Dynaudio's venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    Hei !

    Da har jeg fått på plass mine tredje Dynaudio-høyttalere,focus 260.Har fra før et par DM 2/6 og jeg hadde en kort periode et par Excite X 16.Har såvidt begynnt å spille inn focus'ene.Har dere peiling på hvor mange timer det kan ta ? Hører allerede at dette er gode saker.Prøvde først å koble de til Primare I 22-forsterkeren,men det gikk ikke lang tid før jeg byttet til Hegel'en.Tror disse høyttalerene trenger endel watt.Det er litt trøblete når det gjelder plassering.Kan ikke ha de lengre ut fra bakvegg,da jeg må kunne passere mellom salongbordet og anlegget.De står nå 35 cm. fra bakvegg.Gutta på Soundgarden mente det skulle gå greit sålenge jeg spiller på moderat volum.

    Her et et bilde av oppsettet.Flere lytteinntykk kommer !



    mvh. s,
     

    Finn M

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.09.2008
    Innlegg
    1.492
    Antall liker
    842
    Torget vurderinger
    6
    Det Soundgarden sikkert mente er at spiller man høyt og har høyttalerne for nær bakvegg kan bassen bli for sterk. Man kan også få problem med stående bølger.

    Men dette vil ikke være noe problem så lenge man spiller lavt fordi øret rett og slett ikke hører dypbassen når vi spiller lavt.
    F.eks en basstone på 40Hz hører vi ikke før lydstyrken blir 50dB. En 4kHz tone vil oppfattes like sterk allerede ved 0dB.

    Og vi må spille i 80dB for at samme basstone på 40Hz skal oppfattes som like sterk som mellomtonen ved 50dB.

    Greit nok at rommets bidrag er likt uansett volum, men ØRENE våre oppfatter altså ikke bidraget likt ved forskjellig volum.
    Se egen kurve her:

    image002.jpg


    Rommets bidrag er likt uvhengig av lyttevolum.
     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    Jeg fikk tilsendt et par Nordost Blue Heaven 2x2 meter i dag,litt av et løft i lydkvaliten ! Ellers har jeg nå spilt ca.40 timer på mine Focus 260 og det begynner å løsne litt i bassen nå.

    mvh. s,
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    God kveld Dynaudio folk :)

    Jeg lurer om noen av dere har hørt Focus 160 på Hegel H300? Gjerne også om dette er via innebygd dac og usb.
    Vurderer en slik istedet for min Hegel H200 og Hegel HD20 dac.

    Ellers må jeg fortsatt si meg MEGET fornøyd med mine Focus 160. Tror man skal lete lenge etter bedre lyd for pengene :)

    Mvh Øyvind
     

    Geir B

    Medlem
    Ble medlem
    17.01.2009
    Innlegg
    28
    Antall liker
    12
    Sted
    Rogaland
    God kveld Dynaudio folk :)

    Jeg lurer om noen av dere har hørt Focus 160 på Hegel H300? Gjerne også om dette er via innebygd dac og usb.
    Vurderer en slik istedet for min Hegel H200 og Hegel HD20 dac.

    Ellers må jeg fortsatt si meg MEGET fornøyd med mine Focus 160. Tror man skal lete lenge etter bedre lyd for pengene :)

    Mvh Øyvind
    Hei Øyvind,

    Jeg hadde H200-HD20 til mine Focus 160, hørte på H300 via innebygd dac hos SG, hvor det ble vekslet mellom denne, og H200 med HD20 dac.
    Med H300 bredte lydbildet seg betydelig ut, og det hørtes ut som man fikk en ekstra oktav mer bass. Det var stor forbedring, selv med den innebygde dacen,
    syntes jeg. Er enig at Focus 160 er noen fantastiske høyttalere, de bli stående lenge hos meg.

    Mvh Geir
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    God kveld Dynaudio folk :)

    Jeg lurer om noen av dere har hørt Focus 160 på Hegel H300? Gjerne også om dette er via innebygd dac og usb.
    Vurderer en slik istedet for min Hegel H200 og Hegel HD20 dac.

    Ellers må jeg fortsatt si meg MEGET fornøyd med mine Focus 160. Tror man skal lete lenge etter bedre lyd for pengene :)

    Mvh Øyvind
    Hei Øyvind,

    Jeg hadde H200-HD20 til mine Focus 160, hørte på H300 via innebygd dac hos SG, hvor det ble vekslet mellom denne, og H200 med HD20 dac.
    Med H300 bredte lydbildet seg betydelig ut, og det hørtes ut som man fikk en ekstra oktav mer bass. Det var stor forbedring, selv med den innebygde dacen,
    syntes jeg. Er enig at Focus 160 er noen fantastiske høyttalere, de bli stående lenge hos meg.

