Du fattern.....?

  • Trådstarter Konrad_Johnsen
  • Startdato
K

Konrad_Johnsen

Gjest


- Ja, gutten min?

- Hva er det du holder på med?

- Opplæring, gutten min, opplæring ;)













- OK jeg forstår!

- Bra det, sønn :) Da vet du hva du skal gjøre?



















- Klart det gammern!! Vi setter på litt musikk, og så tar jeg et sånn her blad........
















- Og så leser jeg om alt det fine man kan kjøpe ;D Men du Fattern?

- Ja

- Jeg er jo bare 4 1/2 mnd og så gir du meg SVENSK blad??!!?

- Sorry, gutt... :-[ Ta det der Eltek-bladet istedet du.

















- Sånn ja!! Du kommer deg gammern!! :D Se her ja! Disse kan vi bygge sjæl og greier! Men dette var noe billige saker, det er nok ikke bedre enn HFLS-1'ene våre...

- Våre?! Jeg trodde det var mine?

- HeHe ;) La meg ta det enkelt for deg: Jeg er sønnen din, og kommer til å arve alt du har uansett før eller siden. Hvorfor ikke starte nå?

- Tyst med deg! Les videre du.













- OOJJ!! Fatter se her!! Du kan beholde de der pinglene dine, jeg vil ha disse!! Dynabel Euforia ... 8) De spiller nok mye tøffere og med masser av bass i forhold til dine..... :p

- Jada, det gjør de nok. Men tror du at du takler mer bass du da? Tenk deg mer trøkk og bass på denne musikken...............
















- Hjælp!!! Hva er det for noe??

- Tom Waits, gutten min :) Er det ikke fint?


















- Skal vi se nå....... Hvor var den derre STOP-knappen?
















- Ahh! Endelig fred å få.... Du fattern?

- Ja...?

- Ta også setter du på Eagles "New kid in town" eller Mark Knofler og Chet Atkins "There'll be some changes made" Tar du hintet eller?? Hihihihihihi ;D :D ;D
 
L

Ludo

Gjest
Hahahaha - helt genial bildetråd ;D ;D ;D

Det er nå det gjelder, tidlig krøkes osv...

Meget bra !
 

BHO

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.10.2004
Innlegg
3.082
Antall liker
296
Sted
Asker
Torget vurderinger
2
Trivelig kar han Felix.......du får hils`n. ;D
 
K

kbwh

Gjest
Fabelaktig!
Du må nok fore gutten med mer Tom Waits. Kanskje "16 shells from..." var en litt tøff introduksjon? Eller var det ikke den?
 
K

kbwh

Gjest
Da min eldstemann var på samme alder satt han helt stille og hørte på Mozart. Nå er han 3 og foretrekker Ellington.
 

StereoJoe

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.11.2004
Innlegg
651
Antall liker
2
Super bildetråd RoDa, viktig å la de små håpefulle bli introdusert til golyd og musikk! Synes sønnen din bør få et par Euforia til neste fødselsdag - kan jo hende du ville ha glede av de du, og... :D
 

StereoJoe

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.11.2004
Innlegg
651
Antall liker
2
Da min eldstemann var på samme alder satt han helt stille og hørte på Mozart.  Nå er han 3 og foretrekker Ellington.
Datteren min på 10 mnd har en urovekkende stor sans for Meat Loaf...
 

BugleBoy

Medlem
Ble medlem
11.05.2005
Innlegg
39
Antall liker
0
- Hjælp!!! Hva er det for noe??

- Tom Waits, gutten min  :) Er det ikke fint?
Dette er den sikkreste måten å få barn til å miste musikk interessen på  :eek:

Noe værre jævelskap enn Tom Waits sitt fyllerøøøøl skal du lete lenge etter  :mad:

Men det værste er jo att noen faktisk liker det også  :'(
Men,men,noen liker Tom Waits,andre liker Baccara,det er jo det som gjør smaken som baken;full av dritt...

Gjør meg ihverfall en tjeneste Rolf,bare sånn for ikke og totalt ødelegge guttungen`s musikk fremtid; IKKE sett på Buddy Guy for han!Pppplease..  :-*

Ellers,glimrende bilde serie Rolf!
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.073
Antall liker
6.393
Glimrende billedserie! ;D ;D ;D
 

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
3.677
Antall liker
6
Tøft. Er nok på tide å inkludere mine i hifi-interessen også... Selv om de allerede er blitt gamle nok til å ha fått en del preferanser selv også, og dessverre ikke bare fra meg.
 

zorry

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.05.2005
Innlegg
141
Antall liker
0
Tøft.  Er nok på tide å inkludere mine i hifi-interessen også...  Selv om de allerede er blitt gamle nok til å ha fått en del preferanser selv også, og dessverre ikke bare fra meg.  

