Eiker Bygdenes Lyd Entusiaster (EBLE)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Strøm eller ikke strøm, thats the question.

    En spent tropp fra EBLE møtte opp hos Audiocompaniet torsdag 1.mars for å høre om og på det siste innen utvikling på strømrelaterte produkter innen HiFi.
    Audiocompaniet hadde for anledningen fått besøk av Lars Kristensen fra det Danske high-end firmaet Ansuz Acoustics. Lars har lang erfaring innen high-end hifi med bl.a. fartstid fra Nordost. Og han var en svært engasjert foredragsholder.[/I]
    Ville vært interessant å høre hvordan denne dansken tok for seg og utredet de fundamentale elektriske og ikke minst støymessige problemstillingene mht forskjellene mellom EU 400v nett TN og det norske 230V IT nettet da det er helt forskjellige elektriske parametere som skal håndteres. Regner med at han utdypet dette i detalj?

    Nevnte han feks at det norske IT nettet kvalitetsmessig er fullstendig overlegent TN nettet?


    Og, hva slags nettsystem var det på dette stedet?

    Og, hørte dere egentlig noen forskjeller? Kanskje er svaret nei men av høflighetshensyn.....??.....
     

    ArtDeco

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.08.2003
    Innlegg
    889
    Antall liker
    58
    Sted
    Modum
    Noen flere bilder

    Siden POB var forhindret prøver jeg å laste opp noen av bildene jeg tok. Dette var synet som møtte oss i stua, veldig synd jeg ikke kunne fotografere lyden:
    untitled-00641.jpg

    Verten og formannen
    untitled-00645.jpg

    Noen detaljer fra anlegget
    untitled-00644.jpg

    untitled-00642.jpg

    untitled-00651.jpg

    untitled-00689.jpg

    untitled-00659.jpg

    Det ble mye musikk, Richard Hawley slo godt an:
    untitled-00681.jpg

    Bra lyd og fantastisk cover art på denne:
    untitled-00685.jpg


    Godt med folk:
    untitled-00666.jpg

    untitled-00667.jpg
     

    Salty Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Innlegg
    2.974
    Antall liker
    1.837
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    Nok en EBLE-samling er gjennomført. Vårsamlingen (eller vintersamling etter snømengden å dømme...) hos olaps ble en gedigen suksess. Vi var nesten fulltallige, 10 medlemmer møtte opp, og stemningen var helt upåklagelig. Og maten likeså (standard EBLE-meny)! De ble spilt mye musikk, fra vidt forskjellige sjangre.

    Og lyden, da mann...! Du hildrande du. Olaps hadde nettopp flyttet anlegget fra stue 1 til stue 2, og påstod at det fortsatt var noe å hente mht lyd. Men undertegnede ble satt helt ut. Den åpenheten og nærheten vi fikk oppleve var helt skjellsettende. Lyden var faktisk så god at det kom et spontant benkeforslag om at alle fremtidige EBLE-samlinger skulle legges hos olaps. Tro det eller ei...

    olaps_001.jpg

    (Foto: ArtDeco)

    Mvh Salty
     

    GunnarS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.07.2010
    Innlegg
    1.249
    Antall liker
    5.664
    Torget vurderinger
    14
    Takker for hyggelig møte hos olaps.
    Vi snakket om å legge ut spillelister fra hvert møte.
    Tenkte kanskje for å holde litt liv i tråden vår at hver og enkelt (selvsagt helt frivillig) kunne legge ut litt info om den musikken vi brakte med. Verten som sto for mange bidrag, må jo også gjerne bidra.

    Mitt bidrag fra kvelden hos olaps var:

    Drottningholms Barokkensemble med solist Nils-Erik Sparf – Vivaldi – 4 årstider
    sparf.jpg

    Dette var en av de første innspillingene jeg kjøpte med såkalte orginalinstrumenter. Mange innspiller har kommet til senere, men jeg synes denne står seg godt fortsatt.
    Vi spilte først vinteren og så våren

    Willy de Ville – Miracle
    willydeville.jpg

    Hørte denne i en Hifibutikk i Magasinet på Bragernes en gang på 80-tallet. De spilte høyt på orginale Infinity Kappa 9.
    Sporet Spanish Jack var en vinner den gangen.

