Politikk, religion og samfunn Elon Musk

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Elmer

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.08.2009
    Antall liker
    4.661
    "......Sett opp mot de andre, mer alvorlige utslagene av Musks ekstremisme er det selvsagt lett å bare riste på hodet av at verdens rikeste mann velger å legge ned voldsomme mengder energi i å være indignert over at den skjønne Helena, en sagnfigur som ifølge historien har en gud til far og ble født ut av et svaneegg, spilles av en svart, afrikansk skuespiller......"

1785745727139.png

Etter 22. juli

bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    13.963
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    17
    Hipp hipp, dukket akkurat opp en mailboksen min

Your email was randomly selected from the European and US email database
    and you received 13,797.14 Tesla Stock (TSLA) equal to $6,192,988.00 USD
    at $448.86 per stock.

Email the Claims Department (elonmuskfoundation93@gmail.com)

Hønndjevelen

Æresmedlem
    Ble medlem
    12.04.2010
    Antall liker
    16.423
    Sted
    Oslo
    Hellere litt sint enn høyreradikalisert, søppelspredende, provoserende rasist.
    Tror våre (for de fleste av oss) fedre og bestefedre hadde vært rasende om de opplevde at det å være antifascist har blitt et skjellsord.

Sakset fra Dagsavisen idag:
    Dette er ordrette ytringer Musk enten har framsatt selv eller utrykkelig støttet
    «Anyone who opposes remigration is a traitor»
    «First the traitors, then the invaders»
    «Civil war in Britain is inevitable. Just a question of when»
    «If current trends continue, Whites will go from being a small minority of world population today to virtually extinct!»

Om (sic) man som barn klarte å føre strekene fra punktene 1 til 2 til 3 og videre så oppsto det plutselig et bilde du kunne gjenkjenne
    OM påstod han ikke fulgte Musk sine ytringer (finner det litt vanskelig å tro) så da er han sikkert takknemlig for at noen kan sitere Musk og connecte the dots.

Dr_BASS

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Antall liker
    3.317
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Er jo ikke noe feil med det han har skrevet.
    Ta dere en bolle og en tur på blitz huset for å klekke ut nye planer for å knekke den vestlige verden

Rakerholm

Medlem
    Ble medlem
    21.11.2014
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    1
    Hellere litt sint enn høyreradikalisert, søppelspredende, provoserende rasist.
    La meg gi deg forskjellen på høyre og venstre.
    Venstre er sosialisme/fascisme/kommunisme/islamisme i en eller annen form. Høyre er liberalisme/minarkisme/anarkokapitalisme osv.
    Venstre er basert på at staten eller en samarbeidspartner av staten skal ha eierskapet og kontrollen av produksjonsmidler. Høyre er basert på at produksjonsmidler skal være eid og kontrollert av det private.
    Venstre har fokus på identitetspolitikk og segregering/oppdeling av individer basert på deres ulike identitet og egenskaper/nytte i samfunnet.
    Høyre fokuserer på individuell frihet der noens identitet er klekkende likegyldig. Hørt om NAP?

Venstresiden er gift med fascismen og nasismen, og har nærmest nøyaktig de samme verdiene, men forsøker å si de er høyreverdier enda de ikke har noen som helst ting med det å gjøre.

Se på den Norske grunnloven av 1814. Skrevet med basis i klassisk liberalisme. Der ytringsfrihet og eiendomsrett stod i spissen. Det er høyrepolitikk. Avskaffing av føydalsstyret og småkongene rundt omkring.

Jeg er teknisk sett så langt til høyre du kan få et individ. Og for åpne landegrenser fordi jeg mener fredelige individer burde få bevege seg fritt. Jeg driter i fargen "din" eller hva du tror på. Men det jeg bryr meg om, er at "du" ikke støtter en politikk som gir staten autoritet over mitt liv og min tid. Autoritet til å stjele av min eiendom for å gi den til deg, eller andre "lykkejegere".

For enkle sinn kan jeg kalle det kardemommeloven. "så lenge man er snill og grei, kan man gjøre som man vil". Det støtter jeg. Men venstresiden ønsker eie andre mennesker. Og de er rett ut ondskapsfulle og grusomme mennesker.

Rakerholm

Medlem
    Ble medlem
    21.11.2014
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    1
    Dette er din personlige mening og ingen forklaring, men bare et eksempel på, hvor feil toppen din er skrudd sammen.
    Det er ikke feil. Dersom du støtter sosialdemokrati eller sosialisme i en eller annen form, så støtter du svært mange av de samme verdiene som Nazistene og fascismen støttet. Jeg gjør faktisk ikke det. Så dersom du støtter store deler av deres politikk og jeg ikke gjør det, hvem er da fascist og hvem er ikke det? Det er jo DU som støtter deres politikk. Ikke jeg.

Ole_Martin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Antall liker
    1.422
    Tror våre (for de fleste av oss) fedre og bestefedre hadde vært rasende om de opplevde at det å være antifascist har blitt et skjellsord.

Sakset fra Dagsavisen idag:
    Dette er ordrette ytringer Musk enten har framsatt selv eller utrykkelig støttet
    «Anyone who opposes remigration is a traitor»
    «First the traitors, then the invaders»
    «Civil war in Britain is inevitable. Just a question of when»
    «If current trends continue, Whites will go from being a small minority of world population today to virtually extinct!»

Om (sic) man som barn klarte å føre strekene fra punktene 1 til 2 til 3 og videre så oppsto det plutselig et bilde du kunne gjenkjenne
    OM påstod han ikke fulgte Musk sine ytringer (finner det litt vanskelig å tro) så da er han sikkert takknemlig for at noen kan sitere Musk og connecte the dots.
    Igjen stråmenn. Når ble antifasist et skjellsord her? Jeg er overbevist at alle i tråden verken er rasister eller fasister.

Er det å fremheve teknologiske gjennombrudd som Starlink og det å kjøre Tesla ensbetydende med å være rasist? Eller å være et dumt barn?

Det er forøvrig ikke Musk som er kjent for å være «Deporter in Chief», eller Musk som suspenderte Schengen. Musk har heller ikke lagd denne tabellen:

IMG_6217.jpeg

Rakerholm

Medlem
    Ble medlem
    21.11.2014
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    1
    Det "dere" gjør er å bruke Goebbels si taktikk. Man sier at ens meningsmotstander er skyld i det man selv gjør, for å skape en avledning fra ens egne synder.

Igjen.
    "Du" støtter store deler av Fascismens politikk, jeg gjør ikke det.

Rakerholm

Medlem
    Ble medlem
    21.11.2014
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    1
    Tenk å sette sure fjes til en ideologi om å leve etter "så lenge man er snill og grei, kan man gjøre som man vil".

Dette gir et veldig godt bilde av hvor onde sosialister er.

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    16.390
    Det er ikke feil. Dersom du støtter sosialdemokrati eller sosialisme i en eller annen form, så støtter du svært mange av de samme verdiene som Nazistene og fascismen støttet. Jeg gjør faktisk ikke det. Så dersom du støtter store deler av deres politikk og jeg ikke gjør det, hvem er da fascist og hvem er ikke det? Det er jo DU som støtter deres politikk. Ikke jeg.
    Eklatant eksempel på ufrivillig humor! :D:D:D

Rakerholm

Medlem
    Ble medlem
    21.11.2014
    Antall liker
    33
    Torget vurderinger
    1
    Har dere et eneste motargument til det jeg sier, eller er det kun personangrep som står i hodet på sosialistene som vanlig?

Forøvrig et tegn på lav intelligens. Man diskuterer person istedenfor sak.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn