EC og ABRAHAMSEN, er virkelig kvaliteten så lav?

A

Audio Optimum

Gjest
Dalakong skrev:
el_mariachi skrev:
Dalakong skrev:
el_mariachi skrev:
Dalakong skrev:
Denne tråden er meningsløs. Jeg synes å ane at trådstarter har personlig i mot merket Abrahamsen, så man kan ane at hans utsagn er farget av nettopp dette.
Før du tillegger meg meninger jeg ikke har bør du ihvertfall lese mine innlegg i denne tråden.
Ja jeg har lest dine innlegg i denne tråden. Det er derfor jeg skrev som jeg gjorde. Men har du en annen agenda, så, vel beklager. Men kunne du kanskje klargjøre for oss andre hva du egentlig mener. For du stiller spørsmål ved kvaliteten fordi oppgraderinger, etter 2 år, er tilgjengelig.

Eller er det trolling du driver med?
Som jeg skrev i et tidligere innlegg er lyden helt grei til prisen.
Jeg har ikke noe i mot hverken Abe eller produktene hans.
Det jeg derimot setter spørsmål ved er att det tilsynelatende blir solgt like produkter med ulik standard hos de forskjellige aktører.
Så vidt jeg vet så er det vel ,uten om ECs store, bare el kjøp og Lefdal som selger Abrahamsen, så vidt jeg vet? Hvilke andre aktører er det du snakker om? Er det noen som selger V serien ferdig oppgradert?

Fant V6.0 hos et firma som heter Musikklink.no, men bare den.
Rett skal være rett... :)

Tonart selger Abrahamsen ( Om de fører hele sortimentet vet jeg ikke )
Jeg selv skal selge Abrahamsen... Har tyvstartet ( egentlig start denne mnd )
Oppgraderte produkter skal selges gjennom frittstående.. ( Siste utgave )
Hva som er politikken, den endelige rundt kjedene skal være usagt det får Abrahamsen svare på selv..

mvh
 

Dalakong

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.09.2009
Innlegg
191
Antall liker
0
kise skrev:
hvem eier produktene hos biltema?!!
produsenten eller biltema som selger, svaret et biltema, og produsenten har solgt sitt produkt, og skulle det komme en ny modell er dette biltema sitt problem!

Elkjøp og lignende reklamerer med at de kjøper opp i stor kvanta for å gi deg gode priser!
Kan det hende at elkjøp har kjøpt utstyret allerede? og at det er opp til de og den avtalen som ble gjort på det tidspunktet å avgjøre om oppgradering følger med?

ikke vet jeg,
men at enda en del av forumet skal bli til et sted der det er mere surmuling så er det trist.
Jeg syntes jeg i det minste moderatorene bør ta hånd om moderering av skitkasting eller sverting av et merke eller leverandør, når det er vage påstander og uten grunnlag.
jeg tror det er umulig å drive et sånt forum uten at det innimellom blir temperament her. Vi liker våre produkter og vil stå for våre valg i forhold til dette inntil vi får øynene opp for andre produkter som faller i smak. Jeg ser ingen grunn til moderering her.
 

Dalakong

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.09.2009
Innlegg
191
Antall liker
0
Audio Optimum skrev:
Dalakong skrev:
el_mariachi skrev:
Dalakong skrev:
el_mariachi skrev:
Dalakong skrev:
Denne tråden er meningsløs. Jeg synes å ane at trådstarter har personlig i mot merket Abrahamsen, så man kan ane at hans utsagn er farget av nettopp dette.
Før du tillegger meg meninger jeg ikke har bør du ihvertfall lese mine innlegg i denne tråden.
Ja jeg har lest dine innlegg i denne tråden. Det er derfor jeg skrev som jeg gjorde. Men har du en annen agenda, så, vel beklager. Men kunne du kanskje klargjøre for oss andre hva du egentlig mener. For du stiller spørsmål ved kvaliteten fordi oppgraderinger, etter 2 år, er tilgjengelig.

Eller er det trolling du driver med?
Som jeg skrev i et tidligere innlegg er lyden helt grei til prisen.
Jeg har ikke noe i mot hverken Abe eller produktene hans.
Det jeg derimot setter spørsmål ved er att det tilsynelatende blir solgt like produkter med ulik standard hos de forskjellige aktører.
Så vidt jeg vet så er det vel ,uten om ECs store, bare el kjøp og Lefdal som selger Abrahamsen, så vidt jeg vet? Hvilke andre aktører er det du snakker om? Er det noen som selger V serien ferdig oppgradert?

Fant V6.0 hos et firma som heter Musikklink.no, men bare den.
Rett skal være rett... :)

Tonart selger Abrahamsen ( Om de fører hele sortimentet vet jeg ikke )
Jeg selv skal selge Abrahamsen... Har tyvstartet ( egentlig start denne mnd )
Oppgraderte produkter skal selges gjennom frittstående.. ( Siste utgave )
Hva som er politikken, den endelige rundt kjedene skal være usagt det får Abrahamsen svare på selv..

mvh
Ok, dette var nytt for meg. Hva er nytt daa? Er det noen nyheter ang oppgraderinger? Eller er det snakk om de som blir tilbudt på Ecs siden?
 

kise

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.03.2008
Innlegg
557
Antall liker
19
Dalakong skrev:
kise skrev:
hvem eier produktene hos biltema?!!
produsenten eller biltema som selger, svaret et biltema, og produsenten har solgt sitt produkt, og skulle det komme en ny modell er dette biltema sitt problem!

