OK, det innebærer noen ulemper. Det kan være praktisk på enkelte nettsteder at disse vet hvor man er, hvem man er, etc. Men nettet blir lynraskt uten all skiten som skal lastes inn når man besøker et nettsted. Jeg har brukt app'er som forhindrer tracking, og har også slått på slikt i Mac og iPhone, men likevel helles det sirup i maskineriet.
Med Surfshark VPN får jeg lynraskt internett. Har brukt det en tid når jeg skulle se på ting i andre land, men seneste versjon tillater sikring også på heimefronten. Og nettet er blitt "et olja lyn" som konsekvens av at all mulig reklamesporing ikke lenger er mulig.
Anbefales. To års abo kostet en tusenlap. Det er det verdt.
www.vpnmentor.com
Dette er jeg ikke ultradypt inne i, så kom gjerne med motforestillinger.
Med Surfshark VPN får jeg lynraskt internett. Har brukt det en tid når jeg skulle se på ting i andre land, men seneste versjon tillater sikring også på heimefronten. Og nettet er blitt "et olja lyn" som konsekvens av at all mulig reklamesporing ikke lenger er mulig.
Anbefales. To års abo kostet en tusenlap. Det er det verdt.
Surfshark Review 2023: Cheap, But Is It Safe?
How safe is Surfshark? Is it good at unblocking streaming sites like Netflix? Find out how well this top VPN works in this expert Surfshark review.

Dette er jeg ikke ultradypt inne i, så kom gjerne med motforestillinger.