    Vh GunnarS
     

    POB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.09.2003
    Innlegg
    2.986
    Antall liker
    2.910
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    31
    Strøm eller ikke strøm, thats the question.

    En spent tropp fra EBLE møtte opp hos Audiocompaniet torsdag 1.mars for å høre om og på det siste innen utvikling på strømrelaterte produkter innen HiFi.
    Audiocompaniet hadde for anledningen fått besøk av Lars Kristensen fra det Danske high-end firmaet Ansuz Acoustics. Lars har lang erfaring innen high-end hifi med bl.a. fartstid fra Nordost. Og han var en svært engasjert foredragsholder.[/I]
    Ville vært interessant å høre hvordan denne dansken tok for seg og utredet de fundamentale elektriske og ikke minst støymessige problemstillingene mht forskjellene mellom EU 400v nett TN og det norske 230V IT nettet da det er helt forskjellige elektriske parametere som skal håndteres. Regner med at han utdypet dette i detalj?

    Nevnte han feks at det norske IT nettet kvalitetsmessig er fullstendig overlegent TN nettet?


    Og, hva slags nettsystem var det på dette stedet?

    Og, hørte dere egentlig noen forskjeller? Kanskje er svaret nei men av høflighetshensyn.....??.....
    Tja......
    Dette er vel ikke tråden for de store diskusjonene.
    Som det stod i referatet fra møtet skulle Asuz's produkter virke uansett nett, og vi brukte dette som forutsetning for lyttingen. Derfor var det uinteressant hva som var innstallert hos Audiocompaniet.
    At IT er fullstendig overlegent TN kvalitetsmessig skal jeg vel ikke lage noen diskusjon ut av. Til det kan jeg for lite om direktejord og isolert jord, og problematikk rundt dette.
    Hørte vi forskjell ? At en eller annen form for "rens" av strømmen er fornuftig, tror jeg ingen av de tilstedeværende er i tvil om. Prislappen på produktene som tilbys enten fra Ansuz eller andre kan virke noe hinsides hva som er fornuftig og som gjør at de fleste av oss ikke er villige til å engang teste slike produkter hjemme.
     

    tobyt

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.12.2008
    Innlegg
    172
    Antall liker
    166
    Sted
    Buskerud
    Torget vurderinger
    1
    Tusen takk for en veldig hyggelig kveld - både pølser og lyd falt i god smak! Hvordan låt det? Siterer Salty's beskrivelse på lyden - kan ikke si det bedre selv:

    Og lyden, da mann...! Du hildrande du....
    Vivaldi, Isungset, Rueslåtten og Belafonte var de musikalske høydepunktene for meg denne kvelden på ett fantastisk dynamisk og oppløst anlegg.

    Selv bidro jeg med (beklager hvis det ble litt mye - ble litt gira over lyden!):
     

    Vedlegg

    Røroman

    Medlem
    Ble medlem
    16.05.2012
    Innlegg
    49
    Antall liker
    75
    Sted
    Skafjellveien 90 , 3076 Sande i Vestfold
    Torget vurderinger
    1
    Hei og Tusen takk for en aldeles fremragende aften både lydmessig og sosialt ! Dette ikke minst takket være en super vert som vartet opp med ett like supert anlegg og mat i beste EBLE - stil !
    Og for ett anlegg ! Vanskelig å finne noen favoritt blant all musikken som ble spilt når alt låter så fantastisk ! Og stikkordet må være MUSIKK ! Man glemmer totalt alt om alle parametere som man ellers har lett for å lytte etter ved lytting til mere " ordinære " anlegg. Og så lett og uanstrengt som det spiller selv med lydtrykk opp mot 100 db !
    Jeg bøyer meg i støvet ! Føler meg privilegert som har fått muligheten til å oppleve lyd som jeg ikke tidligere har hørt servert av ett high end anlegg.

