Dr. Mira

HC

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2002
Antall liker
3.280
Torget vurderinger
18
Jøgga skrev:
decibelius skrev:
........forskere og WHO og alt sånt. Forskere og forståsegpåere jobber alltid for noen....
Underlig.
De fleste som har et fag som levebrød har vel en arbeidsgiver. Hvis jeg oppfatter det riktig mener du at man ikke er pålitelig hvis man har noe som jobb, at vi helst skal høre på amatører og folk uten utdanning. Hvordan skulle det gå med kunnskap og kompetanse hvis folk ikke skulle ha det som jobb?
Da ville vi befunnet oss i den fantastiske middelalderen, dog ikke jeg, jeg ville antakeligvis vært død. Ikke mange levde forbi 40 på den tiden, før den korrupte legemiddelindustrien fikk kloa i oss og påtvang oss pencillin og annen styggedom.

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
Uff, hva er det jeg har satt igang nå da ::)
Det koker vel ned til att vi mennesker er noen ordentlige luringer - bare så synd att vi som oftest ender opp med å lure oss selv. Og så sender jeg en liten hilsen til Mira, hun er jo litt søt da ;D

topline

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2005
Antall liker
0
HC skrev:
Jøgga skrev:
decibelius skrev:
........forskere og WHO og alt sånt. Forskere og forståsegpåere jobber alltid for noen....
Underlig.
De fleste som har et fag som levebrød har vel en arbeidsgiver. Hvis jeg oppfatter det riktig mener du at man ikke er pålitelig hvis man har noe som jobb, at vi helst skal høre på amatører og folk uten utdanning. Hvordan skulle det gå med kunnskap og kompetanse hvis folk ikke skulle ha det som jobb?
Da ville vi befunnet oss i den fantastiske middelalderen, dog ikke jeg, jeg ville antakeligvis vært død. Ikke mange levde forbi 40 på den tiden, før den korrupte legemiddelindustrien fikk kloa i oss og påtvang oss pencillin og annen styggedom.
Legemiddelindustrien gjør mye bra, og er viktig. Men på et eller annet punkt så er vi uenige her og for meg virker det som om det går på alternativene til den godkjente industrien. Hva folk skal gjøre når de etter å ha vært innom offentlig helsevesen får en av to beskjeder a) vi kan ikke gjøre noe med plagene dine, du må leve med dem. eller b) vi kan ikke gjøre mer og du vil snart dø. Dette er jo reelt for mange mennesker.

Hvilket råd ville dere gitt til dem?

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
Jeg ser utrolig mange paraleller mellom narko, våpen og legemiddelindustrien.

Moiz Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
06.08.2007
Antall liker
997
Sted
Oslo
Torget vurderinger
126
ErosLoveking skrev:
NEVATON skrev:
decibelius skrev:
Jeg likte henne bedre da hun kalte seg Diana jeg da ::)
med eller uten kokain-kviser og busene?

;D ;D
Interessant. Hvilken kunnskap dere deler. Link?
GOOGLE ER DIN BESTE VENN ;D

men et lite tips kvisene er ikke på fjeset i filmen:-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X

HC

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2002
Antall liker
3.280
Torget vurderinger
18
decibelius skrev:
Kan du utdype med noen eksempler?

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
HC skrev:
decibelius skrev:
Kan du utdype med noen eksempler?
Jeg tør ikke, jeg er redd jeg skal få noen velkledde herremenn på døra som gjerne vil by meg på noe å drikke. Men jeg kan si att det er like før jeg nevner forsikringsbransjen...
Nå er det sikkert nærliggende å tro att jeg ikke kan backe mine påstander, men ikke hold på den tanken...

Focalmann

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.02.2005
Antall liker
1
Mira har ikke høy stjerne her ihvertfall, hun slo de siste spikrene i kista si i mine øyne, under "Zebra Grand Prix" på TV2 Zebra... Må bare sees hvis du er ute etter en "flau på dine vegne" tv opplevelse! Makan til ufin og bortskjemt d¤¤"%¤unge skal man lete lenge etter, alle de andre deltagerne(og for ikke snakke om seerne) ble tydelig preget av oppførselen hennes :eek: ::) Synd hun klarer å skaffe seg så mye linsetid, for det er hun virkelig flink til i det minste! Mitt inntrykk er at hun knapt tenker frem TIL nesa, og det virker lite forenlig med en "Dr.Mira" rolle eller ???

Moiz Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
06.08.2007
Antall liker
997
Sted
Oslo
Torget vurderinger
126
Til "almost famous" Mira..we miss you

..those who know..knows

Honkey-Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.02.2007
Antall liker
388
Mira er ikke nødvendigvis far out i denne saken. Også i medisinske miljøer har det i en årrekke vært forsket på eventuelle sammenhenger mellom kreft, sykdomsforløp og pyskologiske komponenter.
Det foreligger rett nok ingen sikre resultater, men tankene tenkes nok ikke helt uten grunnlag.

http://www.sinnetshelse.no/artikler/psykosomatisk.htm

Honkey

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
Hun har jo fått en amp oppkalt etter seg, det er det faen ikke alle som har - go Mira, detta fixer du ;)

Vedlegg

Topp Bunn