- Ble medlem
- 18.02.2003
- Antall liker
- 3.823
Noen som kan tipse om en god balansert RCA til XLR-kabel til bruk mellom platespiller og phonotrinn?
Jeg har hørt litt på ECP2, i oppsett med ECG-1 og EC soundsmith pickupen.Er det fortsatt ingen som har hørt eller kan si noe om ECP-2 Phono?
Nei, var det ikke noen som sa at dette var en gammel Dynamic Precision konstruksjon?Bygge inn i kabinett? Tenker du et annet kabinett? Da er det jo ikke Electrocompaniet, i hvertfall ikke for meg. Jeg skal ikke stacke ting oppå hverandre uansett, men ha det ved siden eller i egen hylle under...
Takk for den KennethTa kontakt med Hb52 her på sentralen.Han fikser sikkert en slik kabel til deg.Og han lager de etter lengde som du ønsker.
Utsøkt kvalitet på Hb's kabler.
Mvh Kenneth
Dette er ikke vennetråden, bare så det er sagt.Litt rart å kommentere aktivt inne på Electrocompaniet-tråd dersom du misliker designet, da...
Etter det som jeg kan se så passer den perfekt inn i rekken.EC er ikke full bredde. De er full bredde pluss et par-tre centimeter. Det kan være en smule irriterende for en som er litt opptatt av den helhetlige estetikken i anlegget.
Nei, så langt der i fra. Var vel mere en konstatering av at det å stable fire EC Classic produkter i høyden passe helt perfekt og ivaretar absolutt det estetiske.Noen såre tær her?![]()