E-coli

T

Thomas_Lutro

Gjest
Hmmm...

Etter å ha fulgt feil spor såpass lenge må vi anta at de er godt fornøyd med at smitten kom fra Gilde tross alt..

Flaks for mattilsynet altså, hvis bildet på nettavisen viser morr av rett merke...

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Har lenge trodd de var på villspor, og tenkt at det godt kunne ha vært melk eller youghurt eller lignende som var problemet. Så vi får se... Får satse på Vossafår så lenge..

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.488
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Trykte i trynet endel av denne morrpølsen i helga... Får sjekke hjemme om det er "rette typen"

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Nå blir vel leger rundt om kring nedrendt igjen av engstelige foreldre som har barn som ikke har symptomer på noe som helst, men som har spist spekepølse.

H

Homarhus

Gjest
Nå blir vel leger rundt om kring nedrendt igjen av engstelige foreldre som har barn som ikke har symptomer på noe som helst, men som har spist spekepølse.
Sikkert! ;D

Bare det ikke er Osama som står bak dette da? ::)

Thomas_A

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.07.2002
Antall liker
2
Det var da som bare. Jeg har visst spist en hel pakke av "rett" sort i helgen.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Har visst "rett" sort vi og. Det er vel neppe farlig for voksne, men det kan jo være kritisk for unger.

A

Affa

Gjest
Hvis dere ønsker å testamentere noe til meg kan dere sende PM

T

Thomas_Lutro

Gjest
Gidder ikke å sende PM, men du får alle Ambjørnsen-bøkene mine.

MVH ;D

J

jekri

Gjest
Hva med heller å testamentere stereomuseet ditt til meg?
Ånei du. Det skal gå til et godt formål. Som for eksempel et hvilehjem for slitne, deltidsarbeidende, kvinnelige, SV stemmende hjelpepleiere

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Som for eksempel et hvilehjem for slitne, deltidsarbeidende, kvinnelige, SV stemmende hjelpepleiere
Finnes det slike?
Jeg har en rekke slike i min nærhet, men ingen stemmer SV. Men så er det jo fornuftige mennesker da, de som jobber i helsevesenet. ;D

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
299
Sikkert! ;D

Bare det ikke er Osama som står bak dette da? ::)
Hadde det vært Osama, så hadde vi nok pr dato en god del stengte griseslakteri... ;D

Topp Bunn