EC effekt "kortsluttet" og tok overspenningsverne i samme slengen??

Joase

Medlem
Ble medlem
26.10.2007
Antall liker
1
Heisann eg lurer på om noen som kan hjelpe meg med en ting

Det har seg slik at effektforsterkeren min "tok" kvelden :( :( ??? men det som skjedde var at da eg skulle koble den til strømnettet så bare slo den seg av og det går ikke ann å få den på igjen. Det er nesten som den kortsluttet(og overspeningsverne tok også kvelden i samme slengen)

Ingenting lukter og ingenting svidd og alle sikringer er hele?? Men eg trur det er den sikringen som sitter bak der du kobler til nettkontakten som er gåen(men får den ikke ut)

HVA SKAL EG GJØRE??? ???

har kontaktet Eceltrocompaniet på Tau om hjelp og dei vil ha den sendt inn for en sjekk på den?? Den har vært sist inne på electrocompaniet i 07/08 for å skifte diverse komponeter :D Hvis det er dyrt å få fikset sånn så kan eg vel bare kjøpe noen brukt EC da??

Det er en (Electrocompaniet AW 65/100) er usikker for den linger veldigt inni på en hundrewatter

Håper på svar

Mvh Joase

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Hadde samme problemet med en AW 100 og en ECI 4!

Prøvde å bytte sikring, men det hjalp ikke!

Det kan hende at en krets er defekt, og det er nok beste at du lar evt. EC se på den.

Det har vært en del problemer på tidligere modeller! Har du et tidlig serienummer? (se på den hvite papirlappen bak på forsterkeren)

Joase

Medlem
Ble medlem
26.10.2007
Antall liker
1
f skrev:
Hadde samme problemet med en AW 100 og en ECI 4!

Prøvde å bytte sikring, men det hjalp ikke!

Det kan hende at en krets er defekt, og det er nok beste at du lar evt. EC se på den.

Det har vært en del problemer på tidligere modeller! Har du et tidlig serienummer? (se på den hvite papirlappen bak på forsterkeren)
Det står 1044 bakpå og er fra 1981 :D men viss det koster flesk å få fiksa det kan eg liga så godt kjøba noen annet brukt av EC (evt doxa) siden har doxa 8.1 signature

Topp Bunn