Drillo! Ny fotballtråd.

O

Omar

Gjest
Drillo har blitt ansatt som ny midlertidig landslagssjef. Diskusjonen om forsvarsorientert fotball uten særlig offansiv trøkk, kommer til å komme opp igjenn.
Men vi skal være klar over en ting. Lufta står stille når han prater. Posession vs gjennombrudsfotball kommer til å bli diskutert i det uendelige så lenge han er landslagstrener. Noen tror han har ått ut på dato osv.

Vi får bare håpe at laget ikke blir preget av deffansivitet. Men at det blir flere sjanser og mål. Hans valg av spillere blir avgjørende. Det er to meter fotballspiller i ÅFK som venter telefon og han kommer helt sikert til å få det.

Musikkmannen

Æresmedlem
Ble medlem
11.11.2006
Antall liker
30.575
Sted
I kjelleren
Torget vurderinger
2
Litt blandet følese her jeg. Personlig er jeg redd for at lange ballær osv. kan prege laget slik at spillet blir treigt. Håper ikke Flo-passningsystemet kommer til å bli satt så voldsomt igang her.

Men på den andre siden så har ikke landslaget gjort så ekstremt mye bra etter Drillo gav seg.

Johnny Lotion

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.01.2009
Antall liker
3
Sted
Grimstad
Torget vurderinger
2
Retur fra Lance Armstrong, Myggen og Drillo. Ikke alle 3 kommer til å lykkes for å si det sånn.
At Drillo er innom landslaget igjen, viser hvor lite lukrativ jobben som norsk landslagstrener er.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Johnny Lotion skrev:
Retur fra Lance Armstrong, Myggen og Drillo. Ikke alle 3 kommer til å lykkes for å si det sånn.
Willoch som statsminister. Tror han kunne gjort en minst like god jobb som tøffeljens.

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Antall liker
4.878
Jeg gleder meg. Det blir spennende å se om han lykkes en gang til. Drillo er en av de tydeligste trenerne som vi har sett her på berget. Hele det idrettsinteresserte Norge fikk en kraftig fottballfaglig nivåheving sist han var landslagstrener. De som har vært siden driver tåkeprat i forhold.

Og så har han troen på at lille Norge kan spise kirsebær med de aller fleste landslag der ute. Man må være sterk i troen for å komme noen vei på fotballbanen også.

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.370
Hørte nettopp at Drillo uttalte seg at han hadde regnet seg til at det optimale var at 70% av pasningene var fremoverpasninger.
Tilbake til typisk Drillo...at fotballkamper skal vinnes med nitidig bruk av analyseverktøyer... ::)

Topp Bunn