- Ble medlem
- 28.09.2004
- Antall liker
- 0
Ser ut som den er gått opp til 95.000kr eller har jeg feil info??????
DP A1 ble jo solgt for ca.40.000.- av alle dei "uautoriserte" forhandlerene da den kom i sin tid! Å skyve denne, så langt som jeg har fått med meg, mer eller mindre identiske forsterkeren opp til en prislapp på 95 laken virker litt drøyt ja. At en bruker "litt" bedre komponenter forsvarer vel ikke så dramatiske prishopp! Er det bare brukt komponenter i "verdens klasse", så er det vel en annen sak, men her er det vel noen som virkelig prøver tyne mest mulig ut av spikeren ;DSer ut som den er gått opp til 95.000kr eller har jeg feil info??????
Håper det stemmer, oslohifi, har satt pris på forespørsel på deres sider, noe som er direkte latterlig...Det er såvidt jeg vet KUN Andervik Audio som opererer med disse prisene. Bak mål etter min mening. Listeprisen har lenge vært 74.000 for A1s.
Ser ut som den er gått opp til 95.000kr eller har jeg feil info??????
Får du aldri ;DMed 35-40% standard-rabatt blir det vel som før
O.
Får du aldri ;D
Jeg blir helt satt ut av den lekre kvinnestumpen på Zeds signatur, kjøper hvasomhelst....til 95k ;D ;D :![]()
Kanskje det er Zed.... ;D ;D ;D ;DJeg blir helt satt ut av den lekre kvinnestumpen på Zeds signatur, kjøper hvasomhelst....til 95k ;D ;D :![]()
Intet nytt under solen m.a.o....Med 35-40% standard-rabatt blir det vel som før
O.
;DUansett, jeg skal IKKE ha en DP i noen som helst form!
O.
Kanskje det er Zed.... ;D ;D ;D ;D
Er det en pung jeg ser mellom beina ;D![]()
![]()
grrrr
Hvor mange ganger må ja si at det er kona mi på vei til...... ;D ;D kjøkken
....nei, det er Nautilus diskant ;DEr det en pung jeg ser mellom beina ;D![]()
;D ;D ;DHåper ørene hører bedre enn øynene dine ser, janhella.![]()
Sorry, glemte brillene, nå ser jeg det, det er en drolt ;DHåper ørene hører bedre enn øynene dine ser, janhella.![]()
Med fare for å drite meg ut :-[,....hva betyr lol? :
laugh out loudMed fare for å drite meg ut :-[,....hva betyr lol? :.
Sorry, glemte brillene, nå ser jeg det, det er en drolt ;D
Gurgle :-*Jeg blir helt satt ut av den lekre kvinnestumpen på Zeds signatur, kjøper hvasomhelst....til 95k ;D ;D :![]()
Biler også kanksje?? ;DFor forsterkere inntil 95.000.-....ja da MAAAANGE ekstremt bra å velge mellom ihvertfall.