Z
Zomby_Woof
Gjest
Han leter etter kollegaen sin...
Store forskjeller. 25, 37 og 79 i Oslo er litt sånn som Spirre beskriver. Men mange andre er nok fine og rolige. Jeg innbiller meg at tilfeldighetene råder når det gjelder hvordan rutene fungerer. Det handler nok om hvor godt det treffer med hele timer, og repeterende klokkeslett utover dagen.Det må ha vært på en annen kant av landet enn her hvor jeg bor. Her kjører bussene i 45-50 km/t selv om det er sekstigrense. De har så god tid, at...En bussjåfør, en bussjåfør
Det er en mann med godt humør
![]()
Det er egentlig en jævlig utakknemlig stressjobb! Sjefene forlanger at du skal holde ruta og ruteplanleggeren opererer i en verden uten røde trafikklys, gamle tanter som vil betale med masse småpenger og idioter i privatbiler samt annen trafikk som lager kø og faenskap. Dvs, ruta forutsetter at du har en gjennomsnittshastighet på 80kmt selv om fartsgrensen er 50kmt!!![]()
Den skjønte jeg ikkeMan må ha høy, nasal stemme for å være kvalifisert.Drømmejobben hadde nok vært jobben til Mike Wolf og Frank Fritz i American Pickers. ( TV serie som bla går på History channel) Reise fra låve til låve og lager for å finne gamle skatter. Jo mer sære saker, jo bedre. Men gjerne her i Norge. Jeg gjetter at det står gjemt mye på låver, fjøs og lager som hadde vært artig å funnet og gitt det nytt liv. Skrotsamler om du vil, men i ordnede former.
Programlederne (ivertfall han ene) snakker med en sånn enerverende stemme at jeg lurer på om det er tilgjort.Den skjønte jeg ikkeMan må ha høy, nasal stemme for å være kvalifisert.Drømmejobben hadde nok vært jobben til Mike Wolf og Frank Fritz i American Pickers. ( TV serie som bla går på History channel) Reise fra låve til låve og lager for å finne gamle skatter. Jo mer sære saker, jo bedre. Men gjerne her i Norge. Jeg gjetter at det står gjemt mye på låver, fjøs og lager som hadde vært artig å funnet og gitt det nytt liv. Skrotsamler om du vil, men i ordnede former.
Det har jeg ikke lagt merke til. Hvem av dem?Programlederne (ivertfall han ene) snakker med en sånn enerverende stemme at jeg lurer på om det er tilgjort.Den skjønte jeg ikkeMan må ha høy, nasal stemme for å være kvalifisert.Drømmejobben hadde nok vært jobben til Mike Wolf og Frank Fritz i American Pickers. ( TV serie som bla går på History channel) Reise fra låve til låve og lager for å finne gamle skatter. Jo mer sære saker, jo bedre. Men gjerne her i Norge. Jeg gjetter at det står gjemt mye på låver, fjøs og lager som hadde vært artig å funnet og gitt det nytt liv. Skrotsamler om du vil, men i ordnede former.
Det var omvendt, og det var Morten Jørgensen som sa det først.Som en venninne av meg sa, bedre å jobbe på fabrikk enn å suge pxxx ;D
eller var det motsatt? Hmm husker ikke![]()
Hvem i all verden er Morten Jørgensen? Dette hørte jeg på tidlig åttitallet av en venninne og hun får derfor kred for den i mine ører/øyne.Det var omvendt, og det var Morten Jørgensen som sa det først.Som en venninne av meg sa, bedre å jobbe på fabrikk enn å suge pxxx ;D
eller var det motsatt? Hmm husker ikke![]()
Nå kan det se ut som om han ikke hører på klaging og kjefting.Jo mer ansvar, jo mer kjeft. Sikker på valget?
Hade god tid att tänka på det också igår.Kan det tolkes som at du trives med det du gjør nå?Många goda förslag. Har nu suttit en hel dag på jobb utan att komma med ett enda alternativ. Svårare än jag hade förväntat detta.![]()