Div nybygg

kjetilrosand

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.11.2003
Innlegg
177
Antall liker
0
Tenkte jeg skulle inspirere andre til å bygge selv med denne siden http://kjetilrosand.googlepages.com/hi-fi det er min hjemmeside med et prosjekt jeg har hjelpet en kamerat med. De er tre fronter og to subber.

Front og center er like og de er to subber som hver har 12toms dynaBel DY9612 på 800w RMS som sparker bra fra. Les litt mere på siden min. ;D
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.111
Antall liker
4.964
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
28
Tenkte jeg skulle inspirere andre til å bygge selv med denne siden http://kjetilrosand.googlepages.com/hi-fi det er min hjemmeside med et prosjekt jeg har hjelpet en kamerat med. De er tre fronter og to subber.

Front og center er like og de er to subber som hver har 12toms dynaBel DY9612 på 800w RMS som sparker bra fra. Les litt mere på siden min.  ;D
Flott!
Et "lite" hobbyverksted og noe verktøy gjør susen.
 

rolfma

Hi-Fi interessert
Ble medlem
19.03.2006
Innlegg
92
Antall liker
0
Flott bygge.

Jeg blir litt missunelig (uff dårlig egenskap...) når man ser hva noen har til rådighet av lokaler og utstyr... Selv står jeg i en mørk liten kjeller med billige verktøy og (for)lite benkplass når jeg bygger...
 

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Innlegg
4.068
Antall liker
3.049
Torget vurderinger
2
Flott bygge.

Jeg blir litt missunelig (uff dårlig egenskap...) når man ser hva noen har til rådighet av lokaler og utstyr... Selv står jeg i en mørk liten kjeller med billige verktøy og (for)lite benkplass når jeg bygger...

Kjenner meg igjen her, så nesten ikke på ht i det hele tatt i denn ebilledtråden , bare verktøyene.... sikle
 

kjetilrosand

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.11.2003
Innlegg
177
Antall liker
0
Er heldig når jeg trenger et verksted, har to som jeg disponerer nesten fritt, og der har jeg de meste av verktøy. De ene er et møbel-verksted som produserer møbler til skipsindustrien og de andre er et skipsverft som jeg jobber på som har møbelproduksjonsutstyr, men som ikke bruker de for de blir levert av de andre verkstedet:)
 

chrisan77

Fersking
Ble medlem
06.10.2005
Innlegg
4
Antall liker
0
hehe, akkurat ferdig med mitt første par, eller dvs. delefilteret er loddet og elementene har fått en kasse å spille i, men noe vakkert syn har jeg ikke fått til..:) du tar vel ikke opp bestillinger, og leverer kasser?
 

kjetilrosand

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.11.2003
Innlegg
177
Antall liker
0
hehe, akkurat ferdig med mitt første par, eller dvs. delefilteret er loddet og elementene har fått en kasse å spille i, men   noe vakkert syn har jeg ikke fått til..:) du tar vel ikke opp bestillinger, og leverer kasser?      
Du har PM
 
Topp Bunn