Da fikk Keel'en nærkontakt med SE-armen.
Vedlegg
-
29 KB Visninger: 4.708
Det spiller over all forventningFallenA skrev:Lekkert!
Hvordan spiller det da?
Dette ble bra, break_out/in, kommer til å skrive mer ang. armen og Cymbiosis, men er veldig opptatt med å spille plater for øyeblikket. Det spiller langt bedre enn jeg drømte om da jeg bestilte armenbreak_in skrev:Spennende dette FZ og igjen får jeg gratulere med en meget god arm, sikkert noe av det beste som finnes på markedet, og da spesielt sammen med en keel.
Vil kompletere min spiller med siste Lingoen utpå høsten en gang, for å få en komplett SE spiller.
Har fått med meg denne spekulasjonen om ny Lingo men er etterhvert rimelig lei av å vente... Men vi får se om ikke jeg holder ut litt tilFZ skrev:Dette ble bra, break_out/in, kommer til å skrive mer ang. armen og Cymbiosis, men er veldig opptatt med å spille plater for øyeblikket. Det spiller langt bedre enn jeg drømte om da jeg bestilte armenbreak_in skrev:Spennende dette FZ og igjen får jeg gratulere med en meget god arm, sikkert noe av det beste som finnes på markedet, og da spesielt sammen med en keel.
Vil kompletere min spiller med siste Lingoen utpå høsten en gang, for å få en komplett SE spiller.
Det er litt spekulasjoner for tiden ang. en ny Lingo. Kanskje du burde holde an litt?