Heisann eg lurer på om noen som kan hjelpe meg med en ting
Det har seg slik at effektforsterkeren min "tok" kvelden
??? men det som skjedde var at da eg skulle koble den til strømnettet så bare slo den seg av og det går ikke ann å få den på igjen. Det er nesten som den kortsluttet(og overspeningsverne tok også kvelden i samme slengen)
Ingenting lukter og ingenting svidd og alle sikringer er hele?? Men eg trur det er den sikringen som sitter bak der du kobler til nettkontakten som er gåen(men får den ikke ut)
HVA SKAL EG GJØRE??? ???
har kontaktet Eceltrocompaniet på Tau om hjelp og dei vil ha den sendt inn for en sjekk på den?? Den har vært sist inne på electrocompaniet i 07/08 for å skifte diverse komponeter
Hvis det er dyrt å få fikset sånn så kan eg vel bare kjøpe noen brukt EC da??
Det er en (Electrocompaniet AW 65/100) er usikker for den linger veldigt inni på en hundrewatter
Håper på svar
Mvh Joase
Det har seg slik at effektforsterkeren min "tok" kvelden
Ingenting lukter og ingenting svidd og alle sikringer er hele?? Men eg trur det er den sikringen som sitter bak der du kobler til nettkontakten som er gåen(men får den ikke ut)
HVA SKAL EG GJØRE??? ???
har kontaktet Eceltrocompaniet på Tau om hjelp og dei vil ha den sendt inn for en sjekk på den?? Den har vært sist inne på electrocompaniet i 07/08 for å skifte diverse komponeter
Det er en (Electrocompaniet AW 65/100) er usikker for den linger veldigt inni på en hundrewatter
Håper på svar
Mvh Joase