- Ble medlem
- 04.12.2009
- Antall liker
- 379
Er i kjøpsmodus for ny forsterker. Har idag en Electrocompaniet ECI-2 som junior vil overta, og da må ny på plass. Liker godt EC-lyden. Elkjøp selger Abrahamsen V2.0 til 9990,- Soundgarden har ECI-3 til 14990,- og dessuten tilbud på Primare I21 til 6990,-. Den Primaren kan kanskje være et godt alternativ. Samtidig tror jeg at V2.0 og ECI-3 på mange måter er veldig lige, men kom gjerne med innvendinger på det...
Ser samtidig om det kan dukke opp gode bruktkjøp i denne klassen. De aktuelle høyttalerne er Infinity Kappa 6.2
Noen som har meninger om hva jeg bør gå for, eller har andre gode tips? Som sagt liker jeg godt den varme og runde klangen til Electrocompaniet. De store lydstyrker blir ikke benyttet, men viktig å ha kontroll også på mer moderate lyttenivå, derfor er en akseptabel strømforsyning viktig.
Ser samtidig om det kan dukke opp gode bruktkjøp i denne klassen. De aktuelle høyttalerne er Infinity Kappa 6.2
Noen som har meninger om hva jeg bør gå for, eller har andre gode tips? Som sagt liker jeg godt den varme og runde klangen til Electrocompaniet. De store lydstyrker blir ikke benyttet, men viktig å ha kontroll også på mer moderate lyttenivå, derfor er en akseptabel strømforsyning viktig.