Dynavoice CA802BT/Loxjie A30 “Desktop" forsterkar - Stig Arne si dagbok august 2023

SAD-0823 (1 of 1).jpg

På eit av redaktøren sine arbeidsbord etter Hortenmessa i fjor oppdaga eg ein liten dings, som synte seg å vera ein heil liten forsterkar, men i miniformat, og digital. Sjølvsagt. (Klasse D-forsterkere er vel strengt tatt ikke digitale forsterkere – Red.anm.) Elles er det ikkje mogeleg å få han ned i den storleiken - i alle fall ikkje når han leverer 40 watt, meir enn dobbelt so mykje som ein Nad 3020. Eg vart forviten, og dum nok til å spørja om eg fekk låna han for utprøving. No har eg endeleg fått gjort det, kloss i årets messe, slik at eg kan ta han med attende. Me skal jo til Horten, Arve og.

Dynavoice
Dynavoice, som ikkje må forvekslast med Dynaco og den legendariske rørforsterkaren Stereo 70, er ei svensk verksemd som vart skipa i 1975 av Tommy Wadensten. Dei lagar i all hovudsak høgtalarar, men sel no denne forsterkaren og, laga og produsert i Kina. Redaktør Karl Erik har alt omtala han, og er rimeleg nøgd, men og merksam på at han har avgrensingar. Eg er mindre entusiastisk enn han, men han sa at eg kunne skriva akkurat det eg ville, samd eller usamd. Det kallar eg demokratisk sinnelag! Lurer på kva han stemte ved valet. Eg MÅ jo ikkje skriva alt eg meiner om alle ting, men når eg fyrst har teke meg bryet med å “testa” han ut, er det jo dumt å ikkje formidla det vidare, om nokon skulle vera interessert. Det er no slikt me driv på med, her i Audiophile.no.

Les heile dagboka for august i Audiophile.no

SAD-0823 (2 of 3).jpg

Kommentarer

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
929
Strømforsyning er viktig for disse forsterkerne. Hva brukte du? Lot du den spille seg inn? Det betyr noe også.

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.389
Link til alle artikler
518
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
BBE SOUND ENHANCER, OG MARANTZ SUPERSCOPE R-1240 L – Stig Arne si dagbok august 2025

BBE SOUND ENHANCER, OG MARANTZ SUPERSCOPE R-1240 L – Stig Arne si dagbok august 2025

• 0
Det har vore nok Tandberg for ei stund no. Over til noko heilt anna: Ein magisk boks til å forbetra lyden frå stereoanlegget, og ein forsterkar/radio eg aldri har sett før. BBE SOUND ENHANCER Eg...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: OnePlus Nord 5 og CE5. Duell på hjemmebane med utklassing

TEST: OnePlus Nord 5 og CE5. Duell på hjemmebane med utklassing

• 0
OnePlus lanserte to nye mellomklassemodeller i begynnelsen av juli. Vi har hatt Nord 5 og Nord CE5 på en grundig test. Sammen med de to mobiltelefonene i hhv moderat og øvre mellomklasse, var det...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: Nils Petter Molvær - KHMER Live in Bergen. Eller, er det egentlig det?

PLATESMAKING: Nils Petter Molvær - KHMER Live in Bergen. Eller, er det egentlig det?

• 0
Rundt århundreskiftet var det mye som skjedde med Norsk Jazz, og Nils Petter Molvær var en av de sentrale figurene på den tiden. Han debuterte som soloartist med sin ikoniske plate Khmer fra 1997...
Fortsett
Audiophile.no
Technics SL-40CBT og SL-50C – Budsjettvennlig inngang til Technics-universet

Technics SL-40CBT og SL-50C – Budsjettvennlig inngang til Technics-universet

• 1
IFA 2025 ble arenaen for lanseringen av to nye modeller fra Technics, og denne gangen er det budsjettsegmentet som får oppmerksomhet. SL-40CBT og SL-50C er ikke bare rimeligere alternativer – de...
Fortsett
Audiophile.no
HiFi Messen i Horten 2025 er i anmarsj

HiFi Messen i Horten 2025 er i anmarsj

• 4
Den tradisjonsrike Hortenmessa er to uker unna, og alle hjerter gleder seg. For selv om Oslo HiFi Show har blitt en stor og flott messe på vårparten, er det noe eget med HiFI Messen i Horten, med...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: Jean-Michel Jarre – Fra Oxygène til Bratislava. En elektronisk reise gjennom tid

PLATESMAKING: Jean-Michel Jarre – Fra Oxygène til Bratislava. En elektronisk reise gjennom tid

• 17
Den franske synth-pioneren Jean-Michel Jarre har kommet med et spektakulært livealbum som forener teknologi og synthmagi med innslag av klassisk inspirert musikk i moderne drakt. Live in...
Fortsett
Topp Bunn