Drillo stilen

audionut

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.01.2005
Antall liker
0
lars_erik skrev:
Vi har blitt befengt med tenåringsfakter her :mad:
Det fins suporter-sider for slikt.

Du kommer ikke inn på de sidene, så bare glem det.

Deler av innlegg redigert, jfr. regel 1 om språkbruk.

HC

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2002
Antall liker
3.308
Torget vurderinger
18
lars_erik skrev:
BT skrev:
HC skrev:
BT skrev:
Folk som er livredde for hva utlenninger måtte synes om oss hater Drillostilen.
Resten av oss elsker den.
Hva med oss som ikke bryr oss om hva utlendingene sier men som oppriktig synes Drillostilen er drepende kjedelig?
Homofil
Fortsatt tidenes kommentar ;D ;D ;D
Du virker betatt, skal jeg spørre BT for deg i storefri?

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.093
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
HC skrev:
lars_erik skrev:
BT skrev:
HC skrev:
BT skrev:
Folk som er livredde for hva utlenninger måtte synes om oss hater Drillostilen.
Resten av oss elsker den.
Hva med oss som ikke bryr oss om hva utlendingene sier men som oppriktig synes Drillostilen er drepende kjedelig?
Homofil
Fortsatt tidenes kommentar ;D ;D ;D
tilen....
Du virker betatt, skal jeg spørre BT for deg i storefri?
Jeg liker jo Drillo-stilen

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Se nå begynner det å løsne her. Jeg var redd dere skulle være like humørløse som Drillo...

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Ah - det skulle jeg visst ikke ha sagt...

HC

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2002
Antall liker
3.308
Torget vurderinger
18
BT skrev:
Se nå begynner det å løsne her. Jeg var redd dere skulle være like humørløse som Drillo...
For å være ærlig så synes jeg Drillo er en ganske artig fyr. Han er en underfundig skrue, det er fotballen hans jeg kan styre meg for.

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.093
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Ja, som sagt: det er skikkelig ille at vi vinner kamper, og snart er inne på topp 10 på FIFA-rankingen-igjen. Kan bli søvnløs av mindre. :eek:

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.011
Torget vurderinger
1
Tråden er moderert. Dere kan godt ta det litt med ro og ikke miste besinnelsen siden Hifisentralens regel 1 stadfester hva som forventes av etikette, selv om det er fotball og alvor. Om noen er homofile, så er det en privat sak. Seksuell legning er ikke noe man diskuterer her.

bjornh - moderator

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.584
Torget vurderinger
24
Helt riktig!!! Og du er så mandig altså, Bjørn, når du tar den tøffe tonen der. Blir nesten litt betatt jeg!! :-* :-*

Nei, seriøst, hva er galt med Drillo dersom vi vinner kamper? Jeg har overhode ikke greie på foppall (som så mye annet) men er det ikke om å gjøre å komme seirende ut av kampene? Raseriet og svartsynet rund baut når vi taper tyder da på det, eller..?? Er det stilkarakterer også??

Så et utsnitt her om dagen fra en Wimbledon-tenniskamp fra syttitallet, med den meget elegante Stan Smith (Cleese look-alike). Flott å se til, elegante forehands men han hadde nok ikke vunnet et eneste poeng med den stilen i dag.

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Det er fullstendig patetisk at ikke enkelte her på Sentralen kan diskutere fotball med / uten "Drillo", uten å bli fullstendig hooligans i uttrykksformen! Skjerpings, folkens!

Synes forøvrig ikke det er så mye å diskutere. La oss vente og se, ganske enkelt. Jeg tipper at Landslaget under "Drillo"s ledelse kommer til sluttspill i neste EM ;D

mvh. VilhelmW

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.093
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
VilhelmW skrev:
Det er fullstendig patetisk at ikke enkelte her på Sentralen kan diskutere fotball med / uten "Drillo", uten å bli fullstendig hooligans i uttrykksformen! Skjerpings, folkens!

Synes forøvrig ikke det er så mye å diskutere. La oss vente og se, ganske enkelt. Jeg tipper at Landslaget under "Drillo"s ledelse kommer til sluttspill i neste EM ;D

mvh. VilhelmW
Nemmelig! Og det blir stor fest,igjen. Var langt ut i tåka etter england-kampen i 93, da vi vant 2-0 ;D

HC

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2002
Antall liker
3.308
Torget vurderinger
18
VilhelmW skrev:

mvh. VilhelmW
Jeg synes nå ærlig talt at det ikke var rare greiene å moderere i denne diskusjonen. Man må tåle homo og idiot når man diskuterer fotball, slik det reageres her så er det nok mange som hadde fått bakoversveis hvis de hadde dristet seg på en kamp.

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.093
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
HC skrev:
VilhelmW skrev:

mvh. VilhelmW
Jeg synes nå ærlig talt at det ikke var rare greiene å moderere i denne diskusjonen. Man må tåle homo og idiot når man diskuterer fotball, slik det reageres her så er det nok mange hadde fått bakoversveis hvis de hadde dristet seg på en kamp.
Ja, det finnes mange to-prosenter i suporter-klubbene... ::) ::) ::)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Er ikke homofili lov å fleipe med? Jeg trodde det tabuet hadde falt for lenge siden.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
BT skrev:
Er ikke homofili lov å fleipe med? Jeg trodde det tabuet hadde falt for lenge siden.
Islam er det selvsagt ikke lov å fleipe med, men homofili og kristendom bør man naturligvis få demonisere så mye man lyster.

Topp Bunn