    Takk nok en gang !

    Mvh Røroman
     

    GunnarS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.07.2010
    Innlegg
    1.249
    Antall liker
    5.664
    Torget vurderinger
    14
    Røroman (Anders) melder at det er mulig for EBLE-medlemmer å uforpliktende få låne Ansuz strømskinne og kablel som vi hørte på inne hos Audiokompaniet. Det skal være den rimeligste vi hørte på som nå har vært på rundtur hos et par av EBLE,s medlemmer.
    Ta kontakt med Anders om du er interessert i å høre om dette funker i ditt anlegg.
    Vh GunnarS
     

    POB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.09.2003
    Innlegg
    2.986
    Antall liker
    2.910
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    31
    Stille sommertider i EBLE-tråden.
    Tenkte jeg skulle tipse om en fremragende internettbutikk som driver på Konnerud, og har lager på Konnerud.
    Har hentet en bunke der allerede, og har flere LP'er underveis som han skaffer.
    Framifrå service, og som regel alltid billigst med god margin, kjapp service og raske forsendelser.
    Skaffer omtrent alt, hvis han ikke har det på lager.
    En butikk etter mitt hjerte mao.

    https://www.musikkpåvinyl.no/
     

    GunnarS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.07.2010
    Innlegg
    1.249
    Antall liker
    5.664
    Torget vurderinger
    14
    Inviterer i år som i fjor alle i EBLE og andre Hifisentralmedlemmer som tar turen til Jazzbyen Kongsberg lørdag 7 juli til å stikke innom for en forfriskning i hagen og en jazz / hifiprat.
    Om noen skal på konsert er det også hyggelig om dere bare stikker innom.
    Om noen ønsker det, kan vi selvfølgelig spille musikk inne også.
    Hornsystemet i 2. etg. er ikke fintunet, men det begynner å bli morsomt å høre på.

    Om du har lyst til å komme, så send meg en PM, og jeg kvitterer med adresse. Satser på å være hjemme fra kl 15.00 til kl.22.00 og så får vi se om vi bare blir sittende, eller vi eventuelt tar en tur på byen (5 min gange) etter det.
    For de som ikke har vært her, er det god kommunikasjon med tog (L12 Eidsvoll-Kongsberg), og bare 4 minutters gange fra togstasjonen.


    Vh GunnarS
     
    Sist redigert:

    Salty Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Innlegg
    2.974
    Antall liker
    1.837
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    Hei Gunnar og resten av EBLE-gutta!
    Jeg er på puben min på Paros. Hvis fly osv er i rute, så rekker jeg samlingen på lørdag.
    Mvh Salty

    FF63DB8B-FAF1-4201-9CDC-2E0F56BE3150.jpg
     

    liliya

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    751
    Antall liker
    489
    Torget vurderinger
    14
    Jeg gjør et forsøk på å sy sammen ei rute med tog og buss.Er nyskjerrig på de nye "hønna" dine.Gunnar.

    Eivind S
     

    POB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.09.2003
    Innlegg
    2.986
    Antall liker
    2.910
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    31
    Jeg dukker opp på den sagnomsuste hagefesten.
    Siden det er så dårlig med damer på hagefestene dine, kan det hende jeg tar med ei.

    Skal bli stas med Kongsberg i solskinn og et lite glimt av nyvinningene til Gunnar og en pils på terassen.
     

    GunnarS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.07.2010
    Innlegg
    1.249
    Antall liker
    5.664
    Torget vurderinger
    14
    Medbrakte damer er velkomne.;)
     

    POB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.09.2003
    Innlegg
    2.986
    Antall liker
    2.910
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    31
    Takk for et særdeles hyggelig hageselskap GunnarS.
    Mitt i fellesferien var det selvsagt ikke så mange som kunne komme, men både undertegnede, liliya og røroman dukket opp og kunne stifte bekjentskap med de nye DIY hønna og fikk en alldeles nydelig oppvartning av fru GunnarS.
    Maten som vanligvis er pølser i en eller annen form var byttet ut med et nydelig anrettet Italiensk "smørgåsbord", med tydelig preg av fru GunnarS og GunnarS sitt nylige Italiabesøk. Det smakte perfekt.
    Undertegnede som er selvoppnevnt hoff-fotograf og pressesjef ble litt forfjamset over matvalget og glemte å ta bilde av rettene (gult kort er utdelt etter VARdømming). Grovt brød med oster, tunfisk, tomater, melonbiter, melon med skinke, et nydelig "flatbrød", og selvsagt oliven. Fortreffelig !!!