    Mvh Geir
    Takker for svar Geir B :) Har selv ikke fått hørt dem på H300, så var greit å høre hva du mener evt ble forskjellig.

    Hva er det du har til dine Dynaudio nå da. Siden du skrev du hadde H200 og HD20.

    Mvh Øyvind
     

    Geir B

    Medlem
    Ble medlem
    17.01.2009
    Innlegg
    28
    Antall liker
    12
    Sted
    Rogaland
    God kveld Dynaudio folk :)

    Jeg lurer om noen av dere har hørt Focus 160 på Hegel H300? Gjerne også om dette er via innebygd dac og usb.
    Vurderer en slik istedet for min Hegel H200 og Hegel HD20 dac.

    Ellers må jeg fortsatt si meg MEGET fornøyd med mine Focus 160. Tror man skal lete lenge etter bedre lyd for pengene :)

    Mvh Øyvind
    Hei Øyvind,

    Jeg hadde H200-HD20 til mine Focus 160, hørte på H300 via innebygd dac hos SG, hvor det ble vekslet mellom denne, og H200 med HD20 dac.
    Med H300 bredte lydbildet seg betydelig ut, og det hørtes ut som man fikk en ekstra oktav mer bass. Det var stor forbedring, selv med den innebygde dacen,
    syntes jeg. Er enig at Focus 160 er noen fantastiske høyttalere, de bli stående lenge hos meg.

    Mvh Geir
    Takker for svar Geir B :) Har selv ikke fått hørt dem på H300, så var greit å høre hva du mener evt ble forskjellig.

    Hva er det du har til dine Dynaudio nå da. Siden du skrev du hadde H200 og HD20.

    Mvh Øyvind
    Musical Innovation, MI 15- MI3 mk2 (MI18) og Hegel HD25.
     

    Geir B

    Medlem
    Ble medlem
    17.01.2009
    Innlegg
    28
    Antall liker
    12
    Sted
    Rogaland
    God kveld Dynaudio folk :)

    Jeg lurer om noen av dere har hørt Focus 160 på Hegel H300? Gjerne også om dette er via innebygd dac og usb.
    Vurderer en slik istedet for min Hegel H200 og Hegel HD20 dac.

    Ellers må jeg fortsatt si meg MEGET fornøyd med mine Focus 160. Tror man skal lete lenge etter bedre lyd for pengene :)

    Mvh Øyvind
    Hei Øyvind,

    Jeg hadde H200-HD20 til mine Focus 160, hørte på H300 via innebygd dac hos SG, hvor det ble vekslet mellom denne, og H200 med HD20 dac.
    Med H300 bredte lydbildet seg betydelig ut, og det hørtes ut som man fikk en ekstra oktav mer bass. Det var stor forbedring, selv med den innebygde dacen,
    syntes jeg. Er enig at Focus 160 er noen fantastiske høyttalere, de bli stående lenge hos meg.

    Mvh Geir
    Takker for svar Geir B :) Har selv ikke fått hørt dem på H300, så var greit å høre hva du mener evt ble forskjellig.

    Hva er det du har til dine Dynaudio nå da. Siden du skrev du hadde H200 og HD20.

    Mvh Øyvind
    Musical Innovation, MI 15- MI3 mk2 (MI18) og Hegel HD25.
    MI 18 skulle det stå i parantes i stedet for fjeset
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Til Geir B:

    Syns du det oppsettet er bedre enn hva du har hørt med rent Hegel oppsett? Tenker både H200/HD20 og H300.

    Jeg er forsåvidt ikke misfornøyd med lyden, men vært ok med en "alt i ett" løsning. Derav H300.

    Ser dog de selger Electrocompaniet ECI 6D til 19995,- nedsatt fra 33900,- Denne har også en innebygget dac.

    Tror du den ville gjort susen, eller blir den for "soft" for Dynaudio?

    Mvh Øyvind
     

    Geir B

    Medlem
    Ble medlem
    17.01.2009
    Innlegg
    28
    Antall liker
    12
    Sted
    Rogaland
    Til Geir B:

    Syns du det oppsettet er bedre enn hva du har hørt med rent Hegel oppsett? Tenker både H200/HD20 og H300.

    Jeg er forsåvidt ikke misfornøyd med lyden, men vært ok med en "alt i ett" løsning. Derav H300.

    Ser dog de selger Electrocompaniet ECI 6D til 19995,- nedsatt fra 33900,- Denne har også en innebygget dac.

