen veldig enkle spørsmål.

Har sett samme det før i tråden med feks Elmer. Onelinerne og påstander slenges ut men når blir bedt om å dokumentere disse, så svarer man med stråmenn, personangrep og annet.

Jeg kunne svart med «hvit makt TRI», men gjør det ike fordi det er velkjent avsporing og er en blindvei. Jeg oppfordret deg tidligere i tråden til å se Hele intervjuet med Musk i Economist, prøv det.

Ole_Martin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Antall liker
    1.427
    "Starlink var ikke ment til å brukes i krig, men å se Netflix og gjøre bra ting, uttalte han i sin selvbiografi fra 2023."
    Musk'ern bekjenner seg vel til samme tankeretning som rakkern; selv om jeg kan redde liv gjør jeg ikke noe som strider mot min overbevisning
    Dobbeltmoralen og -standarden er til å føle på.

Indignasjonen for at Musk blander seg i europeisk politikk, og indignasjonen når han ikke gjør det.

Konsensus om absolutt ytringsfrihet, men ikke hvis man er kjendis.

Damn if you do, damn if you dont.

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    16.417
    Dobbeltmoralen og -standarden er til å føle på.

Indignasjonen for at Musk blander seg i europeisk politikk, og indignasjonen når han ikke gjør det.

Damn if you do, damn if you dont.
    Ytringsfriheten innebærer dog ikke retten til å stå uimotsagt eller å bli utfordret på sine standpunkter. Det er en viktig distinksjon du ser ut til å overse her.

Ole_Martin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Antall liker
    1.427
    Ytringsfriheten innebærer dog ikke retten til å stå uimotsagt eller å bli utfordret på sine standpunkter. Det er en viktig distinksjon du ser ut til å overse her.
    Syns du Musk forblir uimotsagt her eller eller generelt blant skribenter? Hvilken part får mest taletid her i denne tråden syns du?

Hva tror du formålet er med denne ensidige vinklingen mot Musk er? Å ta fatt i dem reelle problemene som Musk påpeker (om enn på klønete vis) og som vi alle kan være enige eksisterer på ett eller annet nivå, eller minner det mest om helst å få mannen til å holde munn?

Har du sett Hele intervjuet med Musk i Economist?

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    16.417
    Syns du Musk forblir uimotsagt her eller eller generelt blant skribenter? Hvilken part får mest taletid her i denne tråden syns du?

Hva tror du formålet er med denne ensidige vinklingen mot Musk er? Å ta fatt i dem reelle problemene som Musk påpeker (om enn på klønete vis) og som vi alle kan være enige eksisterer på ett eller annet nivå, eller minner det mest om helst å få mannen til å holde munn?

Har du sett Hele intervjuet med Musk i Economist?
    Her misforstår du litt.
    Musk blir (selvsagt) motsagt, og det fremstår for meg som at det er nettopp det du reagerer i mot, og trekker fram ytringsfriheten for å begrunne din misnøye. Jeg tenker da på denne setningen:
    Musk ytrer seg helt fritt. Men med såpass kontroversielle standpunkter reagerer folk, naturligvis. Men det er da ikke på noen måte til hinder for verken Musk's eller andre kjendisers ytringsfrihet.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn