Edwards audio MC1 Plus

spaceman_2

Hi-Fi interessert
Ble medlem
27.07.2016
Innlegg
88
Antall liker
108
Hej . Talk Audio , som laver Edwards audio Riaa. Er der nogen der har erfaring med MC1 plus og tilhørende PSU1. Ganske fornøjet med min Analogis Resume , men da jeg har anskaffet pladespiller nr 2 , påtænker jeg Edwards Riaa Mc1 plus og tilhørende PSU1. Har læst 2 stk reviews , men er der andre , der har erfaring .
de bedste hilsner Space
 

spaceman_2

Hi-Fi interessert
Ble medlem
27.07.2016
Innlegg
88
Antall liker
108
Hej . Besluttede mig for, at købe Edwards audio mc1 plus med tilhørende Psu 1 stømforsyning. Fik en demo model til 3000 danske kr . Jeg kan lide lyden ,
nok en smule tør , men med god dybde og højde og bredt perspektiv . Den er til MM + high output og MC pickup. Meget alsidig Riaa. og meget vellydende taget prisen i bekostning
GetImage.jpg
 

211.

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2004
Innlegg
1.665
Antall liker
1.411
Torget vurderinger
2
Gratulerer med en fin riaa til en hyggelig pris. Jeg har aldri hørt den i eget oppsett, men har ved et par anledninger fått den demonstrert, og det jeg hørte likte jeg godt. Synes vel ikke klangen var direkte "tørr" men at det heller var litt mindre fyldighet enn jeg var vant med fra eget oppsett (med MM pickuper spesielt), men det kunne godt være pickup eller andre ting. Uansett jeg kjøpte aldri den da jeg alltid har hatt en forkjærlighet for "LO" MC og således ikke hadde lyst til å fortsette å bruke StepUp trafo (skikkelig idiot MAO. da jeg hadde en Audio Innovation s800 trafo)...
 

spaceman_2

Hi-Fi interessert
Ble medlem
27.07.2016
Innlegg
88
Antall liker
108
Hej igen. Min Edwards PSU1 har nu fået besøg af min Analogis Resume . Der er 2 udgange på Edwards PSU1 . De måler begge 18 volt og 1.5 A på hver udgang . Nu lyder Analogis Resume knald god , det er en helt anden Riaa
mvh Space
PSU1-315x202.png
analogis resume.jpg
 
Topp Bunn