Har akkurat vært og lyttet på dene og monitor varianten 2s og synes det er en flott høytaler til prisen.
Detaljer i diskanten jeg ikke har hørt på noe utstyr tidligere, flott plassering av instrumenter og personer i lydbildet.
Men etter en tids lytting ble jeg var på en slags betoning jeg hørte gjennom all musikken jeg spilte mens jeg var der.
det kan for meg virke som om diskant er justert relativt høyt opp på denne serien ht for og da blir litt mer imponerende.
Enten det var Yello, steely Dan eller diana krall.
Mulig det er rommet som farger lyden dithen da er er veldig dempet.
Jeg var egentlig ute etter SuperExact, men denne har gått ut av produksjon.
Noen andre her som har samme erfaring med Dynabels 2 serie?
Blir denne høytaleren 2.5S aktuell blir det i en sterkt modifisert oppgradert variant med eksterne delefiltre.
McLaren
Detaljer i diskanten jeg ikke har hørt på noe utstyr tidligere, flott plassering av instrumenter og personer i lydbildet.
Men etter en tids lytting ble jeg var på en slags betoning jeg hørte gjennom all musikken jeg spilte mens jeg var der.
det kan for meg virke som om diskant er justert relativt høyt opp på denne serien ht for og da blir litt mer imponerende.
Enten det var Yello, steely Dan eller diana krall.
Mulig det er rommet som farger lyden dithen da er er veldig dempet.
Jeg var egentlig ute etter SuperExact, men denne har gått ut av produksjon.
Noen andre her som har samme erfaring med Dynabels 2 serie?
Blir denne høytaleren 2.5S aktuell blir det i en sterkt modifisert oppgradert variant med eksterne delefiltre.
McLaren