ebay

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Antall liker
3.412
Torget vurderinger
1
Noen som har forslag på hvordan løse problem med selger på ebay som ikke vil sende utenom Tyskland?

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
Klart det - sett deg på et fly til Tyskland.

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Antall liker
3.412
Torget vurderinger
1
Vel, var egentlig på jakt etter mindre opplagte løsninger

V

vredensgnag

Gjest
Roald skrev:
Noen som har forslag på hvordan løse problem med selger på ebay som ikke vil sende utenom Tyskland?
Har du vært i kontakt, eller tar du utgangspunkt i hva som står i annonsen? Jeg har fått flere tyskere til å sende ut av Tyskland - jeg henviser dem til at Deutsche Post har meget enkle forsendelsesløsninger, og at de også lett kan forsikre forsendelsen der. Pleier å ordne seg helt greit.

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Antall liker
3.412
Torget vurderinger
1
Jeg respekterte at han hadde skrevet ingen internasjonale forsendelser, får sende han en melding.

Forsikring er nok ikke noe stort poeng, ikke rare verdien bare vanskelig å få i Norge..

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.611
Torget vurderinger
12
Av en eller annen grunn skriver tyskere ofte at de kun selger til tyskland i sine annonser. Erfaringsmessig har jeg aldri fått avslag ved forespørsel om eksport til norge og jeg har gjort dette 10-15 ganger. Bare send melding og spør.

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
Roald skrev:
Vel, var egentlig på jakt etter mindre opplagte løsninger
Å.... Vel, de gangene jeg har hatt med litt vanskelig eBay-selgere å gjøre så har det til slutt ordnet seg etter litt vennlig kommunikasjon fram og tilbake. Er så rart med det - etter at man føler seg litt bedre kjent bruker problemene å forsvinne litt.

Topp Bunn