Elkjøp og lignende reklamerer med at de kjøper opp i stor kvanta for å gi deg gode priser!
Kan det hende at elkjøp har kjøpt utstyret allerede? og at det er opp til de og den avtalen som ble gjort på det tidspunktet å avgjøre om oppgradering følger med?

ikke vet jeg,
men at enda en del av forumet skal bli til et sted der det er mere surmuling en fornufdige tråder så er det veldig trist.
Jeg syntes jeg i det minste moderatorene bør ta hånd om moderering av skitkasting eller sverting av et merke eller leverandør, når det er vage påstander og uten grunnlag.

Bare for å gjøre det helt klart så kjenner jeg ikke til Abrahamsens avtaler, men syntes bare dette går for langt.
jeg tror det er umulig å drive et sånt forum uten at det innimellom blir temperament her. Vi liker våre produkter og vil stå for våre valg i forhold til dette inntil vi får øynene opp for andre produkter som faller i smak. Jeg ser ingen grunn til moderering her.
Enig med deg i det. Værden kan jo ikke være så ideel skjønner det =) (når jeg tenker over det)

svaret på trådens overskrift, fra min side er , Nei Kvaliteten er ikke så lav!
=)

mvh

Christopher Kise
Abrahamsen Fanboy
 
A

Audio Optimum

Gjest
Dalakong skrev:
Audio Optimum skrev:
Dalakong skrev:
el_mariachi skrev:
Dalakong skrev:
el_mariachi skrev:
Dalakong skrev:
Denne tråden er meningsløs. Jeg synes å ane at trådstarter har personlig i mot merket Abrahamsen, så man kan ane at hans utsagn er farget av nettopp dette.
Før du tillegger meg meninger jeg ikke har bør du ihvertfall lese mine innlegg i denne tråden.
Ja jeg har lest dine innlegg i denne tråden. Det er derfor jeg skrev som jeg gjorde. Men har du en annen agenda, så, vel beklager. Men kunne du kanskje klargjøre for oss andre hva du egentlig mener. For du stiller spørsmål ved kvaliteten fordi oppgraderinger, etter 2 år, er tilgjengelig.

Eller er det trolling du driver med?
Som jeg skrev i et tidligere innlegg er lyden helt grei til prisen.
Jeg har ikke noe i mot hverken Abe eller produktene hans.
Det jeg derimot setter spørsmål ved er att det tilsynelatende blir solgt like produkter med ulik standard hos de forskjellige aktører.
Så vidt jeg vet så er det vel ,uten om ECs store, bare el kjøp og Lefdal som selger Abrahamsen, så vidt jeg vet? Hvilke andre aktører er det du snakker om? Er det noen som selger V serien ferdig oppgradert?

Fant V6.0 hos et firma som heter Musikklink.no, men bare den.
Rett skal være rett... :)

Tonart selger Abrahamsen ( Om de fører hele sortimentet vet jeg ikke )
Jeg selv skal selge Abrahamsen... Har tyvstartet ( egentlig start denne mnd )
Oppgraderte produkter skal selges gjennom frittstående.. ( Siste utgave )
Hva som er politikken, den endelige rundt kjedene skal være usagt det får Abrahamsen svare på selv..

mvh
Ok, dette var nytt for meg. Hva er nytt daa? Er det noen nyheter ang oppgraderinger? Eller er det snakk om de som blir tilbudt på Ecs siden?
Det er snakk om ferdigoppgraderte produkter...

mvh
 

Dalakong

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.09.2009
Innlegg
191
Antall liker
0
Ok, dette setter kanskje et nytt lys på saken, men har selvfølgelig ikke noe med kvalitet å gjøre. Dette gjør det bare enklere for de som ikke vil kjøpe hifi på elkjøp. Og man kan velge oppgradert eller ikke. Nå har man den muligheten som det er via Ecs store, men da må man vel be om oppgraderinger når man handler.
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.782
Antall liker
21.686
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Skribenten reddet seg inn på at neste komponist ut ikke var Adagio.
 

Dalakong

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.09.2009
Innlegg
191
Antall liker
0
Jeg synes det var en fin test jeg. Har hørt disse ht hos Ecs holdings på Lillestrøm, og jeg ble imponert. Riktig nok uten V6.Hørte ikke noe klassisk, men så er ikke den typen musikk det jeg foretrekker da. Men er enig i skribentens beskrivelse. Dette er ikke hifi men musikk nytelse!

Som jeg skrev i venne tråden så hadde det vært gøy å høre disse ht med en oppgradert V2. V5. kan jeg bare drømme om. Men skal jeg spå, så vil nok superlativene sitte løst etter tester av V5.
 
Topp Bunn