WigWam er store i barnehagen ja ;D

En kamerat av meg er fluefisker og da jeg spurte hva gutten hans skulle hete sa han at han vurderte Winston...

RoDa: Jeg regner med at du har unngått å kalle ham Ming? Hadde han derimot vært jente kunne jo Linn ha fungert da.... :)
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.148
Torget vurderinger
7
;D ;D ;D ;D Fantastisk. Ny sjef i lytterommet nå.
 

akto

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.10.2005
Innlegg
595
Antall liker
48
Sted
Akershus
Herlig, herlig og atter herlig.

Gleder meg, vi er ved termin NÅ... Og jeg skal huske på denne tråden når vi skal begynne oppdragelsen :)

Tom Waits... Konge!
 

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Innlegg
1.343
Antall liker
0
akto: kona/dama di er ved termin. Du blir far snart.
Du har aldri vært gravid, og er da heller aldri ved termin (om du ikke er kvinne).

Jada, kona mi er også ved termin. Jeg derimot, er ikke ved termin, men veldig snart far.


edit: og gleder meg selvsagt helt rått :)

Lurer litt på hvordan det skal feires gitt. Stikke på puben, sette meg ved bardisken, slenge kortet bak disken og bare sitte der til barkeepern må ringe taxisentralen, kanskje?
Man får se :)
 
O

OldBoy

Gjest
Herlig reportasje, det er så man blir stum av beundring!

Gleder meg til neste bolk, hvor junior ikke lenger nøyer seg med å lese om tingene, men satser på en mer prøve-og-feile-basert tilnærming til teknologien....

Og til den aller siste, som viser en langhåret og skjeggete tenåring som ikke lenger snakker om "vårt anlegg", men om "se å pell deg ut, fattern, men her holder JEG på!".

Av og til er det så man skulle ønske at det fantes noen veksthemmende hormoner som gjorde at de små og nusselige forble små og nusselige.
 

akto

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.10.2005
Innlegg
595
Antall liker
48
Sted
Akershus
akto: kona/dama di er ved termin. Du blir far snart.
Du har aldri vært gravid, og er da heller aldri ved termin (om du ikke er kvinne).
Jajaja.... De siste 9 mnd har alt blitt omtalt i flertallsform, gammel vane.
 
K

kbwh

Gjest
.Edvard. sitt innlegg representerer en musikktilnærming som er meg fullstendig fremmed.
Det finnes ting i hyllene jeg ikke liker i det hele tatt. Vi er to foreldre. Barn bør eksponeres for sine foreldres preferanser, så får de velge vekk det de ikke liker. Jeg har to søsken som ikke kan utstå klassisk musikk, men de ble utsatt for den samme musikken som jeg (og de er glade i musikk begge to).
 
B

bamsemann

Gjest
Helt fantasisk bra innlegg Roda....

Må også si til Edvard: Tom Waits er dritbra....
Buddy Guy er enda bedre...

Voks opp Edvard....
 
K

Konrad_Johnsen

Gjest
Takker og bukker for tilbakemeldingene!!

P.S. Edvard og jeg er kompiser, dette var en intern spøk ;)
 

BHO

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.10.2004
Innlegg
3.082
Antall liker
296
Sted
Asker
Torget vurderinger
2
Gleder meg til neste bolk, hvor junior ikke lenger nøyer seg med å lese om tingene, men satser på en mer prøve-og-feile-basert tilnærming til teknologien....
Tja....som f.eks. når han skal hjelpe far med litt bytting av rør. ;D ;D
 
L

Ludo

Gjest
Eller tenk den dagen har oppdager at rør lager sånn morsom lyd når de faller i gulvet... "Næææ, skal vi se - finnes det flere sånne her tro ??";D
 

BugleBoy

Medlem
Ble medlem
11.05.2005
Innlegg
39
Antall liker
0
Takker og bukker for tilbakemeldingene!!

P.S. Edvard og jeg er kompiser, dette var en intern spøk  ;)
Akkja,det er desverre ikke alle som forstod det :'(
Det er sånne ting som får meg til å la være å svare på detta forumet,folk er fae.... så rare noen ganger!
Må være forsiktig med å mene noe annet enn menigheten her :-X
 
K

kbwh

Gjest
Men .Edvard. da! Her er det jo meningen at man skal kunne mene hva som helst (nesten da... )!

