P
Som du ser på bildene har eieren satt den fra seg i oppkjørselen, håper vel at noen kjører over'n...
Kanskje jeg skulle legge ut min Luxman 444? Sulten?Kan du ikke heller finne noen godbiter da Parelius, du er jo så flink til å finne 701'er, gjerne flere selgere i Tyskland som akseptere Paypal.
stå på
Har du noe bilde av den Parelius?,trur ikke jeg har sett denne 444. Er den til salgs? (alt er vel til salgs bare prisen er riktig)Kanskje jeg skulle legge ut min Luxman 444? Sulten?
Salgsantydningen var nok bare for å gjøre livet litt levelig for Paulsen. Bilde? Fant ikke mitt eget, men det ligger en på nett sammen med en hel del andre DD-saker:Har du noe bilde av den Parelius?,trur ikke jeg har sett denne 444. Er den til salgs? (alt er vel til salgs bare prisen er riktig)![]()
skal jeg ha noe motorisert med bladfjærer vil jeg heller ha noe terrenggående med V-8´r
Han misset da på denne med en drittarm i tillegg:Noe for LMC?
![]()
Salgsantydningen var nok bare for å gjøre livet litt levelig for Paulsen. Bilde? Fant ikke mitt eget, men det ligger en på nett sammen med en hel del andre DD-saker:
http://de.geocities.com/bc1a69/luxman_eng.html (litt nede på siden)
Nuvel, linke direkte.
![]()
Som du ser på bildene har eieren satt den fra seg i oppkjørselen, håper vel at noen kjører over'n...
Som tidligere nevnt, i "peneste platespiller"-tråden er dette noe av det fineste jeg vet om .Salgsantydningen var nok bare for å gjøre livet litt levelig for Paulsen. Bilde? Fant ikke mitt eget, men det ligger en på nett sammen med en hel del andre DD-saker:
http://de.geocities.com/bc1a69/luxman_eng.html (litt nede på siden)
Nuvel, linke direkte.
![]()
Jeg går ut fra at du mener gullet, og ikke spilleren!Sinnsykt glorete og HARRY
helt på linje med Nakamichi ZXL 1000 i guld.
;Djeg mener spilleren siden den er i guld!
Som f.eks. norskt urbant bjerkepanel?Er enig i at denne tipper litt over kanten , men Luxmanen på Hamar synes jeg faktisk ser litt kul ut, satt inn i de rette omgivelser tror jeg det kunne bli veldig bra..
Gud bedre meg!!![]()
Er enig i at denne tipper litt over kanten , men Luxmanen på Hamar synes jeg faktisk ser litt kul ut, satt inn i de rette omgivelser tror jeg det kunne bli veldig bra..
Hva i huleste er "høytrykksvakum"???med høytrykksvakum som moser dritten inn i vinylen til gremmelse for fremtidige generasjoner av samlere!
lykke til!
mvh
Tja, passe, nøye tilmålt vakuum. Går det?ENIG dumt uttrykk
kraftig vakum er vel bedre! 8) eller forslag?
mvh
Tja, passe, nøye tilmålt vakuum. Går det?
Må jo uansett være mer skånsomt enn en platestrammer...
Mvh
Lagga
riktig, og den kan være ødeleggende for platene uten pinlig renhold før hver avspillingNår det er vakuum er det vakuum, hverken kraftig eller svakt eller passe eller noe annet. Det som LMC synes er for kraftig på denne spilleren er sugekraften.
FZ
mine 30 år med vinyl viser at nettopp det en av de store utfordringene.Berre ein unngår støv, er vakuumtallerkar heilt topp.
Det perfekte rom for vakuum-platespiller og dens platesamling?Berre ein unngår støv, er vakuumtallerkar heilt topp.
Har brukt en Luxman-spiller med vakuum; kan ikke uttale meg om det er BEDRE enn platestrammer, men det var jo mye tøffere da!Er det bedre enn platestrammer?
Uten støy fra vakuumpumpa? Hadde en Forsell-arm med luftpumpe, pumpa måtte plasseres på et annet rom.Har brukt en Luxman-spiller med vakuum; kan ikke uttale meg om det er BEDRE enn platestrammer, men det var jo mye tøffere da!![]()
Uten støy fra vakuumpumpa? Hadde en Forsell-arm med luftpumpe, pumpa måtte plasseres på et annet rom.
Som i en fjøs med melkemaskin![]()
Skjønner - den blir nedgradert til en Forsellforskjell da
Kom til å tenke på en kompis som har saga to store firkantede hull i stugolvet. Der har han støpt to pilarer i fast grunn, for å "isolere" sin Linn fra omverdnen
Sett Dualen din i et stort akvarium,så skal du høre på forskjell da.![]()
![]()
Kom til å tenke på en kompis som har saga to store firkantede hull i stugolvet. Der har han støpt to pilarer i fast grunn, for å "isolere" sin Linn fra omverdnen![]()