Takker for en hyggelig kveld med EBLE'ne.
Oppmøte: Audiomix, Røroman, tobyt, Liern 61, Liotheles, Armand og President POB.
Spesielt innbytt denne gang var Armand som fortalte litt om Vera og svarte velvillig på spørsmål fra gjengen.
Undertegnede har en Vera i eie og liker den veldig godt.
En Vera ble også med et av medlemmene hjem for en test. Det blir spennende å høre dommen.
Vi satser på at Armand vil dukke opp på flere møter og at han søker permanent medlemsskap i denne ekslusive klubben.
Vi har jo fra før en solid rør-ekspert i Audiomix og det hadde vært fint med en ekspert på digital-lyd også.
En fordel til med Armand er jo at han vil dra ned gjennomsnittsalderen en del og det er jo bra for imaget vårt.
Vertskapet var som vanlig plettfritt, og pølsene smakte fortreffelig.
GunnarS bød også på hjemmelaget brygg.
Selve lyttingen ble denne gang over 2 anlegg og begge ble testet med Vera. GunnarS har som vanlig flott og engasjerende lyd, men om det ble noe bedre med Vera ?
Her er det åpent for meninger.
Personlig kjenner jeg ikke GunnarS sitt anlegg så bra at jeg kan si noe om det bedre eller ikke med Vera som forsterker.
På anlegget nede i stua hørte jeg nok en klar forbedring, men på anlegget i stua i 2.etasje ble det brått vanskeligere.
Masse av bldene jeg tok ble dritt. Skjønner ikke helt hva jeg driver med for tida

Har plukket ut et par som ble nogenlunde.
Stua nede.
Gunnars JBL prosjekt skrider fremover. Litt finpuss gjenstår. Her skal det bli aktiv deling og mulig en Mini-DSP, men ingenting er avgjort riktig ennå.
Anlegget i 2 etasje. Lekkert og gjennomført. Låter bra gjør det også.
Ikke alle er like engasjerte
Armand som kobler opp Vera for prøvelytt.