Drivrem - Acoustic Solid

Stripper

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.05.2007
Innlegg
179
Antall liker
1
Hei!

Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg drivrem til Acoustic Solid Classic Wood?

mvh
 

Lille_Adam

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2007
Innlegg
1.686
Antall liker
14
Maxwell Import er oppført som innehaver av agenturet. Jeg følger ikke veldig med, men gikk det ikke skeis med ham/dem og Audio Art har tatt over? I alle fall er websiden til Maxwell inoperativ.

Andre vet sikkert bedre, men du kan jo slenge en mail over til Audio Art, eller slå på tråden.
 

Stripper

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.05.2007
Innlegg
179
Antall liker
1
Det stemmer at Maxwell Import har agenturet. De var på Hortenmessa i eptember, så de er fremdeles i live. Problemet er at når jeg henvender meg til dem pr. Email får jeg ikke svar. Bruker Epostadressen som står oppgitt på websiden deres. Ca. 1. oktober bestilte jeg en reservedel til en komponent i oppsettet mitt, men har ennå ikke fått svar. Til tross for purring. Så jeg tror at jeg må satse på andre enn Maxwell.

mvh
 

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Innlegg
1.302
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Ville kansje prøvd å ringe Maxwell da. Har alltid fått svar når jeg ringer :)
 

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Innlegg
1.302
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Lille_Adam skrev:
Maxwell Import er oppført som innehaver av agenturet. Jeg følger ikke veldig med, men gikk det ikke skeis med ham/dem og Audio Art har tatt over? I alle fall er websiden til Maxwell inoperativ.

Andre vet sikkert bedre, men du kan jo slenge en mail over til Audio Art, eller slå på tråden.
Siden til Maxwell virker som bare juling den!?! Vet ikke hvor du har det fra at den ikke virker.
Ser heller ikke ut som om Audioart har noe med Acoustic Solid å gjøre, så ringe Maxwell er nok løsningen :)
 

Dig_it_all

Hi-Fi interessert
Ble medlem
17.09.2007
Innlegg
91
Antall liker
15
Hei.
Maxwellimport har fått nye nettsider - den gamle ligger ute, men blir ikke besvart. Mer info lenger nede på forumet under "Pressemeldinger".

Mvh.
 

Lille_Adam

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2007
Innlegg
1.686
Antall liker
14
Sorry, my bad. Jeg hadde tydeligvis kun Maxwells gamle webadresse. Heldigvis var det som forventet andre som visste bedre.
 

TAF

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.06.2006
Innlegg
1.334
Antall liker
375
Torget vurderinger
14
Hei

Kjøp deg tynn fiske gøt/sen. Funker som bare pokker og så har du heile levetida til spilleren ut. ;)

Mvh
TAF
 

Stripper

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.05.2007
Innlegg
179
Antall liker
1
Hei!

Smart (og billig), TAF. Takk for tipset.

mvh
 
Topp Bunn