    Selvsagt litt ærgerlig at man løfter lista såpass høyt at det blir nedtur å komme til pølser på neste treff.

    Tilbake til DIY-hønna til GunnarS.
    Det er høy funfactor å høre på disse hjemmesnekra horna. Plasskrevende er de med tilhørende basser, og det låter litt lite justert for rommet. Det har sin forklaring i at det ikke er gjort noen målinger ennå. Potensialet her er stort, og vi gleder oss til GunnarS har fått kjørt en måling og foretatt noen mindre justeringeringer for å tune lyden. MEN beintøfft låt det, og med høy morofaktor. GunnarS har laget utrolig mye vel-lyd for "lite" $$. Horna leverer TRØKK så det holder, og mye detaljer. Det er lett å følge bassganger, og lett å bli dratt inn i musikken. Mangler litt justeringer i mellombass og øvre mellomtone etter min smak, men dette er jeg sikker på kommer på plass etter nevnte målinger. Bætløff lyd rettogslett.

    Takker vertskapet så mye for både mat, god og spennende lyd og gjestfrihet. En tur til GunnarS er som å stikke innom en bestekompis.

    Jeg glemte solbrillene, men regner med vertskapet har tatt de i trygg forvaring.
    En ting til: brødet som ble brukt smakte utrolig bra. Hva slags brød ble servert ?

    /POB
     
    Sist redigert:

    GunnarS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.07.2010
    Innlegg
    1.249
    Antall liker
    5.664
    Torget vurderinger
    14
    Takk for hyggelig besøk og konstruktive tilbakemeldinger POB.
    Solbrillene er trygt forvart. Brødet som ble servert blir bakt i en silikonform som man kan få kjøpt på butikker av typen Kitchn og lignende.
    Etter over ti år med brødbakemaskiner, har vi gått over til å lage brød i denne geniale innretningen.
    https://www.lekue.com/eu/recipes/by-foods/bread-recipes


    Brødoppskrift

    3,5 dl lunkent vann
    200 gram grovbakstmel
    200 gram hvetemel
    2 ss gresskar/solsikkefrø
    1 ts salt
    1 ts sukker
    1 ss tørrgjær

    Blandes direkte i form med en skje eller silikosleiv
    heves i ca 1time (hvis man bruker kalt vann, kan det heve over natten), og settes så i ovn på 220 grader i 45 min.

    Huff, også brødoppskrift i Hifisentralens mest seriøse tråd da gitt.


    VH GunnarS
     

    liliya

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    751
    Antall liker
    489
    Torget vurderinger
    14
    Da er rom for overnatting fra 29 -30 september til årets Hortenmesse bestilt. Håper at flere fra klubben vår
    gjør det samme, slik vi har snakket om på møtene våre.

    Eivind S
     

    GunnarS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.07.2010
    Innlegg
    1.249
    Antall liker
    5.664
    Torget vurderinger
    14
    Nå har jeg bestilt også (29-30).
    Vh GunnarS
     

    POB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.09.2003
    Innlegg
    2.986
    Antall liker
    2.910
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    31
    Ikke allverden av respons på Horten-messa.
    Ser ut til at vi blir ca fire inkl Audiomix på rom 312.
    Selv om det ikke passer for de fleste med overnatting, hadde det vært hyggelig om de som skal innom messa sier ifra, så kan vi jo samles over en kaffekopp eller bare hilse på :D

    Har endelig fått ut fingern og bestilt brødformen som GunnarS skrev om tidligere.
    Godt brød er helt klart viktig for oppegående og seriøse lydelskere, det er faktisk nesten like viktig som øl.
    Så får vi testet om den utmerkede brødoppskriften til fru GunnarS er hemmeligheten til samme energi som sykkelfantom og hjemmebygger GunnarS innesitter.
     

    tobyt

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.12.2008
    Innlegg
    172
    Antall liker
    166
    Sted
    Buskerud
    Torget vurderinger
    1
    Hei alle sammen! Jeg har aldri vært på messa i Horten, så jeg har holdt av den helgen i kalenderen, men jeg tror ikke jeg får muligheten til å overnatte.
     
    • Liker
    Reaksjoner: POB

    Salty Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2008
    Innlegg
    2.974
    Antall liker
    1.837
    Sted
    Hokksund
    Torget vurderinger
    3
    Ikke allverden av respons på Horten-messa.
    Ser ut til at vi blir ca fire inkl Audiomix på rom 312.
    Selv om det ikke passer for de fleste med overnatting, hadde det vært hyggelig om de som skal innom messa sier ifra, så kan vi jo samles over en kaffekopp eller bare hilse på :D
    Hei, her er en til! :)
    Jeg har bestilt rom 29-30 september.
    Tror dette første EBLE-treffet på Horten-messa blir hyggelig.

    Mvh Salty
     

    POB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.09.2003
    Innlegg
    2.986
    Antall liker
    2.910
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    31
    Vi kan vel være enige om at de som ikke ble med på turen til Horten gikk glipp av en særdeles hyggelig aften lørdag kveld på Horten Mikrobryggeri.
    Horten Mikrobryggeri bød på en enkel matmeny som smakte fortreffelig. Samtlige gikk for indrefilet, som var absolutt et utsøkt måltid.
    Ølmenyen var svært bra og variert nok til at "firer-banden" fikk slukket tørsten og vel så det......
    Utmerket service av eksotiske og Kanadiske Pearl, som gamlekara naturlig nok la sin elsk på :rolleyes: (Gamlekara er altså de som er eldre enn meg:p)

    Firer-banden, eller Sentralstyret som vi likte å kalle oss etter et par øl, satt på Mikrobryggeriet og koste seg fra 19:00 til midnatt. Samtlige verdensproblemer ble løst i takt med inntak av alkohol, og selv om diksjonen ble noe uklar etterhvert var stemningen påtagelig høy.
    Musikk stod selvsagt i fokus når gutta diskuterte, og det ble utvekslet artister som var kjent for noen og ukjente for andre.
    Overnatting på Hortenmessa bør etter dette hyggelige treffet, bli en tradisjon.

    Takk for en bæltrivelig kveld :cool:

    Sentralstyret er her avbildet mens de pønsket ut hvordan terror-regimet i EBLE skal utformes for de neste 50 åra.
    Fra venstre Røroman, Salty Dog, GunnarS og POB.

    DXT30045a.jpg
     

    Audiomix

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.07.2004
    Innlegg
    13.111
    Antall liker
    4.963
    Sted
    Kongsberg
    Torget vurderinger
    28
    Jeg var nærmest frivillig gissel på 312 i to lange dager.
    Traff firer banden til frokost og forsto at lørdagen hadde vært vellykket.
     

    GunnarS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.07.2010
    Innlegg
    1.249
    Antall liker
    5.664
    Torget vurderinger
    14
    Visste ikke at vår egen Røroman var rikskjendis allerede tidlig på nittitallet. Fant denne "hjemme hos - reportasjen" fra 1992.

    Hjemme hos Anders.jpg


    Det kan bekrefes at Anders er still going strong og levende opptatt av sin hobby. Tror jammen den VPI'en med ET2 arm er i samlingen hans ennå.

