Dvdspiller for bil

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
kunne kanskje ha lempa denne under bilde, men den blir rimelig off topic der...

Bør snarest anskaffe en dvdspillersak som mitt gale (les positiv) barn kan ha hengende over nakkestøtten i bilen.

Gjerne en alt i ett-løsning som bruker strøm fra sigarettennern e.l

Tips?
ps; enheten må ha et kurant bilde, også i dagslys! samt produsere kurant lyd gjennom et headsett av grei kvalitet (hun får lære seg at lyden kommer gjennom sånt, pappaen har ikke lyst på 2489000 gjennomlyttinger av f.eks kaptein sabeltann...)

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
12.940
Sted
Holmestrand
Sv: Dvdspiller for bil

Jeg har kjørt MANGE tusen km de siste 20 åra, med 1, 2 og 3 barn i baksetet, men jeg skjønner virkelig ikke behovet for DVD eller TV i bil?

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1

jeg har også spist brødskive med leverpostei i hele mitt liv, men jeg ser fortsatt ikke greia med smør under leverposteien.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6

ivar skrev:
jeg har også spist brødskive med leverpostei i hele mitt liv, men jeg ser fortsatt ikke greia med smør under leverposteien.
Jeg synes det er mye bedre med smør under... :)

Vi har DVD-spiller til bilen med to skjermer. Kjekt på lengre turer. Noen unger blir kanskje litt lettere kvalm. Vår heter Akai, virker litt billig, fikk den til jul. Lager litt svak pipelyd selve spilleren. Veldig greit med øretelefoner så man slipper å høre. Har ikke erfaring med andre, men det finnes vel mye sånt på markedet nå. Vår kom bare med ørepropper, men man kan jo bruke andre øretelefoner til.

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1

Er det en slik som man kan spille av to plater samtidig?
Det kan jo hende det blir søsken....

Jeg får vel ta en runde innom diverse butikker for informasjon.

Kjør på med tips!

T

Thomas1

Gjest

Kjøpte meg nettopp testvinneren fra Next-base. Kan egentlig ikke si noe om kvaliteten, men barne mine er nok fornøyde.

Det fulgte med ledning til 12V uttak, stropper med borrelås, med en enkel låsemekanisme til å løfte ut sjermene uten å ta av stroppene. Det er en slags plattform altså. ALT av ledninger følger med. Tilogmed fjernkontroll og en bag til å oppbevare skjermene når det ikke er i bruk.
Ga 2500 Nk på Svinesund. Løyp og kjøyp ;)

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1

kurant kurant, takker! :)
svinesund er litt langt unna trønderheimen, jeg får se om jeg finner en forhandler her oppe.. :)

faen, modding av ps2 og et par skjermer frister, evt mekke sammen en pc og kjøpe en omformer.
MEN, blir det noe av det? neh :)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6

ivar skrev:
Er det en slik som man kan spille av to plater samtidig?
Det kan jo hende det blir søsken....

Jeg får vel ta en runde innom diverse butikker for informasjon.

Kjør på med tips!
Nei.. de må nok bli enige om å hvilken film de vil se... ;)

Ellers er det vel noenlunde samme utstyr med som Thomas1 beskriver, bortsett fra den plattformen som jeg ikke helt ser for meg... Tror vår kostet ca 2000.

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1

heh, det er nok en stund til søsken enda, i alle fall til det evt. kreket er interessert i en film eller noe tegnegreier. Da får jeg evt bare kjøpe en til, er jo unga som skal ha det meste av kronsa uansett (etter at hifi er innkjøpt... :)
hehe

M

Mulelid

Gjest

Bil: Ting i metall og laget for å frakte mennesker fra A til B, hvor A eller B er egnet sted for DVD-filmer, stereolyd og annen luksus! :)

Topp Bunn