Dypfrysing av ølbokser...

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
Nå lurer du tenker jeg...

Jeg tok en 0.5L ølboks (merke Carlsberg om det er viktig)..
Putta den i frysen og venta til jeg mente den hadde begynt å fryse...
Så satte jeg den på gulvet og når den var tinet, inn i kjøleskapet.
når den så var iskall igjen, ble den "testet.."

Det var en forrandring!!! Noe hadde skjedd... :p
Jeg merket at solen skinte litt mer realistisk... duverden, jeg bøttet nedpå med 5 bokser til for å være sikker i min sak! Joda, det var noe der!

Jeg slo på annlegget... Det låt bedre!!!
Duverden!
FOR EN OPPDAGELSE!!!

Har noen andre opplevd dette eller...? ;)

mvh

G

Gjestemedlem

Gjest
Man kan ikke trekke noen bastante konklusjoner av testen din.

For å få et noenlunde riktig intrykk, må du prøve med fem nye bokser og denne gang påføre deg et bind for øynene. Et gammelt forballsjal bør gjøre nytten. Blindtester er det eneste som er troverdig om man skal uttale seg og Carlsberg.

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.999
Gjestemedlem skrev:
Man kan ikke trekke noen bastante konklusjoner av testen din.

For å få et noenlunde riktig intrykk, må du prøve med fem nye bokser og denne gang påføre deg et bind for øynene. Et gammelt forballsjal bør gjøre nytten. Blindtester er det eneste som er troverdig om man skal uttale seg og Carlsberg.

eller metanol og blindtesting

G

Gjestemedlem

Gjest
Carlsberg er helt ok det. I samme gate som de andre bestselgerene fra Tuborg, Ringnes, Heineken, Hansa etc. Liten forskjell om man drikker en flaske eller to.

I motsetning til spennende og avanserte øltyper egner disse seg til å drikke mange av uten måtte finne frem nycoflasken og bokstavkjeksene.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Gjestemedlem skrev:
I motsetning til spennende og avanserte øltyper egner disse seg til å drikke mange av uten måtte finne frem nycoflasken og bokstavkjeksene.
tullprat , dette vil du finne ut av når du blir voksen.

G

Gjestemedlem

Gjest
Neida, her er to gamle gubber som drikker Carlsberg. De ser da riktig så fornøyde ut.

Disse mennene har måtte drikke noe mørkt og lunkent noe. Det setter sitt preg på humøret!

Topp Bunn