EBTG "everything but the girl"...

M

musicus

Gjest
Har lyst å lyfte fram denne nylig kjøpte skiven litt xtra...

Gruppen "Everything for the girl" har jeg vel lyttet til siden 85, men har undertiden begrenset meg til bare ett par album, dessverre ^_^

Plutselig her en kveld for noen dager siden satt bare den skiva så mye bedre enn vanlig, og det gikk av sted en bestilling på ett par til, heldigvis :mm:

Sitter i skrivende stund å riktig nyter dette albumet fra 1990 "the language of life" og det slår en igjen for en musikk, så begynner en å bla litt i folderen og hva ser en...

Tommy Lipuma-Producer
John Patitucci-Bass
Joe Sample-Piano
Lenny Castro-Percussion
Michel Landau-Gitar
Stan Getz-tenor sax
Michel Brecker-tenor sax

med en låt skrevet av Cecil & Linda Womack

m.fl

For ett stjerne lag, :mm: ikke rart dette høres ut som noe spesiellt, kan ikke annet annet enn å anbefale denne skiva, ikke for det Ben Watt (den mannlige delen av gruppens) tekster står seg alldeles utmerkt i dette selskap og med Tracy Thorne´s røst på dette er det duket for en av de behageligste musikk opplevelser på lenge, kjøp og nyt (CDON leverer for 79,-)

mvh

M

musicus

Gjest
Så deilig var dette, musikalsk at disse ble bestillt prompte de med :D

Nu har man havnet riktig i ebtg musikalske landskap :app: :mm: :D .....

"Walking wounded"

"Eden"

"best of"

mvh

M

musicus

Gjest
Fortsetter min ferd i dette musikalske landskapet, og denne 3 cd boksen kom i hus igår, gir ett godt tverrsnitt av denne eminentegruppen.

mvh

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.511
Torget vurderinger
1
Bestilt eller kjøpt i hvilken butikk?

Mvh. Bjørn

M

musicus

Gjest
bjornh skrev:
Bestilt eller kjøpt i hvilken butikk?

Mvh. Bjørn
Det meste er bestillt fra cdon, butikken er Bengans her i Gøteborg, verdt å merke seg om man er en tur innom byen. Som ett tips, om man skal begynne ett sted så anbefales "The language of life" den er vanskelig å overkomme av de jeg har fått i hus.

mvh

Topp Bunn