- Ble medlem
- 05.05.2003
- Antall liker
- 0
http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=767
godt å høre at vi, kan søke om hjelp, når vi står fast..
|
Selv om vi står fast .....med... ingenting ;D ;D ;Dhttp://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=767
Vi spurte også en havforsker om det var blekket fra blekkspruter som gjør at havet er så mørkt. Det var det ikke.Spørsmål:
En fyr jeg møtte på en fest en gang fortalte meg at vektorfeltet til skikant-turbulensen får en curl radielt mot det horisontale bakplanet til støvelen som gjør at hopperen får ekstra stor ortogonal patellabelastning under spesielt høy luftfuktighet. Er dette tilfelle eller hadde han det bare morsomt på min bekostning? Gjeldende kasus var tross alt lettere animert...
Innsendt av: Kjell-Alfonso de la Trulsen
Svar:
Ortogonal patellabelastningen blir usedvanlig høy, da ja.
Nei da, det er nok belastning på patellasenen når vi lander, men luftfuktigheten er ukjent faktor.
Hilsen Roar
Chris Walker kan dette m å stille spørsmål....Jeg fikk svar av selveste Roar Ljøkelsøy på følgende:
Vi spurte også en havforsker om det var blekket fra blekkspruter som gjør at havet er så mørkt. Det var det ikke.
url.
Vi har hatt mye moro med ham. Er fortsatt skuffet over at vi ikke fikk svar fra Mira Craig på denne (under nettmøte etter hennes famøse stagedive):
Lurer bare på om fallet ditt medførte noen form for alvorlig medial instabilitet, og dermed akutt behov for sutur? Med patellaluksasjon som aktuell differensialdignose for gitte tilfelle er det vel naturlig å anta at du har opplevd sterk medial smerte. Fraktur av kneskalen påfører jo også stress på patella, og mulig fleksjon av kneet reduseres. Har jeg truffet godt med hvordan du selv opplever sykdomsbildet? Kommer noen ny låt znart da?![]()
Chris Walker.
Jeg trodde patella var kneskål.. er jeg helt borte?Fraktur av kneskalen påfører jo også stress på patella, og mulig fleksjon av kneet reduseres.