    Tror du den ville gjort susen, eller blir den for "soft" for Dynaudio?

    Mvh Øyvind
    Hei igjen Øyvind.

    Ja, synes oppsettet mitt nå er minst en klasse over H200-HD20, bortsett fra stemmegjengivelsen som jeg syntes var veldig god på H200.
    Ellers syntes jeg den hadde meget god dynamikk, men manglet tyngde og bass i bunn, og lyden føltes noe inneklemt ut på Focus 160, slapp liksom ikke ut fra høyttalerne.
    Med MI settet på Focus 160, har jeg endelig funnet lyden jeg er fornøyd med.

    Hvis du liker lyden du har nå,og spiller rock som jeg, er jeg ikke sikker Electrocompaniet er noe for deg på Focusene, selv om denne nok er god, og er et meget godt tilbud nå.
    Men den er vel vert en prøvelytt.

    Mvh Geir.
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Hei Geir

    Takker for svar igjen. Fint å høre dine synspunkter og erfaringer rundt dette.

    Jeg er som sagt fornøyd med lyden, men ønsker en innebygget dac for minst mulig komponenter.

    Hegel H300 og Focus 160 er en kombinasjon som til og med flere selgere hos Soundgarden har til eget bruk.
    Så noe må det vel være med den komboen :)

    Går mye i genre av Diana Krall etc til lyttemusikk. Ellers er jeg "altetende" så lenge det låter godt ;)

    Så det blir gjerne en Hegel H300 som neste forsterker.

    Liker lyden litt forsiktig i topp. Kan være informativ uten å bli masete. Dette synes jeg å få med min kombinasjon nå.
    Hvis lyden får litt mer "kropp" med H300 er det nok veien å ta, siden jeg liker signaturen til Hegel i samspill med Dynaudio.

    Mvh Øyvind
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Hei folkens.

    En liten oppdatering igjen. Da har jeg handlet meg en Hegel H300 av "affazaffa" her på Sentralen.
    Så den er på vei i posten :)

    Da håper jeg forventningene mine blir oppfylt, i henhold til hva jeg har hørt andre mener er forskjellene fra H200 og HD20
    til Focus 160.

    Men jeg tror jeg har gjort det rette valget. Koster og være kar som det sies, men det kalles prioritering :)

    Har den vel i slutten av uken, så kommer tilbake med inntrykk etter litt lytting til den nye kompanjongen min.

    Mvh Øyvind
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Hei hei og nesten god jul :)

    Da var timen kommet og Hegel H300 er pakket ut av esken etter en lang ferd fra Tromsdalen.

    Umiddelbart inntrykk fra mitt gamle oppsett med H200 og HD20 er roligere og stødigere lyd.
    Lydbildet har vokst noe alle veier og detaljer er bedre adskilt fra hverandre.

    Hegel H300 er langt fra den noe sterile lyden f.eks en brukt Hegel H1 mk4 jeg testet for et år tid siden.

    H300 vil jeg anta kan pares med et større utvalg av høyttalere med godt hell.

    Nå er jeg Dynaudio fan kombinert med Hegel. Dette ble VELDIG bra. Så hurra for det.

    Nå skal man ta juleferien med ro og lytte til musikk og få bedre inntrykk av det hele.

    Så langt så godt(eller bedre) :)

    Mvh Øyvind
     

    Whiplash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2013
    Innlegg
    1.870
    Antall liker
    2.086
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    4
    Gratulerer, Hegel H300 og Dynaudio Focus 160 er den råeste comboen jeg har hørt til nå. Fikk hakeslepp når det spilte opp - så så pinglete ut først men spiller fletta av det aller meste.
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Jo takk ulfgre :) Så langt må jeg si jeg er nøgd. Blir nok ikke verre som timene går heller ;)

    Kommer gjerne med mere info i løpet av juletiden. Nå skal det nytes litt musikk her hvertfall :)

    Hvis noen lurer, så er svaret ja, det er en god forsterker Hegel H300. Kan trygt anbefales.
     

    Soojonny

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.03.2010
    Innlegg
    401
    Antall liker
    256
    Sted
    Oslo
    Nå ble mine Focus 160 sendt med en ny og forhåpentligvis lykkelig eier… Så nå må SP-25 stå for musikken igjen… Ikke noen nedtur med litt "vintage" høyttalere heller ;D
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Hvem til? Har en som kjøpte mitt Hegel H200 og HD20 sett som vil ha et par.

    En av de 2 som har annonsert etter et par her på sentralen? SP-25 er jo etter sigende en fantastisk høyttaler.
     

