DIY ikke bare for audiofile

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
124
Hm... utmerket!
Kommer de i Kitty-Kit form og? Med T-skjorte og hvit katt og sprayboks med selvagt farge?

:p

mvh
 

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
124
Veeeel.
Regner med det er en liten kattepus som sover på en t-shirt.
Så har man brukt litt galgenhumor og monty python stilisme...
Det faller jo selvsagt inn under dyreplageri...
Egentlig ikke synes nå jeg da!

:-X

???

mvh
 

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Innlegg
2.397
Antall liker
1.718
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Imperial skrev:
Veeeel.
Regner med det er en liten kattepus som sover på en t-shirt.
Så har man brukt litt galgenhumor og monty python stilisme...
Det faller jo selvsagt inn under dyreplageri...
Egentlig ikke synes nå jeg da!

:-X

???

mvh
Jeg er en stor Monty Python fan selv. Men jeg kan aldri huske at de brukte termer som å brekke bena til katter for å plass på T-skjorta, eller lignende. Å selge en "dead parrot" eller slå en mann i ansiktet med en død fisk er ikke helt samme greia.
Det er sikkert flisespikkeri jeg kommer med. Jeg har galgenhumor selv,og tåler det meste, men enkelte ting bør kanskje tenkes i gjennom før det publiseres. Alle vi "normale" vet hvor mange syke hjerner som er der ute. Det får vi jo bekreftet gjennom media hver eneste dag. Senest forrige dagen hvor jenter hadde satt fyr på en kattunge. Det er ikke galgenhumor for meg, men kanskje for noen?

Nei, barnemissbruk/misshandling og dyreplageri er noe som tenner meg ( i negativ forstand) Jeg skulle med glede hatt et par timer på tomandshånd, uten innblanding,med sånne folk. Kodeord : Balltre


Lars
 

headgeek

Medlem
Ble medlem
22.01.2005
Innlegg
46
Antall liker
0
sclalars skrev:
Å selge en "dead parrot" eller slå en mann i ansiktet med en død fisk er ikke helt samme greia.



Lars
Ikke "dead", "a Norwegian blue!"

Ellers så finnes det både god og dårlig humor, tråden her er jo bevis på det!
 

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Innlegg
2.131
Antall liker
1.417
Torget vurderinger
4
Synes ikke det var særlig morsomt jeg heller
 

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Innlegg
938
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
sclalars skrev:
Nei, barnemissbruk/misshandling og dyreplageri er noe som tenner meg ( i negativ forstand) Jeg skulle med glede hatt et par timer på tomandshånd, uten innblanding,med sånne folk. Kodeord : Balltre


Lars
Er ikke det Dyremishandling da?


Denne formen for humor har jeg ingenting i mot... Men å gjenomført noe slikt vile jeg funnet forkastelig.



MVH
 

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Innlegg
2.397
Antall liker
1.718
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
MonkeyCountry Audio skrev:
sclalars skrev:
Nei, barnemissbruk/misshandling og dyreplageri er noe som tenner meg ( i negativ forstand) Jeg skulle med glede hatt et par timer på tomandshånd, uten innblanding,med sånne folk. Kodeord : Balltre


Lars
Er ikke det Dyremishandling da?


Denne formen for humor har jeg ingenting i mot... Men å gjenomført noe slikt vile jeg funnet forkastelig.



MVH
Dyr har ikke evnen eller hjerne nok til å drive med misshandling. De dreper faktisk ikke for moro skyld, noe vi, som alle vet, mennesker er i stand til.
Så vi har nok kommet over stadiet hvor vi kan kalle oss dyr.

Og hvis du kaller dette for humor, så er jeg ikke helt sikker på hvilken kategori du passer best inn i av de to jeg nevnte. ?
Og greit, det med balltre var litt overdrevet. Kunne kanskje fortalt dem et dårlig eventyr i 2 timer? Straff nok, for å bedrive perverse handlinger?

Har ikke tenkt å dra denne debatten noe lenger, for nå tar jeg ferie. God tur til meg! ;)

Mvh

Lars
 

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Innlegg
938
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
Det er mange dyr som dreper for underholdningen sin del. Der i blant våre kjær kjæledyr. Andre rovdyr i guds fri natur har også evnen til å leke med byttet før de til slutt tar livet av det.


Tror det blir glemt en vesentlig ting her. Det er bare et bildet, det er bare ord. Det er overhode ikke snakk om en eneste pervers handling.

Hadde det vert handling med i bildet skulle jeg tatt oppvarming for vedkommende før dine 2 timer med eventyr. Vold i all form er like på tryne som barnemisshandling/misshandling og dyreplageri.


Jeg vil ha ikke ha på meg å være noe av delene, selv om jeg har sans for galgen humor.


God ferie Lars!


MVH
 

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
124
sclalars skrev:
Og greit, det med balltre var litt overdrevet. Kunne kanskje fortalt dem et dårlig eventyr i 2 timer? Straff nok, for å bedrive perverse handlinger?

Har ikke tenkt å dra denne debatten noe lenger, for nå tar jeg ferie. God tur til meg! ;)

Mvh

Lars
Scalars.
Balltre er helt greit. Man kan gjerne yttre hvor irritert man blir over noe, så det tåler jeg å lese.
Ikke noe problem. Men to timer... du skulle ikke begynne å trene litt? ;D
Jeg skiller også selvsagt behandling av dyr, jeg liker dyr selv, om noe annet skulle være tydelig, og humor.
Nå har nok Monty Python gått MYE lenger i sin humor enn denne lille t-shirt saken... til tider, så det er jo så... F.eks "Bring out you dead... bring out your dead" sketsjen... Den er rimelig hårete...
http://www.youtube.com/watch?v=kuvB7j9n-II
Og den omhandler mennesker... Da blir det litt værre også. Men nok om det!

God Ferie!

mvh
 
Topp Bunn