Hvor ble det av Rotekroken etter disse Edge-trådene; og hvor ble det av omtalen
av den lånte GCD som vi ventet i spenning på?
Mvh Vidar P
Mvh Vidar P
|
Rota seg bort...........i kroken ;DVidar P skrev:Hvor ble det av Rotekroken etter disse Edge-trådene; og hvor ble det av omtalen
Mvh Vidar P
godt sagt VidarVidar P skrev:Noen ganger, generelt sett og uten tilknytning til denne cdp'en, så er det vel i ens beste interesse å holde sine opplevelser sånn nogenlunde for seg selv.
Når man sier noe så skal man alltidmene det; men når man mener noe så skal man ikke alltid si det.
Det er noen ganger best slik. Det har jeg inntrykk av.
Mvh Vidar P
Den aller største grunn, er at kabler trenger "et døgn" på å stablisere seg når de blir koblet om..yasman skrev:Hva er grunnen til at lytteinntrykk ikke kan beskrives?
mener du dette seriøst rotekroken?Rotekroken skrev:Den aller største grunn, er at kabler trenger "et døgn" på å stablisere seg når de blir koblet om..yasman skrev:Hva er grunnen til at lytteinntrykk ikke kan beskrives?
Plater som låt grusomt rett etter skifte, låt vesentlig bedre etter kort røykepause..
Uansett spiller/kombo så forandret lyden seg så drastisk fra "time til time" at de aller fleste ikke ville trodd sine egne ører..
Jeg kjente heller ikke igjen lyden av min egen spiller..
Det gikk et døgn etter testen før den spilleren var ved sitt gode, gamle jeg..
Når man har så store variasjoner pga kabelbytte, så går det ikke an å skrive en reell test i løpet av en dag..
Egde som hadde stått på en ukes tid, den låt grusomt den første timen etter at den ble byttet ut med annen spiller..
De som påstår at det finnes enkle måter å teste ting på, de har ikke filla peil på hva de snakker om.!
Det er en sterk påstand, men jaggu skal jeg stå for den til Dovre faller.!
Selv med iherdig bruk av XLO plata mens vi tok en kaffetår, vaffel og røyk, så var det så store forskjeller spillere/komboer at jeg ikke kan stå inne for testen..
Alle kabler var samma produsent, innbrent og innspilt over fler måneder..
En av de største feilene var vel at vi ladet kablene ved å gå på teppe ved kabelskifte.?
Uansett hva dere kommer med videre, så klarer dere ikke å få meg til å komme med noe uttalelse om Edge eller de andre spillerene..
Mitt siste ord i denne saken er nok sagt..
Unnskyld men jeg kan ikke dy meg; hvilken røyk er det vi snakker om? Må være en skikkelig feit en det derRotekroken skrev:Plater som låt grusomt rett etter skifte, låt vesentlig bedre etter kort røykepause..
"High"-End ;DVidar P skrev:Unnskyld men jeg kan ikke dy meg; hvilken røyk er det vi snakker om? Må være en skikkelig feit en det derRotekroken skrev:Plater som låt grusomt rett etter skifte, låt vesentlig bedre etter kort røykepause..![]()