    Soojonny

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.03.2010
    Innlegg
    401
    Antall liker
    256
    Sted
    Oslo
    Det var en som annonserte her, men ikke en med Hegel… SP-25 spiller bare så stort at det er utrolig ;)
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Ok. Da solgte du til Anyone, som han har som nick. Hvis han kom fra Oslo?
    Tør jeg spørre hva du lot dem gå for?

    Ja har lyst å få hørt et par SP-25 en gang. Mange sier de er fantastisk
     

    christofferh

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    29.10.2008
    Innlegg
    32
    Antall liker
    28
    Sted
    Møre og Romsdal
    Torget vurderinger
    1
    Jeg ville ikke anbefalt EC på Dynaudio! Hegel er i mine ører en bedre match. H300 har endel mer power, så den vil ha bedre kontroll og stramme det hele opp enda mer kontra en H200. Audionet var også en veldig god match på Focus 160 både SAM G2 og DNA. :)
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Jeg vurderte ECI 6D som er satt ned fra 33900,- til 19995,- Gikk for en lite brukt Hegel H300, som du ser i signaturen min og tidligere innlegg på siden.
    Angrer ikke et sekund på oppgraderingen der. Helt utrolig som godlyden brer seg ut i stua. Selv når jeg kjører volumet GODT opp så er
    det ingen antydning til stressfaktor hverken fra høyttalerne eller forsterker.

    Så til Focus 160 er H300 en match made in heaven.

    Mvh Øyvind
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.087
    Antall liker
    1.066
    Torget vurderinger
    10
    Jeg vurderte ECI 6D som er satt ned fra 33900,- til 19995,- Gikk for en lite brukt Hegel H300, som du ser i signaturen min og tidligere innlegg på siden.
    Angrer ikke et sekund på oppgraderingen der. Helt utrolig som godlyden brer seg ut i stua. Selv når jeg kjører volumet GODT opp så er
    det ingen antydning til stressfaktor hverken fra høyttalerne eller forsterker.

    Så til Focus 160 er H300 en match made in heaven.

    Mvh Øyvind
    Mulig du har nevnt det før, men hvor stort er rommet du nå bruker Focus 160 i?
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Rommet jeg bruker dem i er ca 20 kvm. Det fungerer bra. Mener de ville fungert fint i rom opp mot det dobbelte også.

    De spiller som et par gulvstående høyttalere. Har ikke før hørt stativhøyttalere med såpass "voksen" lyd. Imponerende.

    Mvh Øyvind
     

    Sidane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2006
    Innlegg
    2.560
    Antall liker
    29
    Torget vurderinger
    4
    Rommet jeg bruker dem i er ca 20 kvm. Det fungerer bra. Mener de ville fungert fint i rom opp mot det dobbelte også.

    De spiller som et par gulvstående høyttalere. Har ikke før hørt stativhøyttalere med såpass "voksen" lyd. Imponerende.

    Mvh Øyvind
    Hei.

    Vurderer selv Focus 160 og H300. Har et lytterom på cirka 20kvm. Står dine 160 langt i fra bakvegg? Har du proppene i bassporten?

    Mvh Sven
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Rommet jeg bruker dem i er ca 20 kvm. Det fungerer bra. Mener de ville fungert fint i rom opp mot det dobbelte også.

    De spiller som et par gulvstående høyttalere. Har ikke før hørt stativhøyttalere med såpass "voksen" lyd. Imponerende.

    Mvh Øyvind
    Hei.

    Vurderer selv Focus 160 og H300. Har et lytterom på cirka 20kvm. Står dine 160 langt i fra bakvegg? Har du proppene i bassporten?

    Mvh Sven
    Hei Sidane

    Ja ingenting å lure på hvis du har kronene til det. Sammensatt er nok noe av det beste å få i lyd per krone nå.
    Men som alltid, lyd er jo ut fra enhvers preferanse og ingen er lik.

    Men jeg vil tørre å påstå at ingen ville blitt skuffet over lyden av denne komboen.
    Da er det noe galt fatt med hørselen isåfall ;)

    Jeg har mine ca 2,5 meter fra hverandre og ca 45 cm til bakvegg. 50 cm til ene sidevegg og 1,5 meter til den andre.

    Proppene er ute. Prøvde med propper i med mine Contour S1.4 og fant dette alt for spinkelt. Så slett ikke prøvd
    med propper i Focusene. Jeg føler det er MEGET sjelden bassen ikke er definert nok eller stikker av på noen måte.
    Så eg velger å kjøre det sånn.

