Har blæææsta denne @VOL11 sikkert 20ganger ila 3 siste dagene. (På kraftig oppsett med flere gromme subber og topper med spenst i. Amazing.  Må visst bare begynne fylle litt cash i ei bøtte eller noe, så jeg har til HØREABBARAT.(hi-end HØREABBARAT med Anti feedback,ringsløyfe, og "BLAST the shit out of whatever hearing you might still have left-3000 turboknapp)
 Har blæææsta denne @VOL11 sikkert 20ganger ila 3 siste dagene. (På kraftig oppsett med flere gromme subber og topper med spenst i. Amazing.  Må visst bare begynne fylle litt cash i ei bøtte eller noe, så jeg har til HØREABBARAT.(hi-end HØREABBARAT med Anti feedback,ringsløyfe, og "BLAST the shit out of whatever hearing you might still have left-3000 turboknapp) 

Hei
 . Selv takk, for enda et fortreffelig stykke kunst som jeg definerer edm/klassisk hybrider for.  By the Brook spiller i skrivende stund på  std vw høyttalere - pioneer headunit-kablet IPhone 14P 1TB- 16/44.1Stream fra Tidal, lagt i playlist og klar for replay straks jeg er på et av de andre anleggene mine med betraktelig bedre forutsetninger for euforisk ståpels.
. Selv takk, for enda et fortreffelig stykke kunst som jeg definerer edm/klassisk hybrider for.  By the Brook spiller i skrivende stund på  std vw høyttalere - pioneer headunit-kablet IPhone 14P 1TB- 16/44.1Stream fra Tidal, lagt i playlist og klar for replay straks jeg er på et av de andre anleggene mine med betraktelig bedre forutsetninger for euforisk ståpels. .
. . Need to feel loves er også blandt mine favoritter, høyt opp på lista.
. Need to feel loves er også blandt mine favoritter, høyt opp på lista.   

Klassiker , kjenner godt til denBra den filmen. Need to feel loves er også blandt mine favoritter, høyt opp på lista.
Concrete Angel kom i tankene, den er er edm-dop for meg iallefall. Finnes i utallige varianter, men Original mix varianten her troner øverst om dagen for min del.

Gareth Emery & Christina Novelli - Concrete Angel (Original Mix)
Listen to Concrete Angel (Original Mix) on TIDALtidal.com