|
Innenfor budsjett vet jeg ikke om så mye. Hegel H200 fungerte veldig bra, men det var på 805S når jeg tenker meg om. NAD M3 kan også fungere. Tror jeg ville prøvd å finne en forsterker som er litt "frempå", men dette bunner jo også ut i smak.anae skrev:Ikke på død og liv, langt derifra men til budsjett 8-9000 brukt synes ikke å være mange alternativer. Noen åpenbare forslag?
Jeg prøvde Hegel H-200 til System Audio Ranger høyttalere. Fantastisk bassgjengivelse men ganske tamt lydbilde ved normalt og lavt volum, men mye bedre ved høyt volum.anae skrev:Vil gjerne ha litt varme i lyden, men ikke overdrevet selvsagt. husker tilbake til 90 tallet med en ECI -1 og nattelytting!
Det er gode minner. Hvordan er hegel i lydsignaturen?
Låne låne, teste teste!anae skrev:Velge velge!?
Den har ganske solid strømforsyning (hvis du kjøper en oppgradert en, og alle nye du køper nå, er det), så det er ikke sikkert det blir noe problem. Tror det bør gå helt fint, jeg.anae skrev:Ja sover jo nesten dårlig om natten av Valgets kvaler! Ja det er gøy!! Men mht til abrahamsen! Vil ikke den minste v4 bli litt svak til 805?
Men hvorfor vil du det? En integrert forsterker er i prinsippet en forforsterker og en effektforsterker i samme boks.anae skrev:Kan man koble effekttrinn til eci-4 eller i30?(avslører nok her min nybegynnerstatus)
Man kan koble effekttrinn til både ECI-4 og I30. Eventuelt sub. Mens begge forsterkerne har balanserte innganger, er det på begge kun RCA på pre out.anae skrev:Kan man koble effekttrinn til eci-4 eller i30?(avslører nok her min nybegynnerstatus)