Eiendomssalg

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.277
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Vi selger så mye "rart" og gammelt på bruktbørsen. Hvorfor ikke legge ut eiendommer eksklusivt for likesinnede medlemmer på HFS?

Eiendomsmeglere tar seg i overkant godt betalt synes jeg; 80.000,- for å selge en fritidseiendom som kanskje er verd 5-600.000.....

Tilogmed rubrikkannonser i forskjellige medier koster skjorta.

Har tenkt å sjekke markedet for å selge en gammel jakthytte fra 1910 samt 8 da eiendom ved et vann, samt naust og båt.

Hvor kan en legge ut dette for salg UTEN at noen gribber skummer fløten?

Mvh Kabeldragern

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Bruktbørsen under diverse... ;D

"Lytterom uten påkrevd nabovarsel ved avspilling av Wagner på fullt volum til salgs. Generator/solcellepanel kommer i tillegg."

G

Gjestemedlem

Gjest
Finn har etter sterkt press fra myndighetene tillatt private å annonsere for eiendom og bolig nå. Men det er dyrt. Du må betale rundt 5000kr for å legge ut en annonse på Finn. :-\

http://www.idg.no/computerworld/article117172.ece

http://www.nettavisen.no/okonomi/article2800428.ece

Men under diverse her på børsen er det jo åpent for salg av ting som ikke er hifirelaterte, så det er vel bar å legge ut annonse vil jeg tro. Kanskje ikke like mange som leser HFS som Finn... men hvem vil vel selge en hytte til folk som ikke vet å verdsette musikk. prinispper..

Alternativt kan du lage sin egen nettside.. og leie inn et par taggere til å spre URLen.

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.277
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
cybervision_ skrev:
Regner med dette er en spøk?
Ja, ca 49% spøk og 51% alvor. Tolk DET som du vil... ;D

eller rettere; "Hvorfor ikke legge ut eiendommer eksklusivt for likesinnede medlemmer på HFS?" var spøk...

og; "Hvor kan en legge ut dette for salg UTEN at noen gribber skummer fløten?"
var alvor...

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.103
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Da jeg begynte prosessen med å selge huset mitt i fjor høst, var det en stund aktuelt at noen kona og jeg kjente, kunne komme til å kjøpe huset. Da gjorde jeg en avtale med megleren om at han i så tilfelle kunne hjelpe oss - og kjøperne - med det formelle. Altså kontrakten, betaling, heftelser, tinglysning og slikt - slik at alt gikk riktig for seg for alle parter, men ikke noe salgsarbeid utover dette - og da antydet han at dette kunne komme på en 15.000 kroner. Nå gikk det ikke slik, og vi endte vel opp med å betale rundt 60.000 for jobben. Men da inkluderte det fotografering, utarbeidelse av prospekt, annonsering etc. etc. - og da ruller det fort på litt penger. Men det KAN altså gjøres billig.

Topp Bunn