dynaBel Exact fordeler/ulemper

espen

Medlem
Ble medlem
16.02.2002
Antall liker
17
Bygde Exact i 1999. Fine høyttalere som spilte bra og gikk dypt for å være stativhøyttaler.

Hadde denne pdf'en liggende med reklametekst fra Eltek og test i Audio.

Vedlegg

The Shy

Æresmedlem
Ble medlem
10.04.2017
Antall liker
22.811
Sted
Langesund
Satt også sammen dette "selvbygget" Super Exact fra da Eltek. Hadde mine inne for en modifikasjon av filter. Byttet foliespoler til noe annet. Passet dp bedre. Fikk skryt av loddingene min, noe av det beste de hadde sett.. hehe ....
Låt tilbakelent og fint, men likte allerede da litt mer sprut over det i mellomtonen, så de ble solgt, og mitt eget diy-liv var i gang for fullt. Nå, med noe bedre økonomi, angrer en jo på salg. Men før ble det ofte solgt for å få råd til prosjekter videre.

Sist redigert:
Ble medlem
22.05.2013
Antall liker
18
Torget vurderinger
1
Bygde Exact i 1999. Fine høyttalere som spilte bra og gikk dypt for å være stativhøyttaler.

Hadde denne pdf'en liggende med reklametekst fra Eltek og test i Audio.
Tusen takk for den pdf'n. Det var akkurat den jeg lette etter. 1999! Er det så lenge siden den kom på markedet?

Ble medlem
22.05.2013
Antall liker
18
Torget vurderinger
1
Satt også sammen dette "selvbygget" Super Exact fra da Eltek. Hadde mine inne for en modifikasjon av filter. Byttet foliespoler til noe annet. Passet dp bedre. Fikk skryt av loddingene min, noe av det beste de hadde sett.. hehe ....
Låt tilbakelent og fint, men likte allerede da litt mer sprut over det i mellomtonen, så de ble solgt, og mitt eget diy-liv var i gang for fullt. Nå, med noe bedre økonomi, angrer en jo på salg. Men før ble det ofte solgt for å få råd til prosjekter videre.
Kjenner meg igjen på dette med økonomi, det var ikke snakk at jeg hadde råd til dette når denne var på markedet. Men gamle drømmer glemmer man ikke så lett!

Topp Bunn