EAMlab Element 260 A. Klasse A effektforsterker med 5 stjerner og spesielt anbefalt i Stereo+

Kommentarer

haraldo

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.06.2012
Antall liker
1.704
Sted
Endor
Interessant ting, jeg har aldri hørt om disse før, det finnes mye mye større ting også Eam lab Reference 152A TIL NOK 135.000

Se på dette: :cool:
150Watt per channel into 8 ohm, klasse A
280Watt per channel into 4 ohm, klasse A
450Watt per channel into 2 ohm, klasse A
700Watt in mono mode 4 Ohm, klasse A

Det blir vel ca 350 watt i mono mode 8 ohm, klasse A

Denne kommer vel med umiddelbar platinum kundeforhold til lokal strømleverandør:
• Power consumption 300 Watt idle
• Maximum dimension 550 x 250 x 600 mm (DxHxW)
• Weight 70 Kg
:ROFLMAO:

nlykke

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2008
Antall liker
8.454
Fin test som jeg kan underskrive på. Jeg hadde denne i ca 1.5 uke på test og ble mektig imponert. I motsetning til Stereo + opplevde jeg denne som det mest transparente effekt-trinnet jeg noen sinne har hørt her hjemme hos meg. Dette besøket har rett og slett fått konsekvenser.

Espen R

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
1.414
Selv så marginalisert HiFi-bransjen er, så har du produkter med nesten samme merkenavn: EAM Lab amplifier og EMM Labs amplifier.
Sistnevnte har dog en helt annen pris...;)

Informasjon om bruker

Audio Agenten
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
66
Link til alle artikler
13
Audio Agenten sine annonser
Bransjenyheter
Audio Agenten kjører til Larvik 7 August og nordover til Trøndelag 12/13 August.

Audio Agenten kjører til Larvik 7 August og nordover til Trøndelag 12/13 August.

• 0
Ta kontakt om du ønsker noe levert på strekningen. Har noe på lager trøndelag og noe på lager sørafor som kan bringes på turen nordover til trøndelag 12/13 August. Tar også innbytte. Gi gjerne...
Fortsett
Bransjenyheter
Audio Agenten kjører fra Trøndelag til Oslo/Flateby i neste uke (uke 20)

Audio Agenten kjører fra Trøndelag til Oslo/Flateby i neste uke (uke 20)

• 0
Audio Agenten drar sørover på en liten vare leveringsrunde. Ta kontakt på mail audioagenten@gmail.com eller tlf 95071578 om det er noe du kunne tenkt deg å fått levert på døren med det samme :)...
Fortsett
Bransjenyheter
Audio Agenten kjører til Akershus i uke 18/19

Audio Agenten kjører til Akershus i uke 18/19

• 0
I den forbindelse kan div utstyr levers og om ønskelig monteres. Av utstyr som kan bringes på turen er: Nytt: Høyttalere: Aerial Acoustics 7T i svart piano. Pris 120.000.- )144,000.-) Fischer...
Fortsett
Bransjenyheter
Fischer & Fischer kommer nå i norge og sverige.

Fischer & Fischer kommer nå i norge og sverige.

• 3
Fischer & Fischer er en tysk high end produsent av høyttalere. FISCHER & FISCHER – High end loudspeakers made of natural slate (fischer-fischer.de) Kabinetter av naturlig Slate (skifer) De har 2...
Fortsett
Bransjenyheter
Volumio Primo HiFi streamer

Volumio Primo HiFi streamer

• 0
Da har Audio Agenten gleden av og ha Volumio Primo HiFi i sortimentet. Volumio er en liten, men kjapp og vellydende kvalitets streamer med mange tilkoblingsmuligheter. 4X usb som kan brukes både...
Fortsett
Bransjenyheter
Audio Agenten kjører fra Trøndelag til Oslo ila de første ukene av Februar.

Audio Agenten kjører fra Trøndelag til Oslo ila de første ukene av Februar.

• 0
Om noen ønsker gratis levering på denne turen så er det bare og gi beskjed. Følgende utstyr er på lager og kan bringes med: Audio Solutions Virtuoso M Isvart. (Gulvhøyttalere) Audio Solutions...
Fortsett
Topp Bunn