Effektforsterker med POWER.

Leikis Lyd

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2006
Innlegg
5.464
Antall liker
2.120
Sted
Kyrksæterøra
Torget vurderinger
12
Hmmm, kanskje Doxa også er et bra alternativ. Usikker på hva jeg skal gjøre, men nå skal jeg nyte End'n
 

Leikis Lyd

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2006
Innlegg
5.464
Antall liker
2.120
Sted
Kyrksæterøra
Torget vurderinger
12
Valget falt på en go gammel Jeff Rowland Model 5, et beist på 2x150w og vannvittige 48 kg.

Non som kjenner til disse og kan formidle non erfaringer, gode og dårlige, vist det er non dårlige da ::)
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.507
Antall liker
2.950
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Leikis. skrev:
Valget falt på en go gammel Jeff Rowland Model 5, et beist på 2x150w og vannvittige 48 kg.

Non som kjenner til disse og kan formidle non erfaringer, gode og dårlige, vist det er non dårlige da ::)
Grattis m ny forsterker! :)
Hørt bra omtale av denne.

Om det blir for knappt med krefter, så vurderer jeg faktisk å selge min Bryston 4B SST ;)
 
H

hordasped

Gjest
Ligger en Bryston 14 B SST på markedet,driver vel det meste :)
 

Leikis Lyd

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2006
Innlegg
5.464
Antall liker
2.120
Sted
Kyrksæterøra
Torget vurderinger
12
Tror nokk den Jeff'en har nokk power om den har store nokk strømforsyninger og en bra kondisbank. Den The End MKIII jeg har på lån nå er vel noe av de kraftigste 99 watt jeg har prøvd. Vet ikke helt hvor store de to ringkjernetrafoene er, men sammen med over 200.000 mf kondisbank holder den kontroll på de mest krevende høyttalere.
Du Johna som er "nabo" ;D kanskje jeg drar den med til deg så du får prøvd hva en slik er go for. Tipper du blir overrasket :eek: Du har vel høyttaler som suger litt strøm for å virke bra ?
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.507
Antall liker
2.950
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Leikis. skrev:
Tror nokk den Jeff'en har nokk power om den har store nokk strømforsyninger og en bra kondisbank. Den The End MKIII jeg har på lån nå er vel noe av de kraftigste 99 watt jeg har prøvd. Vet ikke helt hvor store de to ringkjernetrafoene er, men sammen med over 200.000 mf kondisbank holder den kontroll på de mest krevende høyttalere.
Du Johna som er "nabo" ;D kanskje jeg drar den med til deg så du får prøvd hva en slik er go for. Tipper du blir overrasket :eek: Du har vel høyttaler som suger litt strøm for å virke bra ?
Om du skal til byen i løpet av helga, kan du ta med begge disse forsterkerne så får vi testet litt. :)
Så setter jeg på kaffen.

PM er sendt
 

Leikis Lyd

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2006
Innlegg
5.464
Antall liker
2.120
Sted
Kyrksæterøra
Torget vurderinger
12
Det blir vel ikke i helgen, jeg skal på Hemnskjela der jeg er ifra på bursdagsfeiring i dag. Så da er vel søndagen noe ødelakt ::)

Strømforsyningene er vist på 400VA hver, i den End'n
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.507
Antall liker
2.950
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Ok.
Skjønner hva du tenker på...sliter litt med tungt hode her i dag. ::)
Jeg er mye hjemme neste helg også jeg :)
 

Leikis Lyd

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2006
Innlegg
5.464
Antall liker
2.120
Sted
Kyrksæterøra
Torget vurderinger
12
johna skrev:
Ok.
Skjønner hva du tenker på...sliter litt med tungt hode her i dag. ::)
Jeg er mye hjemme neste helg også jeg :)
Da har jeg arbeids helg, men mulig søndagen da, nesten lettest en kveld mitt i uka. Vi får skrike ut når det passer en dag.
 
Topp Bunn