Dersom jeg hadde hatt oversikt over RoDas kompisnettverk hadde jeg ikke reagert på innlegget ditt, men slik det står i forhold til de andre innleggene er det "feelbad" i en "feelgood" tråd, så derfor ble jeg litt lei, og reagerte.
Det er noe med interne spøker blant ukjente, de misforstås.
Ha det gøy på forumet, .Edvard.!
 

BugleBoy

Medlem
Ble medlem
11.05.2005
Innlegg
39
Antall liker
0
Men .Edvard. da! Her er det jo meningen at man skal kunne mene hva som helst (nesten da... )!

Dersom jeg hadde hatt oversikt over RoDas kompisnettverk hadde jeg ikke reagert på innlegget ditt, men slik det står i forhold til de andre innleggene er det "feelbad" i en "feelgood" tråd, så derfor ble jeg litt lei, og reagerte.
Det er noe med interne spøker blant ukjente, de misforstås.
Ha det gøy på forumet, .Edvard.!
Ok! Jeg ser poenget ditt! Min feil!
Skal prøve å poengtere mitt gode forhold til Rolf neste gang ;)

Joda,stort sett har jeg det gøy her,men altfor sjeldent har jeg noe å bidra med her,og hvis jeg skulle ha det,så er jeg for redd til å svare,da det altfor ofte har en tendens til å være imot menigheten :-/

Og slikt blir det ofte bare krangel av,og det ønsker vi jo ikke! :)

Men,ikke mere offtopic fra meg nå,vil ikke ødelegge den fortreffelige bildetråden til Rolf og Felix! :-*
 
K

Konrad_Johnsen

Gjest
Hmmm Mer off-topic (der er jo der vi er tross alt)...

Var det godt å få Silway igjen?
 

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Innlegg
10.169
Antall liker
2.684
..he..he..he. ;D , du Rolf, du Rolf..
Folkens, prøv å se følgende bilde foran dere; når RoDa snart putter pjokken nedi barnestolen, og barnestolen skal plasseres korrekt i "trekanten", midt i the sweet position! "...hører du gutten min, kubjølla til venstre, der ja, og tingelingen til høyre, der ja.." :)
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.148
Torget vurderinger
7
Kom plutselig på hva som manglet på bildene. Cognac. Skal du lære opp gutten, så gjør det ordentlig ;D ;D ;D
 
K

kbwh

Gjest
...Du .Edvard. ...
Hva om vi byttet cd-spiller, sånn for et par års tid, bare for å prøve mener jeg?
 

ELEL6200

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.08.2004
Innlegg
1.434
Antall liker
117
Dette var en herlig tråd, Rolf ;D

Du har ikke bare en intresse å videreføre, husk også å lære han å ta bilder. På den måten vil både hifi og bildetrådene dine bli ivaretatt etter at du er blitt skjelven på hånda ;)

LF
 

BugleBoy

Medlem
Ble medlem
11.05.2005
Innlegg
39
Antall liker
0
...Du .Edvard. ...
Hva om vi byttet cd-spiller, sånn for et par års tid, bare for å prøve mener jeg?
Bare ett par år..? ;)

Hvorfor det?
Er du ikke fornøyd med din egen da?

Bare ett godt råd; ikke prøv emc-1-up FØR du har råd til å kjøpe den!
Du vil garantert ikke slippe den ut av huset igjen ;)

Spør Rolf,han fikk,som han selv sa; "gåsehud under forhuden... " ;D
 
J

jekri

Gjest
..he..he..he. ;D , du Rolf, du Rolf..
Folkens, prøv å se følgende bilde foran dere; når RoDa snart putter pjokken nedi barnestolen, og barnestolen skal plasseres korrekt i "trekanten", midt i the sweet position! "...hører du gutten min, kubjølla til venstre, der ja, og tingelingen til høyre, der ja.."  :)
Jepp, og pjokken hyler seg til å høre "Smurfehits vol. III" enda en gang  ;D ;D ;D ;D


Flotte bilder og tekster, RoDa
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
Veldig sjarmerende liten tass det der RoDa. :D


Han ser fredelig ut nå, men bare vent til han begynne å bevege seg litt rundt, og finner ut hvor gøy det er å trykke på knapper....


Snart på tide å innvestere i egen hammer og sag også... og innvie han i kunsten å male vinduskarmer.... og lister ..... og sånn..... ;)
 
Topp Bunn