EAMlab Element 260 A. Klasse A effektforsterker med 5 stjerner og spesielt anbefalt i Stereo+

Kommentarer

haraldo

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.06.2012
Antall liker
2.803
Sted
Endor
Interessant ting, jeg har aldri hørt om disse før, det finnes mye mye større ting også Eam lab Reference 152A TIL NOK 135.000

Se på dette: :cool:
150Watt per channel into 8 ohm, klasse A
280Watt per channel into 4 ohm, klasse A
450Watt per channel into 2 ohm, klasse A
700Watt in mono mode 4 Ohm, klasse A

Det blir vel ca 350 watt i mono mode 8 ohm, klasse A

Denne kommer vel med umiddelbar platinum kundeforhold til lokal strømleverandør:
• Power consumption 300 Watt idle
• Maximum dimension 550 x 250 x 600 mm (DxHxW)
• Weight 70 Kg
:ROFLMAO:

nlykke

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2008
Antall liker
12.410
Fin test som jeg kan underskrive på. Jeg hadde denne i ca 1.5 uke på test og ble mektig imponert. I motsetning til Stereo + opplevde jeg denne som det mest transparente effekt-trinnet jeg noen sinne har hørt her hjemme hos meg. Dette besøket har rett og slett fått konsekvenser.

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
3.848
Selv så marginalisert HiFi-bransjen er, så har du produkter med nesten samme merkenavn: EAM Lab amplifier og EMM Labs amplifier.
Sistnevnte har dog en helt annen pris...;)

Informasjon om bruker

Audio Agenten
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
160
Link til alle artikler
31
Audio Agenten sine annonser
Bransjenyheter
Demo tilbud

Demo tilbud

• 0
Selger unna en del demo produkter som Audio Solutions Virtuoso M i svart piano. Fischer&Fischer 470M. Fischer&Fischer 370AMT. Fischer&Fischer 270AMT. Ophidian Mojo2 oak. Sound Fidelity Gold 3X xlr...
Fortsett
Bransjenyheter
Takk for til alle besøkende på Horten messen

Takk for til alle besøkende på Horten messen

• 0
Ønsker og takke alle besøkende på Horten messen. Alltid like hyggelig å treffe alle og en hver😊 Hilsen Audio Agenten og gjengen 😊
Fortsett
Bransjenyheter
Brutalt fra EAMlab. Signature Monos

Brutalt fra EAMlab. Signature Monos

• 11
EAMlab har nå kommet med sine helt nye topp mono blokker med navnet Signature Monos. Her kan du velge mellom klasse AB eller ren klasse A via en touch screen på hver mono blokk. EamLab er en liten...
Fortsett
Bransjenyheter
EAMlab Classic 250M endelig klare

EAMlab Classic 250M endelig klare

• 3
EAMlab kommer med masse nye produkter der alt i de nye seriene som Classic og Signature har transformatorer tilpasset det norske strømnettet. Alle de tidligere seriene Studio. Element. Musica og...
Fortsett
Bransjenyheter
Ønsker alle sammen en rigktig God Jul

Ønsker alle sammen en rigktig God Jul

• 0
Ønsker alle sammen en riktig God Jul 🎄🎅 Ta vare på hverandre nyt denne høytiden med familie og musikk🎅🎶
Fortsett
Audio Agenten ut på tur

Audio Agenten ut på tur

• 1
Blir tur fra trøndelag til oslo området og muligens hardanger i mellom julen eventuelt rett over nyttår. Så ønsker du at vi skal ta med noe og levere til deg på denne turen så se gjerne på...
Fortsett
Topp Bunn