    Skulle jeg virkelig pirket ville jeg kanskje likt muligheten til å flytte dem permanent bortimot 1 meter fra bakvegg.
    Men dette er en stue, så jeg får ikke lov til det av min "bedre" halvdel :)

    Er som sagt kjempefornøyd med lyden. Det beste jeg har hatt i hus sammen.

    Så du går absolutt ikke på noen smell her. Skulle du bo i nærheten skal jeg ikke nekte deg en tur innom
    om du ønsker en demo under "normale" stue forhold.

    Her er ikke gjort noen spesielle akustiske tiltak. Har et nokså stort teppe og normalt møblert.
    Finner ikke grunn enda for å måtte tune lyden med tiltak. Er som sagt også stuen, så må være noenlunde
    greit å se på evt.

    For å summere lyden etter mitt syn:

    * Stålkontroll
    * Tonal balanse
    * Dynamikk
    * Detaljer
    * Fast
    * Dyp
    * Mykt men oppløst
    * GØY :)

    Håper dette hjelper deg litt ;) Og god jul videre :)

    Mvh Øyvind
     

    Sidane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2006
    Innlegg
    2.560
    Antall liker
    29
    Torget vurderinger
    4
    Rommet jeg bruker dem i er ca 20 kvm. Det fungerer bra. Mener de ville fungert fint i rom opp mot det dobbelte også.

    De spiller som et par gulvstående høyttalere. Har ikke før hørt stativhøyttalere med såpass "voksen" lyd. Imponerende.

    Mvh Øyvind
    Hei.

    Vurderer selv Focus 160 og H300. Har et lytterom på cirka 20kvm. Står dine 160 langt i fra bakvegg? Har du proppene i bassporten?

    Mvh Sven
    Hei Sidane

    Ja ingenting å lure på hvis du har kronene til det. Sammensatt er nok noe av det beste å få i lyd per krone nå.
    Men som alltid, lyd er jo ut fra enhvers preferanse og ingen er lik.

    Men jeg vil tørre å påstå at ingen ville blitt skuffet over lyden av denne komboen.
    Da er det noe galt fatt med hørselen isåfall ;)

    Jeg har mine ca 2,5 meter fra hverandre og ca 45 cm til bakvegg. 50 cm til ene sidevegg og 1,5 meter til den andre.

    Proppene er ute. Prøvde med propper i med mine Contour S1.4 og fant dette alt for spinkelt. Så slett ikke prøvd
    med propper i Focusene. Jeg føler det er MEGET sjelden bassen ikke er definert nok eller stikker av på noen måte.
    Så eg velger å kjøre det sånn.

    Skulle jeg virkelig pirket ville jeg kanskje likt muligheten til å flytte dem permanent bortimot 1 meter fra bakvegg.
    Men dette er en stue, så jeg får ikke lov til det av min "bedre" halvdel :)

    Er som sagt kjempefornøyd med lyden. Det beste jeg har hatt i hus sammen.

    Så du går absolutt ikke på noen smell her. Skulle du bo i nærheten skal jeg ikke nekte deg en tur innom
    om du ønsker en demo under "normale" stue forhold.

    Her er ikke gjort noen spesielle akustiske tiltak. Har et nokså stort teppe og normalt møblert.
    Finner ikke grunn enda for å måtte tune lyden med tiltak. Er som sagt også stuen, så må være noenlunde
    greit å se på evt.

    For å summere lyden etter mitt syn:

    * Stålkontroll
    * Tonal balanse
    * Dynamikk
    * Detaljer
    * Fast
    * Dyp
    * Mykt men oppløst
    * GØY :)

    Håper dette hjelper deg litt ;) Og god jul videre :)

    Mvh Øyvind
    Takker så mye for innholdsrikt og utfyllende svar. God Jul.

    Mvh Sven
     

    Soojonny

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.03.2010
    Innlegg
    401
    Antall liker
    256
    Sted
    Oslo
    Jeg har hørt Dynaudio og Hegel samme på Soundgarden. Det virker som en bra kombinasjon :)
    Men tror at Dynaudio høyttalerne er såpass nøyttralt satt opp at de passer med det meste bare man har nok power… De er jo ikke kjent for å være lettdrevne...
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.087
    Antall liker
    1.066
    Torget vurderinger
    10
    Passer i alle fall godt sammen med Bryston 4BSST2 og overraskende bra med SAT Amplifix integrert også.
     

    Soojonny

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.03.2010
    Innlegg
    401
    Antall liker
    256
    Sted
    Oslo
    Mine SP-25 blir drevet med ca 30-40w KL-A fra Roar Malmin å det låter fantastisk ;)
    Dette er forsterkere med stor nok strømforsyning som gjør at Dynaudio høyttalerne blomstrer!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn