Enig... ;D
Hva ???
Nå vet jeg at jeg kan provosere enkelte, men si meg når ble OHC en seriøs hifi butikk ?
Jeg har vært innom mange ganger, men de snakker bare dritt om andre merker og er mest opptatt av design og ikke lyd ! (selv om de ikke tør innrømme det)
F.eks. :
Audio Physic : Fordi de er smale og så pene å se på
Burmester: Fordi de har så fin og blank finish
Nordost: Fordi kablene er så tynne og lette å gjemme under persiske tepper...
Densen: Design, design...
osv.
=> OHC kommer langt ned på lista over seriøse hifi butikker her til lands. Selv om noen av produktene ovenfor er gode i seg selv, så er det ikke til å komme utenom at de helst selger til slike som ikke har så mye peiling på hifi, men til gjengjeld har mange kroner og er opptatt av at det skal se bra ut. Jeg mener i og for seg ikke at det er noe galt i det, men vil poengtere at Lyric ikke er i nærheten av å være konkurrent her slik jeg ser det...
He he,veit nå ikke helt om jeg er enig i alt dette,
produkter fra Burmester,Audio Physic og nordost,er jo i de fleste magasiner og blandt entusiaster sett på som referanse produkter,for akkurat lyden!!! at noe av det også ser lekkert ut er jo ett bonus
Ja ja jeg skal inrømme at enkelte kunder hos Ohc
er børs meglere med tykk lomme bok og som sikkert er dårlige lyttere,men som i alle andre hifi foretninger så finnes det nå forskjellige kunder på Ohc også