Hei.
Har ein gammel ECI-1 (messing knapper og 2 generasjons kjøleribber)
Den hadde støy på eine kanalen og det gikk snikstrøm i rca-ene når eg slo den av.
Rota litt rundt i den, og når eg kobla bort "fortrinnet" (kjører den som ein aw100dmb) så er problemene vekke.
Fortrinnet har berre 2 transistorer per kanal ( 2sc2389 og 2sk117 )
Eg bytta ut 2sc2389 med nokre 2sc2240 eg fant på nokre gamle kretskort, uten at dette hjalp.
Trur derfor at feilen er i 2sk117 Høyrast dette fornuftig ut?
Når eg først har forsterkeren i deler og skal bestille inn ny tranistor så lurer eg på å oppgradere den litt.
Er det nokre svake punkt som er verdt å utbedre? ( likeretterbroer, kondensatorbank, transistorer, signalkondensatoren osv osv??)
Eller er det bortkasta penger på gammelt drit?
Veit ecs og electrocompaniet oppgradere desse, men kva skifter dei eigentleg?
Takker
Arne-Christian
Har ein gammel ECI-1 (messing knapper og 2 generasjons kjøleribber)
Den hadde støy på eine kanalen og det gikk snikstrøm i rca-ene når eg slo den av.
Rota litt rundt i den, og når eg kobla bort "fortrinnet" (kjører den som ein aw100dmb) så er problemene vekke.
Fortrinnet har berre 2 transistorer per kanal ( 2sc2389 og 2sk117 )
Eg bytta ut 2sc2389 med nokre 2sc2240 eg fant på nokre gamle kretskort, uten at dette hjalp.
Trur derfor at feilen er i 2sk117 Høyrast dette fornuftig ut?
Når eg først har forsterkeren i deler og skal bestille inn ny tranistor så lurer eg på å oppgradere den litt.
Er det nokre svake punkt som er verdt å utbedre? ( likeretterbroer, kondensatorbank, transistorer, signalkondensatoren osv osv??)
Eller er det bortkasta penger på gammelt drit?
Veit ecs og electrocompaniet oppgradere desse, men kva skifter dei eigentleg?
Takker
Arne-Christian