    Vh GunnarS
     
    Sist redigert:

    GunnarS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.07.2010
    Innlegg
    1.249
    Antall liker
    5.664
    Torget vurderinger
    14
    Det blir nytt EBLE-møte onsdag 14. november fra kl 17.30.
    Vi er så heldige å ha blitt invitert av Sveinung Mala til Mala Audio sine nye lokaler i Drammen.
    image001.jpg

    Det blir anledning til å se og høre Mala’s produkter. De som var på messa i Horten i år kan sikkert underskrive på at her blir det mye spennende både for øye og øre. Sveinung er i tillegg en super trivelig kar, så her er det bare å begynne å glede seg.
    Det blir også satt av tid til EBLE-generalforsamling hvor ny formann (eller President som jeg liker å kalle meg) skal velges.

    https://malaaudio.no/


    Adresse:
    Hofgaardsgate 22
    3 etg.
    Gratis parkering utenfor.

    https://www.google.no/maps/place/Ho...8978bc49e!8m2!3d59.7438389!4d10.2262589?hl=no
    Fint om dere som tenker å ta turen legger ut en «jeg kommer» melding på siden vår på Hifisentralen.


    Med vennlig hilsen GunnarS
     

    tobyt

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.12.2008
    Innlegg
    172
    Antall liker
    166
    Sted
    Buskerud
    Torget vurderinger
    1
    Jeg kommer så sant fruen kan ordne med svømmetreninga til junior som begynner kl 18.
     

    POB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.09.2003
    Innlegg
    2.986
    Antall liker
    2.910
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    31
    Jeg kommer !
    Endelig skal presidenten kastes og det åpnes for litt krangel og slåssing om hvem som skal bli den nye.
    Jeg bare melder med en gang at min stemme kan kjøpes.
     
    Sist redigert:

    GunnarS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.07.2010
    Innlegg
    1.249
    Antall liker
    5.664
    Torget vurderinger
    14
    mala1.jpg


    Så langt er vi 8 stk. som har meldt sin ankomst til Mala Audio onsdag 14 november.
    (tobyt, POB, Olaps, Røroman, Liern, Salty Dog, Art Deco og GunnarS)

    Vh GunnarS
     

    Audiomix

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.07.2004
    Innlegg
    13.111
    Antall liker
    4.963
    Sted
    Kongsberg
    Torget vurderinger
    28
    La inn treffet i kalenderen. Spørs om Mala har noe nytt å by på....... for meg :)
     

    POB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.09.2003
    Innlegg
    2.986
    Antall liker
    2.910
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    31
    Greit å samle opp så mange som mulig i bilene ?
    Vi kjører jo en politisk korrekt og grønn profil i EBLE.

    Kjører fra kulturhovedstaden kl 17:00.
    Har plass til fire til, også hvis noen fra Sølvbyen vil sitte på.
    Regner med å gjøre en stopp i Hokksund for å plukke opp Salt Dog.
     

    GunnarS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.07.2010
    Innlegg
    1.249
    Antall liker
    5.664
    Torget vurderinger
    14
    Da er dagen kommet for besøk hos Mala Audio. Det er fortsatt plass til flere om noen vil henge seg på.

    kuzma.jpg


    Vh GunnarS
     

    tobyt

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.12.2008
    Innlegg
    172
    Antall liker
    166
    Sted
    Buskerud
    Torget vurderinger
    1
    Greit å samle opp så mange som mulig i bilene ?
    Vi kjører jo en politisk korrekt og grønn profil i EBLE.

    Kjører fra kulturhovedstaden kl 17:00.
    Har plass til fire til, også hvis noen fra Sølvbyen vil sitte på.
    Regner med å gjøre en stopp i Hokksund for å plukke opp Salt Dog.
    Hadde du hatt plass til en kar fra Darbu?
     

    POB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.09.2003
    Innlegg
    2.986
    Antall liker
    2.910
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    31
    Greit å samle opp så mange som mulig i bilene ?
    Vi kjører jo en politisk korrekt og grønn profil i EBLE.

    Kjører fra kulturhovedstaden kl 17:00.
    Har plass til fire til, også hvis noen fra Sølvbyen vil sitte på.
    Regner med å gjøre en stopp i Hokksund for å plukke opp Salt Dog.
    Hadde du hatt plass til en kar fra Darbu?
    Jepp.
    Kommer du deg ned til Vestfossen, eller må du hentes ?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn